Hotel Mercure Amsterdam Schiphol Terminalsterstersterster

8.4Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Schiphol Amsterdam Airport

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Amsterdam Schiphol Terminal voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

30 reviews over Hotel Mercure Amsterdam Schiphol Terminal

• 8fenna12-09-2017

doen als heel vroeg op de dag moet vliegen

1 receptie waar je wat drinken en wat snacks kunt kopen. perfect als je erg vroeg moet vliegen en toch een beetje een normale nachtrust wil krijgen. je staat op en loopt naar de gate. binnen een klein uurtje zit je in je vliegtuig en begin je uitgerust aan je vakantie.op schiphol sluiten de meeste gelegenheden wel gewoon in de avond. verwacht dus niet dat je kunt shoppen of uitgebreid uit eten kunt maar er is hier en daar wel wat te krijgen/kijken. 24-uurs receptie en wake-up call service. je mag uitsluitend handbagage meenemen. wij gingen maar 4 dagen weg dus hadden alleen handbagage. ook te boeken voor overdag als je bijvoorbeeld veel wachttijd hebt tussen 2 vluchten. goedkoop is het echter niet

Gereisd met partner in september 2017

• 8Tvdh06-09-2015

Mooi hotel

Uitstekend hotel. Fijn weekend gehad. Buffet zowel 's morgens als 's avonds dik in orde. Goede bedden en nette, ruime hotelkamer.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9Pieter 08-10-2013

Uitgerust op reis

We hebben voor de 3e keer gebruik gemaakt van deze ideale overnachtingsplaats achter de douane en het zal zeker niet voor het laatst zijn. Bij een vroege vlucht kun je uitgerust inchecken en hoef je je niet te haasten. De ontvangst is vriendelijk, de kamer voldoet aan alle eisen en de wekservice geeft een laatste zekerheid. Het passeren van de douane met je volle koffers verloopt zonder problemen, de volgende ochtend weer via de aankomsthal naar de vertrekhal om definitief voor de vlucht in te checken. Dit omweggetje kost hooguit 10 minuten en is uiteraard niet nodig wanneer je alleen met handbagage reist en je van tevoren thuis je tickets al hebt geprint.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Roy Vranken03-10-2013

Vriendelijkheid ten top

Het komt zelden voor dat mensen zó vriendelijk zijn. Zowel 's avonds als 's ochtends waren de dames aan de receptie heel aardig en hulpvaardig. Het hotel ligt achter douane, maar je koffer kun je gewoon meenemen. De kamers zijn ruim en erg handig ingericht. Er is geen raam. Internet op de kamer werkt uitstekend en is gratis. Handig voor als je een vroege vlucht hebt. Verbinding met Amsterdam-centrum per trein is prima.

Gereisd met partner in september 2013

• 9S_Prins26-08-2013

Ruime kamers

Na het passeren van de douane in Terminal 3 is rechts de trap op. Gelegenheid tot rondlopen in de Terminal en genieten van mensen kijken en de toch wel aparte sfeer die er hangt. Vriendelijk personeel, goede bedden, ruime kamers. Annuleringsvoorwaarden zijn ook goed.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Theisen11-08-2012

Heerlijk begin van de vakantie

Heerlijk ontspannen op reis, vroege vlucht s,avondspits inchecken eten met ruim aanbod in de terminal en geen gehasjouwen ruim op tijd en ontspannen aan je vlucht beginnen

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8peter hoffer10-08-2012

een goed netjes gezellig hotel.

goed, netjes, uitstekende bedden het uitzicht s,avonds buiten is goed, je zag de konijnen lopen. dicht bij snelweg maar daar merk je niets van. ja , het personeel is zeer klantvriendelijk. de hotel prijs was redelijk, de etensprijzen ook, alleen het ontbijt vonden we aan de dure kant ondankds dat het ontbijt uitstekend was. de kamers zijn goed. kindvriendelijk, geen idee.

Zakelijk gereisd in juli 2012

• 9Dick10-08-2012

Een heel handige plek zo vlakbij de gates.

Een prima hotel als je de volgende dag vroeg moet vliegen. kamers zijn klein maar zeer goed verzorgd. Sanitair idem.

Zakelijk gereisd in juni 2012

• 8Bertus & Brian11-07-2012

Volgende keer weer

Ideaal hotel om een reis te beginnen. Geen stress om een vlucht te halen aangezien je op de luchthaven verblijft. Prima kamers en zeer vriendelijk personeel. Het hotel heeft geen restaurant, maar er is voldoende eetgelegenheid in de vertrekhal of in de boulevard.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9pieter4621-06-2012

Ideaal voor vroegvertrekkers

Vooral wanneer je met de trein naar Schiphol reist en geen parkeerplaats nodig hebt, is dit een ideaal hotel voor degenen die de volgende ochtend vroeg moeten vliegen en toch de nodige uurtjes willen slapen. Je passeert de douane via vertrekhal 3 met al je bagage zonder problemen of controles. Hotelreservering en vliegticket zijn voldoende. De volgende ochtend ga je via de bagage aankomsthal met je ruim- en handbagage terug naar de vertrekhal om in te checken. Deze procedure lijkt lastig en tijdrovend, maar het valt erg mee. Tussen uitcheck hotel en incheck voor je bagage liggen 10 a 15 minuten.

Gereisd met partner in juni 2012

3 tips over Hotel Mercure Amsterdam Schiphol Terminal

• pieter46, 21-06-2012

Indien mogelijk thuis van tevoren je boardingpassen uitprinten, zodat je alleen je ruimbagage hoeft af te geven bij de desbetreffende balie. Wanneer je alleen handbagage bij je hebt, hoef je na de hoteluitcheck niet meer terug door de douane en kun je gelijk naar de gate.

• Theisen, 11-08-2012

Je kan alvast De winkels bekijken en later met je instapkaart de spullen ophalen, grote artikelen kan je afgeven en na terugkeer in Nederland ophalen Dan hoef je niet onnodig met zware spullen te sjouwen

• I.Heijnens, 01-11-2009

Ik heb de indruk dat er 2 verschillende Mercurehotels worden beoordeeld: Eén op Schiphol zelf en één vlakbij Schiphol. Dit is erg verwarrend, vooral als je via zoover wilt boeken.

1 vraag over Hotel Mercure Amsterdam Schiphol Terminal

• Anna, 27-03-2012

Taxfree shoppen

Ik heb het hotel geboekt omdat ik een vroege vlucht heb. Moet dus 's ochtends nog terug naar de incheckbalie.

Weet iemand of ik de avond dat ik al in het hotel ben ook taxfree kan shoppen (dit ivm tonen boardingpass) Ik vlieg met Arkefly en ga wel online inchecken. Krijg echter pas bij het inchecken de defintieve boardingpass.

Bertus & Brian, 11-07-2012

Voor het taxfree shoppen heb je, voor zover ik weet, wel een boardingpass nodig. Ik weet niet of een bevestiging van het online inchecken voldoende is. Ik denk het niet.

Hotel Mercure Amsterdam Schiphol Terminal info

• Aantal sterrensterstersterster