Lodge Hoeve de Meeuw

Met jonge kinderen

Super,

Marjan
30-9-2017

Wij hadden hier een super weekend met 14 vrienden. De hutten zijn basic, maar alles zit er in. De bedden zijn top. Wij hadden een vrij regenachtig weekend, maar konden prima met elkaar verblijven in de nieuwe kantine. De boerin Monique was zeer gastvrij en maakte onze weekend tot een feest!

Wij komen hier zeker nog terug met onze kinderen!

Super gastvrij, vriendelijke mensen, prachtige ligging van de hut. Eenvoudige hut maar zeer netjes. Douche, wc en keukentje, alles wat je nodig hebt zit er in. Goed matras op de bedden. Kinderen hebben genoten van het boerderij leven, koeien op halen en kalfjes geven. Ook de skelters en trampoline vonden ze erg leuk. In de omgeving is er ook van alles te doen, we kregen van Monique ook leuke tips.

Een echte aanrader. Volgend jaar gaan we weer maar dan met de hele familie inclusief Opa en Oma

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Hoeve de Meeuw in Schellinkhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Hoeve de Meeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.