Hotel citizenM Schiphol Airport

8.7Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Schiphol Amsterdam Airport

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor citizenM Schiphol Airport voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel citizenM Schiphol Airport

• 2019
    9Lia28-10-2019

Perfect vlak bij vertrekhal

Ideaal zonder stress op reis, vlakbij vertrekhal, geluidsdichte kamers, fijne douche, fijn bed

Gereisd met partner in september 2019

• 8Gerrit27-04-2019

Heerlijk....

Een fijn hotel vlakbij de vertrekhal van Schiphol. Hierdoor heel relaxed op vakantie. Lekker geslapen op goede bedden

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Van Ranst Hans08-02-2019

Het blijft een leuk concept!

Na ons succesvol verblijf in CitizenM La Défense in Parijs, nu deze CitizenM geboekt voor 1 nacht voor de vlucht. Leuke kamer, toffe lounges, prima restaurant/bar en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding! Als je een hoofdschotel besteld krijg je er gratis soep, brood en water bij. (het water is altijd gratis) Dit hotel zou wel zijn ontbijt wat vroeger mogen aanbieden. Wij moesten vertrekken om 6u, dus hadden we geen ontbijt genomen omdat dit vanaf 6u was. Bij het uitchecken en vertrek waren er toch al mensen aan het onbijten. Wij hadden spijtig wel wat problemen met onze Ipad, en gingen die rolluiken niet naar boven.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Niki02-12-2018

Op loopafstand van Schiphol

Ideaal gelegen, op loopafstand van Schiphol. Bij aankomst zelf inchecken en voor vragen loopt er personeel rond. Niet een hele grote kamer, maar voor 1 persoon prima. Veel gadgets, even wennen en uitzoeken hoe het allemaal werkt. Licht, tv en vitrage werkt allemaal via de iPad. 'sochtends een goed ontbijt voordat je vertrekt naar Schiphol.

Alleen gereisd in november 2017

• Oude reviews

8Canarias1206-06-2017

Goede overnachtingsmogelijkheid voor luchtreiziger

CitizenM is gelegen op een paar honderd meter vanaf de aankomst/vertrekhal van Schiphol en is bereikbaar via een overdekte wandelroute. Het voordeel is dat je als je ’s-nachts moet vertrekken te geen taxi nodig hebt om naar het vliegveld te gaan, omdat dan de pendelbussen van de andere hotels niet rijden. De inrichting is zakelijk er is veel mogelijkheid om in de bar iets te eten of te drinken. Het eerste drankje werd gratis aangeboden. De voertaal is Engels! Bij de borrel zochten we een borrelplankje uit om wat te eten (zelfbediening). We waren wel verbaasd dat dit bestond uit een plankje met wat ingepakte vleeswaren (moeilijk te openen zonder schaar) en kaas met een potje olijven en tappenade en een pakje toastjes. De kleine kamer was zakelijk en modern. Het uitzicht was richting wegen en andere gebouwen op Schiphol. Kortom een goede, zakelijke mogelijkheid om een (gedeelte) van een nacht door te brengen voorafgaand aan onze vliegvakantie. Denk er aan dat de overnachtingsprijzen nogal wisselen afhankelijk van de drukte en het moment van reserveren. Als je direct “lid” wordt van de “club” krijg je direct 10% korting.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9SAM05-05-2017

Hier word je blij van

CitizenM is voor iedereen die van trendy high tech en hip design houdt. Vernieuwend concept. Goede tips voor de stad. Perfecte centrale ligging. Kortom LOVE!!

Gereisd met partner in december 2016

• 10Barend07-01-2017

Heerlijk hotel naast vertrekhal

Cozy hotel. Huiselijk. Goed omgegaan met beschikbare ruimte en middelen. Heerlijk bed. Gezellige woonkamer lounch.

Gereisd met partner in december 2016

• 10sabrina198027-10-2016

Heel gaaf boutique hotel naast de vertrekhal

Boutique hotel naast de vertrekhal, nog geen 5 minuten lopen echt ideaal. Gratis drankje naar keuze bij de bar na het inchecken, met de lekkerste cocktails. De kamers zijn klein maar goed ingericht en voorzien vd nieuwste snufjes, alles kun je regelen met de iPad (gordijnen, licht, hele ruime keuze aan films) Wij zien hier nou een paar keer geweest en kunnen niet wachten om weer te gaan!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9KATTIE28-09-2016

Perfect voor nacht voorafgaand aan vertrek

Perfect gelegen hotel op luchthaven schiphol. Makkelijk te bereiken vanaf station en vertrekhal. Zo heerlijk relaxed uitgeslapen op vakantie gaan. Bijzondere kamers, nog nooit zoiets gezien. Beetje popie jopie gedoe, maar wel leuk om vanuit je bed de vliegtuigen te zien dalen en opstijgen. Voor digibeten moet het een ramp zijn. Alles werkt met knopjes via een ipad. Prima ontbijt en ook avond buffet. Ga een volgende vakantie zeker weer de avond vooraf hier boeken. Wel beetje aan de prijs!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Silvana van Gerwen23-08-2016

Fijne nachtje weg

Het vinden van Citizen M vanuit Station Schiphol was makkelijk. Het inchecken was wel grappig. Je had een computer en daarop voer je je naam in of e-mailadres. Hij vindt je boeking. Ze vragen wat voor kamer je wilt. Met uitzicht op het vliegveld of niet. Dan moet je betalen. Kamers zijn niet groot. Maar wel heel leuk ingedeeld. Bed staat tussen 2 wanden. Wij hadden uitzicht op het vliegveld. Douchehoekje en wc kan je dichtmaken met draaideuren. Toiletdeur is wel met mat glas. Deur van de douche is wel doorschijnend. Wij moesten 's nachts wel rond een uur of 3 half 4 uitchecken omdat onze vlucht om half 6 ging. Al met al een fijn hotel. Ik zou het aanraden mocht je op een niet zo fijne tijd vliegen vanuit Schiphol.

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel citizenM Schiphol Airport info