Hotel Slothotel Igesz

38 reviews over Hotel Slothotel Igesz in het Nederlands

niet meer

wilhelmina
28-9-2017

kamer 82 niet nemen gaat s'nachts de ontluchting hard brommen zodat je niet meer kan slapen wij hadden de pech van2.45 uur tot 4.45 uur .2x gebeld naar nood nummer niemand reageerde.s'morgens aan de balie gereclameerd antwoord .had niet mogen gebeuren het spijt ons .dus wees op je hoede.

Perfecte ligging maar de rest vreselijk

Van der maden
17-9-2017

Ligging was mooi. ontvangst was minder want de kamer was nog "bewoond". Douchen in bad. TV vorige eeuw. In bed lag je in een kuil. Slot was aan buitenzijde maar de kamers waren van de vorige eeuw.

Uitstekende uitvalsbasis voor (fiets)trips

Robert
30-8-2017

Prima kamer in het slot. Gezellige ligging aan de markt

Gedateerd

W Druyff
24-8-2017

Slechte service bij ontbijt

Ze schuiven je bij andere mensen aan tafel

Vullen slecht bij

Oude kamers oude tv met kont (kan echt niet meer

Bed op wieltjes niet zo fijn dus

Vies bad

nooit meer.

fam van Liere
17-4-2017

ongeinteresseerd personeel aan de balie. muffe geur bij binnenkomst aan de receptie, kleine kamer, tv hangt onhandig, als je in of naar het bed stoot je bijna je hoofd.

ontbijt erg summier, geen croissant of krentenbol te bekennen, ook niet op zondag, weinig keus, kaas kon je bijna doorheen kijken zo dun gesneden.

nergens gelegenheid voor een kop koffie bij aankomst, de bar was dicht. en een lounge heb ik niet gezien. tuin bij de ontbijtzaal was erg slecht onderhouden, zag er erg slordig uit. ook bij het uitchecken geen enkele interesse. Voor € 125.- per nacht mag je wel wat meer verwachten/ontvangen.

Oude reviews (archief)

Gezellig en knus hotel

Miranda
25-10-2016

Wij hebben een heerlijke tijd gehad hier. De ligging was prima, op een steenworp afstand van het strand. Het personeel was zeer vriendelijk, dit zie je niet vaak. Wij hadden een fijne en schone kamer met uitzicht op het mooie slot van Schagen.

Leuke plek

IrisH
24-1-2016

We kwamen langs tijdens een fietstocht en gelukkig hadden ze nog een kamer voor ons. Kamer was netjes en schoon. Ontbijt was voldoende en vers. Omdat ze geen fietsenstalling hebben, hebben we de fietsen binnen in de grote zaal neer mogen zetten. Nog een drankje aan de bar. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Schagen is een verrassing op zich. Mooi stadje met een ruime keuze aan restaurants en terrasjes.

Prima verzorgd

Martin
24-9-2015

Prima verzorgd weekend gehad, wat afgesproken is wordt nagekomen. Met ongeveer 45 personen geslapen, gegeten. Gezellig hotel, waar het personeel begrijpt wat je met zo'n aantal mensen moet.

Dank voor de gastvrijheid.

Nooit meer

suzanne
27-8-2015

Het is veel te duur voor wat je krijgt was niet schoon gemaakt heel klein en heel oud voor 100,- is het eigenlijk een zootje het eten was ook niet lekker wij hadden ons vermoeden dat het niet schoongemaakt was dat er al geslapen was in het bed bij het uitchecken werd ons vermoeden bevestigd degene die voor ons in de kamer zat was zijn kussen vergeten en dat lag idd bij ons in bed wij raden dit hotel niet aan

Nooit meer

Stefhanie
16-8-2015

In verband met een bruiloft een kamer proberen te boeken in dit hotel. Helaas duurde het maanden voordat bij mij werd aangegeven dat er geen kamers beschikbaar zouden zijn. Dit na vele belpogingen en e-mails. Alsnog was er via het bruidspaar een kamer geregeld. Echter zonder mededeling van Izges zijn wij in hotel Rumors geplaatst en niet in het slothotel zelf. Verder stond de eigenaresse erop dat wij 70 euro zouden betalen (i.p.v. 75 euro) voor een kamer in een hotel met minder sterren. Want zij zou dit aan hun moeten betalen. Allemaal leuk en aardig echter getuigd dit van geen klantenservice omdat op internet de kamers in Rumors voor een lagere prijs zijn te vinden!

We hebben een aantal aanbieders voor Slothotel Igesz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Slothotel Igesz in Schagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Slothotel Igesz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Slothotel Igesz scoort een 6.59 uit 10 op basis van 38 reviews.