Camping Zuivelboerderij 't Ananas

2 reviews over Camping Zuivelboerderij 't Ananas in het Nederlands

Een prachtige plek.

Clara.
25-9-2016

Een prachtige plek, bijna helemaal omringd door het ananas natuurbos. De omgeving is schitterend, vooral in het voorjaar met de bloemendagen. Het is er heerlijk wandelen en fietsen. U bent niet ver van het strand en het meest diervriendelijke dierenpark van NL Hoenderdaell.Vissen kunt u hier ook.In het Noord hollandskanaal zijn mooie stekkies te vinden.Op de boerderij worden Deense jersey koeien gehouden. Verder loopt er van alles rond.Paard,kat,kalkoen,kip,eend,schaap,geit,pauw,hond.Een aantal hiervan komt zo nu en dan even gezellig op de camping buurten. Al deze dieren worden met heel veel liefde verzorgd door boer JP en zijn kinderen. De kinderen die op de camping komen mogen meehelpen met voederen als ze dat willen. Voor hun staat er ook een trampoline, en niet te vergeten het bos.Leuk om in te spelen. Voorts is er is net toilet gebouw,met een heren en Dames kant. Wij zijn hier nu al meerdere keren geweest en vinden het een prachtige plek met hele lieve mensen. Echt een aanrader. Zie ook Facebook met een filmpje van tv NH, van streek tot stad.

leuke gezellige boeren camping

anne_35
23-6-2015

Heerlijk rustige boeren camping genieten van rust en het boerenleven op een nette camping vlak bij schagen en op nog geen 5 km van het strand. Met leuke vis mogelijkheden. Kinderen mogen helpen op de boerderij. En je kan er zelfs kano s huren. In een woord geweldig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zuivelboerderij 't Ananas in Schagerbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zuivelboerderij 't Ananas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zuivelboerderij 't Ananas scoort een 8.63 uit 10 op basis van 2 reviews.