Tijdelijk €25 aanbetaling

9.1FenomenaalScore uit 3 reviews

9.1FenomenaalScore uit 3 reviews

Lodge info

Meer lodge info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Hoeve de Meeuw

• 9Thijs13-09-2020

Ideale locatie voor een weekendje weg

De twee hutjes die wij gereserveerd hadden zijn erg goed bevallen. De boerin was heel vriendelijk en wilde graag helpen. We kregen zelfs verse melk! Je bent heerlijk vrij op de boerderij; even de kalfjes aaien of toeren op een van de skelters. De hutjes zelf waren ook prima; bedden waren meer dan prima. Enige minpuntje was de beperkte kookmogelijkheid (twee pitjes en twee pannetjes aanwezig).

• 9Marjan30-09-2017

Super,

Wij hadden hier een super weekend met 14 vrienden. De hutten zijn basic, maar alles zit er in. De bedden zijn top. Wij hadden een vrij regenachtig weekend, maar konden prima met elkaar verblijven in de nieuwe kantine. De boerin Monique was zeer gastvrij en maakte onze weekend tot een feest! Wij komen hier zeker nog terug met onze kinderen!

• 10Catarina18-09-2017

Landelijk, beleving boerderij leven,rust en ruimte

Super gastvrij, vriendelijke mensen, prachtige ligging van de hut. Eenvoudige hut maar zeer netjes. Douche, wc en keukentje, alles wat je nodig hebt zit er in. Goed matras op de bedden. Kinderen hebben genoten van het boerderij leven, koeien op halen en kalfjes geven. Ook de skelters en trampoline vonden ze erg leuk. In de omgeving is er ook van alles te doen, we kregen van Monique ook leuke tips. Een echte aanrader. Volgend jaar gaan we weer maar dan met de hele familie inclusief Opa en Oma

Lodge Hoeve de Meeuw info

• InternetBeschikbaar