Sorteren

Reviews over Schardam

TOP!!!!!

Anna
    24-7-2018

Top camping, ligt direct aan het IJsselmeer. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Sanitair wordt goed schoongehouden. Kantine en snackbar aanwezig, zou wel vroeger open mogen gaan. Wordt in de vakantie voor kinderen voldoende georganiseerd. Kortom, TOP CAMPING!!!!!

heerlijk uit je caravan zo het ijselmeer in

roel Floor
    25-6-2016

lekker op de fiets naar volendam edam of hoorn of onder de boom aan het ijselmeer zwemmen [tussen de ballenlijn ] leuke camping vriendelijke eigenaars jong stel [camping is niet geschikt voor mindervalide]

Super leuke beheerders echtpaar

M.verhoeven
    21-4-2014

Paasweekend geweest met de camper , door het beheerders echtpaar prima geholpen niks was te veel moeite.

Dus een dikke duim van Anja en Marco uit Enschede

Prachtige camping

Tom
    11-4-2012

Camping De Eenhoorn ligt werkelijk direct aan het water. Daar is geen woord over gelogen. Ideaal voor de watersporter als ik. Een leuk recreatieprogramma voor de kinderen en heerlijk rustig. Een mooi kampeerveld met ruime plekken en schoon sanitair. Hier kom ik zeker terug.

heerlijk

J. Du Pau
    27-8-2011

super plek direct aan het water. Een zeer veilige camping en een paradijs voor kinderen die volop met netjes de slootjes op kikkerjacht zijn. Sanitair heel erg schoon, heerlijk. Receptie half uur per dag open voor de dagelijkse zaken, eigenaar 24 uur per dag bereikbaar via de telefoon en intercom aan de receptie, super handig. Nu het weer nog, dat zou beter kunnen dit jaar.

Schardam scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews