Vakantiehuis De Anna Hoeve

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Anna Hoeve
8,9

8 reviews over Vakantiehuis De Anna Hoeve in het Nederlands

Perfecte plek in de natuur

Vriendinnengroep,
5-6-2018

Weekend weg met mijn vriendinnen om mijn 60ste verjaardag te vieren. Alles was perfect! Het was een bijzonder weekend in stilte in de natuur, prachtig uitzicht en natuurlijk heerlijk weer om buiten te zijn. Sonja en moeder zeer gastvrij en hartelijk! Fijne plek om hier te zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2018

heel leuke beleving

Alwin Klomberg,
1-8-2017

Handig als je weet waar alles zit. chinees, winkel, bezienswaardigheden. Kaasmarkt.

Gereisd met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super plekje, echt genieten!

B. Onderweg
20-3-2017

Met 8 vriendinnen had ik een topweekendje in de Anna Hoeve. Wat een sfeervol gedecoreerde plek, we voelden ons metern thuis. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Rust, Ruimte & Natuur

kookclub
7-2-2017

Boerderij heeft echt een eigen karakter, het is gezellig (niet hotellerig) ingericht. Uitzicht, terras, koeien en het landschap maken het af. Eventueel minpunt: er is niets te doen in de omgeving (binnen een straal van 15 km) maar voor ons was dat juist ideaal, lekker rustig.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Heerlijk weekend

Familie Janssens
6-12-2015

We hebben genoten van de prachtige boerderij; een fijne sfeer om een weekend samen met de familie spelletjes te doen, lekker te koken en bij te praten.

Gereisd met vrienden in november 2015
Sonja Donk, Beheerder, 7-12-2015

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag tot ziens in de toekomst :-)

Absolutely fabulous

Robbert
25-8-2015

Anna hoeve ligt in een schitterende polder met een schitterend uitzicht. Het heeft van alles, comfortabele bedden, gezellig ingericht, hout haart, alle mod cons. bootje en kano voor gebruik. huur fietsen worden by het huisje afgebracht. Als een group hebben we lekker gesumba'd en een uurttje meditatie dat allemaal door de eigenaar (Sonja) werd gedaan.

Echt een leuke plaats om met vrienden by elkaar te komen, en een leuke tijd te hebben, met genoeg ruimte voor ons negenen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015
Sonja Donk, Beheerder, 4-11-2015

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Super te horen dat jullie zo een fijne tijd hadden. We zien jullie graag nog een keer terug!

Hartelijke groet,

Rustige plek

Alwin
22-9-2010

Leuke roeiboot tussen weilanden/koeien door. Zwembad en jacuzzie. Zijn er geen overeenkomsten met boeren te maken om daar wat uitleg te krijgen? Goedwerkende tv, dvd en pc aansluiting, jacuzzie. Uitgebreid verslag in gastenboek Poldersuite. Leuke roeiboot tussen weilanden/koeien door. Zwembad en jacuzzie. Zijn er geen overeenkomsten met boeren te maken om daar wat uitleg te krijgen? Goedwerkende tv, dvd en pc aansluiting, jacuzzie. Ineke die had alleen wat meer schapjes gewild bij de wastafel.

Gereisd met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe oase van rust en ruimte!

F. Dekker
2-6-2009

Lekker een weekendje hier gebivakkeerd. En dat is geen straf. Vrij uitzicht over het water, polder en koeien. Veel privacy en enorm veel ruimte tot je beschikking. Het is helemaal compleet. Internet, een mega grote tv, een barbecue, fietsen, stoomcabine, echt geweldig. Bijzonder genoten!

Gereisd met vrienden in mei 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Anna Hoeve in Schermerhorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Anna Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.