Hotel Park Inn by Radisson Amsterdam Airport

Hotel Park Inn by Radisson Amsterdam Airport

8Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Schiphol Amsterdam Airport

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn by Radisson Amsterdam Airport voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Park Inn by Radisson Amsterdam Airport

• 2018
    8Jaap Haalboom18-10-2018

Fijn Hotel om te overnachten!

Wij doen al jaren, soms wel 3x p jaar, hier overnachten als we weer eens op vakantie gaan. Vaak moeten wij in de nacht of vroeg in de ochtend al op Schiphol zijn. De bus van het Hotel rijdt 24 uur pdag om de 40 min gratis en weer terug. Wij doen meestal boeken via veiling en mogen dan 5 euro pdag betalen aan parkeren. Vaak staat er geen beschikbare datum bij veiling voor ons maar dan stuur ik het Hotel een mailtje en mogen dan overnachten voor 59,- kamerprijs overnachten en ook 5 euro pdag parkeren overdekt onder het Hotel en veilig. Hoe heerlijk kan dit zijn! De kamer zijn prima, heerlijke bedden en vooral de inloop douche die is heerlijk! Me badschuim en shampoo van Dove. Heerlijk… Ik raad dit dan ook echt iedereen aan en hoe relax ga je dan op vakantie! Ontbijt als je dit evt. bijboekt is dan 10,- euro. Goedkoper dan op Schiphol..... Om de hoek van het Hotel zit ook een Mac. Hotel is duur het eten!

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

8I.D23-05-2017

Erg hip hotel

Het ontbijt was ontzettend lekker! wij hebben hier 1 nachtje geslapen. echter was het jammer dat er niet zo heel veel te doen was. Al met al hebben we ons wel vermaakt!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Jannes Klaassen24-02-2017

Prima

Keurig hotel met nette kamer! Halen en brengen van en naar Schiphol gaat prima! Hoewel we pech hadden bij het halen! Chauffeurs van de busjes niet echt klantvriendelijk! Zitten voortdurend te schelden achter het stuur! Eten prima, ontbijt prima! Drankjes duur! Echt alleen hotel om te slapen! In omgeving niets te dien Entensweg ver verwijderd van de stad! Als overnachting dikke prima

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Annemiek06-09-2016

Wij waren hier al eerder en boekten opnieuw .

Geweldige kamer - luxe kamer zonder bijbetaling - transfer midden in de nacht naar Schiphol airport uitstekend geregeld - auto kon veilig overdekt blijven staan - voor ons een uitgemaakte zaak, als we weer een vroege vlucht hebben wordt het zeker weer "het Radisson".

Gereisd met partner in december 2015

• 8Annie03-09-2016

Goed geregeld!

Mooie kamer, lekker rustig en alles aanwezig. De auto stond 9 dagen prima geparkeerd in de kelder. Brengen en halen naar en van de luchthaven goed geregeld.

Prijzen van eten en drinken naar o.i. aan de hoge kant. Verder geen minpuntjes kunnen ontdekken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Brenda21-12-2015

Prima overnachting

Prima overnachting gehad hier. Een overnachting + auto parkeren voor 9 dagen via veilig. Kamer was ruim met mooie hoge ramen. Ruime, nette en frisse badkamer. Lekker bed. Shuttle service prima bevallen, in tegenstelling tot wat ik lees was er tijdens mijn reis een gewone stadsbus. Genoeg ruimte voor reizigers en koffers.

Alleen gereisd in december 2015

• 3Scholing18-06-2015

Je kunt beter twintig euro meer betalen

Ook wij maakten de fout om voor het goedkoopste hotel te kiezen. Het hotel op zich is prima, een om gebouwd kantorencomplex. De kamers zijn erg klein en niet geschikt als je grote koffers bij je hebt. Het grootste probleem is de shuttleservice vanaf en naar Schiphol. Ze hebben hele kleine busjes waardoor je koffers niet mee kunnen als er meer gasten met koffers zijn en je onnodig lang staat te wachten op Schiphol. Elke chauffeur heeft andere regels en ze schamen zich niet om je als een kind uit de bus te zetten. De andere hotels hebben gewoon geschikte bussen en hebben dit probleem niet.! Betaal die paar tientjes extra en bespaar je de ergernis.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Muldernathalie_90627-05-2015

Ideaal hotel voor overnachting voor uw reis

Met een gratis bus vanuit Schiphol naar het hotel gebracht, (gaat elke 20 minuten) uitstekende service bij aankomst. Snelle check in.

Wifi werkt goed. In de avond kan je eten en een drankje doen. Ontbijt is goed, ruime keuze.

Kamers zijn mooi ruim en schoon. Het is ook mogelijk om het hotel met parkeren te boeken, auto staat hier veilig!

Aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Peggy27-03-2015

Zeer goed hotel!

Dit hotel is ons zeer goed bevallen. Ideaal als je al heel vroeg op Schiphol moet zijn. Keurig nette kamers, wifi werkt prima en zeer vriendelijk personeel. Auto staat in de parkeergarage direct bij het hotel. Om de paar minuten komt er een pendelbusje om je naar Schiphol te brengen. Hele vriendelijke en behulpzame chauffeur. Vanuit Schiphol terug naar het hotel liep ook alles gesmeerd. Wij hadden dit hotel geboekt via een veiling, dus prijs was ook prima. Wij gaan hier zeker vaker gebruik van maken. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in maart 2015

• 9erjendrost23-09-2014

Erg praktisch voor een vroege vlucht

Om van de nachtelijke ritjes naar Schiphol en een dure parkeerplaats af te zijn gekozen voor het park, sleep, fly concept. Aangeschaft via veiling. Dat was een goede deal! Auto kon niet op parkeerplaatsen van het hotel geparkeerd, maar hier werd direct een adequate oplossing voor gezocht. Bij inchecken werd gelijk de pendelbus gereserveerd voor half 5 's nachts. Geen restaurants in de buurt, maar wel restaurant in het hotel en daar prima gegeten. Vrij nieuw hotel, dus nog nette kamer, alles keurig in orde. Ontbijt is vanaf half 5 's morgens, dus dat liepen we net mis, konden nog wel een bak koffie meenemen in het pendelbusje. Terugreis 10 dagen later ook uitstekend geregeld. Met de pendelbus vanaf Schiphol terug naar het hotel, dan kun je gewoon de auto oppikken en naar huis rijden.

Gereisd met partner in september 2014

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats