We hebben een aantal aanbieders voor Schagen voor je op een rij gezet:

Reviews over Schagen

Schagen is erg gezellig

Anneke Buistra
    20-7-2014

Er is in de zomermaanden blijkbaar altijd wel wat te doen in Schagen! Heel gezellig om te winkelen, lekker op de terrassen te vertoeven en op stap te gaan. Op de fiets naar het strand is ook een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2014

Leuk stadje

cis
    27-5-2012

Tot mijn studententijd heb ik in Schagen gewoond. Nu ruim 20 jaar later is het heerlijk om weer terug te komen. Het is een leuk stadje waar altijd bedrijvigheid is. Wat betreft de omgeving ben ik minder positief. Ik houdt niet van kale polderlandschappen. Zeker in de winter vind ik het troosteloos. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Een ander houdt juist van de ruimte.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi gezellig stadje

Hannes
    17-12-2010

leuk stadje waar voor iedereen wat te vinden is - winkels (alle soorten en maten) - strand op 10 kilometer - Restaurantjes (van chic tot snack) - uitgaan (van bruin cafe tot diccotheek) - Bioscoop (mis aleen een theater moet je naar alkmaar of den helder (35 min)) en de relaxte mentaliteit en sfeer van deze streek (west friesland) sprak me erg aan

kom zeker nog een keer hier mijn fantasties weekend overdoen de belanstelling van de mensen is oprecht en ze hebben tijd voor je en deze tijd is gemeend

Gereisd Met vrienden in november 2010

Enorm veel te doen elk wekend wel iets leuks, alle en de

De vries
    8-3-2008

Enorm veel te doen elk wekend wel iets leuks, alle winkeliers en bedrijven stralen de gezellige westfriese mentaliteit uit.

Leuke dagen door de weeks in de zomer zijn de donderdagen dan is er een extra west friese markt met veel leuke dingen te doen. Je moet er dan wel vroeg zijn het begint al om 09.00

Wij gaan er zeker nog heel vaak naar toe.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Gezellige stad in het noorden

Schagenees
    31-7-2006

Gezellige stad in het noorden. Overal in de omgeving is genoeg te zien en te doen.

Vooral op de westfriese donderdagen is het leuk om hier eens te kijken naar de optocht in westfriese kledij.

Het strand is op 10 kilometer van schagen te vinden.

Rondom de kerk gezellige kroegen en restaurantjes.

Oftewel... Kom eens een bakkie doen in Schagen.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Schagen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 30 reviews