Reviews over Schagen

Kwaliteit en vriendelijke service. Toppers

Sjoukje Boomsma,
    13-7-2018

Goede service. Vriendelijk en alert personeel. Kom iedere keer terug. Dik tevreden. Echte aanrader

niet meer

wilhelmina,
    28-9-2017

kamer 82 niet nemen gaat s'nachts de ontluchting hard brommen zodat je niet meer kan slapen wij hadden de pech van2.45 uur tot 4.45 uur .2x gebeld naar nood nummer niemand reageerde.s'morgens aan de balie gereclameerd antwoord .had niet mogen gebeuren het spijt ons .dus wees op je hoede.

Uitstekende uitvalsbasis voor (fiets)trips

Robert,
    30-8-2017

Prima kamer in het slot. Gezellige ligging aan de markt

Zalige Camping,voor kinderen animatie,bakkertje

Sandy,
    18-7-2017

Leuke familie camping,wij hebben er gestaan met tourcaravan in 2016 en nu een stacaravan in 2017.

In het hoogseizoen worden er leuke avonden georganiseerd,de sfeer is echt ok.

Er staan mooie ligstoelen bij het zwembad en voor een versnapering is er ook een snackbar,een ijsje hoort er bij toch...

Op bepaalde dagen is er een bakkertje van de plaatselijke Bakker Slijkerman aanwezig,zalig vers broodje of gebakjes....

Schagen is een groot dorp/stadje waar leuke dingen te beleven zijn,elke donderdag de westfriese markt het grote overdekt winkel centrum Het Makado.

Ijsje halen bij Pico Bello is een must......op de gedempte gracht......

Binnen 10 minuten met de auto bij het strand van Callantsoog of Sint Maarten of het nieuwe strand van Petten.

Heerlijke plek in de Kop van Noord Holland!

Michelle,
    18-6-2017

Campingburghorn is echt een aanrader voor iedereen die dicht bij het strand wil zitten maar ook vlakbij een leuk centrum. De camping is super schoon en netjes onderhouden. Het is een familiebedrijf dat wordt gerund door Arjan en Nelina. De betrokkenheid van hen is zeker te merken. Je zit midden op het platteland maar ook op 10 min fietsen van het centrum Schagen. Er is een snackbar, kantine en sochtends broodjes van de lokale bakker. Op zoek naar een verborgen parel in noordholland?

Schagen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 30 reviews