Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer

Vakantiehuis
Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Op Vakantie bij de Boer voor je op een rij gezet:

37 reviews over Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer in het Nederlands

Top vakantiehuis!

Barbara
13-3-2017

Leuk en sfeervol vakantiehuis. Rustig gelegen aan de dijk in het dorp Schellinkhout. De stad Hoorn is vlakbij en met de auto en fiets makkelijk te bereiken.

Het huis is van alle gemakken voorzien zoals een vaatwasser en wasmachine/droger en traphekje. Ruime slaapkamers, moderne badkamer en goede bedden. Echt een aanrader!

Geweldig

Evelien de Wit/Neplenbroek
20-11-2016

De rondleiding op de boerderij is geweldig, je komt volledig tot rust , wat een mooie omgeving. Een aanrader !

sfeervol huis met geweldig uitzicht

LD
5-10-2016

sfeervol en schoon huisje, zeer gastvrije eigenaren, prachtig uitzicht, kindvriendelijk

Natuurhuisje

Mooi afgewerkt huis met alles er op en aan. Echt genieten van het mooie uitzicht vanaf de veranda, waar de schaapjes je komen begroeten. Je loopt zo naar de dijk waar veel watersport kan worden bedreven. Voor de kinderen heel leuk om af en toe met de aardige boer en boerin de kalfjes te voeren. Ook een rondleiding op het melkveebedrijf wordt graag gegeven door de eigenaren.

Schellinkhout als dorp zelf is erg rustig maar in de omgeving is voldoende te doen.

Hoorn is 10 minuten rijden en is een prachtige stadje. Leuk om daar vandaan met de stoomtrein naar Medemblik te gaan.

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Superweekend op de boerderij!

Eveline
30-5-2016

Genoten van een leuk (en compleet ingericht) huis met vier volwassenen en twee peuters. Binnen genoeg ruimte en buiten veel te doen en te ontdekken voor de kleine meisjes. Bezoekjes aan de koeienstal onder leiding van de gastvrije eigenaren waren erg leuk! Een absolute aanrader.

Fantastich

Marcel stavenuiter
22-5-2016

Heerlijk rustig prachtige plek vrindelijke mensen

Rust en ruimte!

JM
30-4-2016

Wat een fantastisch mooie plek bij het Markermeer! Het ontvangst was erg gastvrij en het huisje was heel compleet en erg schoon. Vanuit de woonkamer en de veranda heb je een prachtig vrij uitzicht.

De kinderen hebben elke middag geholpen met het voeren van de kalfjes en dat vonden ze geweldig! Ook het skelteren over het erfvonden ze super.

In de omgeving zijn veel leuke plaatsen om te bezoeken. Het binnen en buiten zwembad van Hoorn is met kinderen ook zeker een bezoekje waard. Zeker een aanrader om naartoe te gaan dus! Wij komen zeker terug!

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer in Schellinkhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Op Vakantie bij de Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.