Vakantiehuis Aan de Duinvoet

4 reviews over Vakantiehuis Aan de Duinvoet in het Nederlands

duinvoet 9 in schoorl

c.
16-5-2016

De ligging is prima, dicht bij het centrum. Wij zijn net terug met 8 volwassenen. Wat ons tegenviel geen extra ruimte in de keuken voorraad. Douchen om de beurt anders geen warm water. Geen opberg ruimte in de slaapkamers voor kleding. Geen plankjes in de douche. Geen stoelen op de slaapkamer. Weinig zit ruimte in de woonkamer. Voor de prijs kwaliteit viel ons het tegen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Aan de duinvoet, Dr., Thu Mar 23 2017 06:46:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Deze revieuw betreft niet bungalow Aan de duivoet, maar andere locatie met dezelfde naam.

Geweldig!

Marja
7-6-2014

Onze verwachtingen zijn overtroffen....Wat een heerlijk huis!!! Zo verzorgd ..., zo gezellig..., zo schoon...., zo compleet...., mooie tuin...rustige ligging en dit in een hele mooie omgeving ... Geweldig!!

Gereisd Met partner in juni 2014

Geweldige ligging,schitterend natuurgebied

Naomi
10-2-2014

Zeer gastvrije ontvangst. Schitterend natuurgebied Accommodatie in een woord super met uitzicht op het duingebied. Mijn accu is weel helemaal opgeladen, dank daarvoor!!

Gereisd Alleenreizend in januari 2014

Een topper

Jo
29-5-2013

Deze bungalow heeft alles en is zonder meer een topper. De eigenaars zijn vriendelijk en gastvrij. De inrichting is verrassend, compleet en eigentijds. Er is veel privacy. De ruime tuin sluit naadloos aan op de duinen. Op het verdekte terras is het heerlijk toeven. De bungalow is daardoor de basis voor een heerlijke vakantie in het paradijs Groet. Nogmaals: een topper!

Gereisd Met partner in mei 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aan de Duinvoet in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aan de Duinvoet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.