Vakantiepark Carpe Diem

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,4

5 tips over Vakantiepark Carpe Diem

Caroline, 28-10-2014
Wandelen in het duingebied is een aanrader. Prachtige dennen, eikenbosjes en berken en in de herfst heel veel paddestoelen! Routes goed aangegeven, soms wel zwaar. Bergen is een leuk stadje, we waren er tijdens de Kunst 10-daagse. Leuke winkeltjes en terrasjes. Wel overal betaald parkeren. Alkmaar is een geweldig leuke winkelstad met veel bijzondere winkeltjes in historische kleine straatjes. Hier kun je in de Pettemerstraat voor 3 euro pd parkeren 5 à 8 min van het centrum af.
Roza, 17-10-2014
Klimduin voor de kinderen en eten bij Lekker Pûh!
Jaap en Marjan, 21-9-2014

Fantastisch fietsgebied, zowel naar het noorden als naar het zuiden.

Genoten van de werkzaamheden van het project 'Zwakke Schakels' voor de kustversterking langs de Hondsbossche Zeewering en Pettense Zeedijk. Aanrader!

Een duidelijk 'voor'bord langs de weg met iets van 'over 100 m. 'Carpe Diem' zou handig zijn, wij reden er zó langs de eerste keer, ondanks navigatie!

Met een paar kleine aanpassingen is deze bungalow senior-vriendelijker te maken (m.n. gladde douchevloer stroever maken).

Jan Dirk Fijnheer, 2-10-2012
De familie Meedendorp heeft veel tips voor leuke uitstapjes in de omgeving. Ook het huren van fietsen is bij deze familie helemaal voor elkaar.
Vincent en Corine, 2-10-2012
Bezoek Bergen, ga naar het strand, wandelen door de bossen en duinen!