Vakantiepark Carpe Diem

Tonen op kaart

37 reviews over Vakantiepark Carpe Diem

• 2019
    9Willy25-09-2019

Rust, ruimte en een prachtige omgeving.

Een week huisje Bram gehuurd, een schoon huisje met alles erop en eraan. Buitenom een heerlijke grote veranda en een grasveld. Carpe Diem belooft rust en ruimte, dat krijg je er ook. Schitterende omgeving met veel fietspaden . Kortom....wij hebben genoten, een echte aanrader.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ali de Ruiter09-09-2019

We verbleven met 2 gezinnen in bungalow T&A. Alles was aanwezig en de inrichting van de bungalow is erg leuk met een fijne grote tafel. Goede slaapkamers met fijne bedden en s middags in de schaduw,dus lekker koel s nachts. Heerlijk 2 badkamers en 2 toiletten met 6 personen, vooral als je van het strand komt. De bungalow staat aan het begin van het park, maar je merkt niet dat je op een park verblijft. De omgeving is erg mooi om te fietsen en en te wandelen . En het strand is ook dichtbij. Met andere woorden een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Fam.Straver31-08-2019

Heerlijk prive en rustig liggend vakantiehuis

Heerlijke uitvalbasis om noord holland te verkennen. De prachtige schoorlse duinen om de hoek. Strand nabij. Gezellige restaurants om te bezoeken.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marjan Baarda20-08-2019

Heerlijk om hier op vakantie te zijn!

Wij hebben net weer een heerlijke week gehad op Carpe Diem. Het voelt altijd als thuiskomen. Wij vinden de gastvrijheid en behulpzaamheid heel fijn en bijzonder. Dit jaar hadden we net een hondje en er werd heel goed en prettig meegedacht over mogelijkheden. Zonder moeite werd iets dat ik vergeten was opgestuurd. Een heerlijk kleinschalig rustig park in een prachtige omgeving. Wij zijn hier vaker geweest en hopen er zeker nog vaker te komen.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marjan07-07-2019

Rustig park in een geweldige omgeving.

Een fijn park met veel groen, vogels en waar rust heerst. Wij verbleven in Cottage Marianne ( 4 pers) die achteraan en aan de zijkant van het park ligt. Veel privacy met mooi uitzicht. De Cottage was schoon en van alle gemakken voorzien. Het weer werkte ook goed mee waardoor onze vakantie helemaal TOP werd.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Harmen en Jacob25-05-2019

Meer dan mooi

Wij hebben weer een week heerlijk kunnen genieten, van zowel de keurig ingerichte cottage Megan van alle gemakken voorzien , alsmede van de prachtige ligging van dit Bungalowpark met veel groen en zingende vogels . Ook het persoonlijke contact met het beheerdersechtpaar was erg vriendelijk en behulpzaam .Als je wilt genieten van de rust is dit Bungalowpark echt een aanrader.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Astrid10-04-2019

Super!

Een weekendje huis Bram, wat een fenomenaal uitzicht! en wat een mooie vakantiewoning! En een zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst. Heerlijk genieten!

Gereisd met partner in april 2019

• 9Margot24-03-2019

Heel fijn vakantiepark met veel groen en rust!

Vrijstaande, mooie huisjes op een fijne locatie. Huisje is van alle gemakken voorzien en schoon. Vlak bij zee en duinen, fietsen ter plekke te huur. Heel vriendelijk en behulpzame beheerder. Park is prachtig groen en goed onderhouden. Autovrij en veilig voor kleine kinderen. Al met al een toplocatie.

Gereisd met partner in juli 2018

• 5kim Van der Meijs18-03-2019

Niet super

Een weekendje geweest in februari. Het huisje was minimaal. In het begin leek alles schoon, maar dat bleek achteraf wel tegen te vallen. Veel dood ongedierte (Wat er blijkbaar al even lag) Wij hadden schoonmaakservice geboekt, daardoor moesten wij al om 9uur al uit het huisje zijn. Als je geen schoonmaakservice hebt is het 10uur. Best jammer, zo vroeg op en dan nog best zelf veel schoon achter laten. (Beddengoed af halen en bij de receptie achterlaten, de vloer moet schoon zijn.)

• 2Activiteiten
    • 5Onderkomen

Hinse & Marianne Meedendorp, directeur, 23-03-2019

We vinden het jammer dat u het bij Carpe Diem niet leuk gehad hebt. Voor de volgende keer is het misschien beter zelf een accommodatie te huren, dan een bungalow te nemen die door de organisatie van een evenement, dat het betreffende weekend in februari gehouden werd, is bekostigd. U heeft de woning zelf niet betaald, een oordeel in prijs/kwaliteit gaat dan al mank. Wij hebben met derden contact gehad over de verhuur van het huisje en wij hebben niet u direct als klant gehad. Wij hadden het idee dat u niet veel informatie had waar u gehuisvest werd en onder welke voorwaarden. O.i. velt u geen zuiver oordeel, wij hebben u niet kunnen informeren, zoals over onze in- en uitchecktijden e.d. Aankomst rond 20.00 uur 's avonds is bijvoorbeeld alleen in overleg bij ons, maar wij hebben u zonder uw tegenbericht op dit tijdstip wel ontvangen. Wat de schoonmaak betreft: we hebben dat weekend nog contact met u gehad, maar van manco's in dezen niets van u vernomen. In een groene omgeving kan er wel eens een insectje/spinnetje achter de bank liggen. De term ongedierte is zeker niet op ons van toepassing. Ons is wel bekend hoe de woning door u is achtergelaten en dat was niet bijzonder. Daar hebben we u overigens verder niet mee belast.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• Oude reviews

8angelique soer08-10-2017

heerlijk relaxen op een mooi autovrij park

heerlijk verrassingsweekend gehad van kinderen. Lekker dichtbij zee. ruime geschakelde bungalow. fijn een vaatwasser en magnetron

Gereisd met vrienden in oktober 2017

5 tips over Vakantiepark Carpe Diem

• Vincent en Corine, 02-10-2012

Bezoek Bergen, ga naar het strand, wandelen door de bossen en duinen!

• Jan Dirk Fijnheer, 02-10-2012

De familie Meedendorp heeft veel tips voor leuke uitstapjes in de omgeving. Ook het huren van fietsen is bij deze familie helemaal voor elkaar.

• Jaap en Marjan, 21-09-2014

Fantastisch fietsgebied, zowel naar het noorden als naar het zuiden. Genoten van de werkzaamheden van het project 'Zwakke Schakels' voor de kustversterking langs de Hondsbossche Zeewering en Pettense Zeedijk. Aanrader! Een duidelijk 'voor'bord langs de weg met iets van 'over 100 m. 'Carpe Diem' zou handig zijn, wij reden er zó langs de eerste keer, ondanks navigatie! Met een paar kleine aanpassingen is deze bungalow senior-vriendelijker te maken (m.n. gladde douchevloer stroever maken).

1 vraag over Vakantiepark Carpe Diem

• Annette Wessels, 10-10-2016

Broodjes

Zijn er broodjes te bestellen op het park voor het ontbijt?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan