Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Weyman voor je op een rij gezet:

4.9MatigScore uit 17 reviews

4.9MatigScore uit 17 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Weyman voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over De Weyman

• 2Anneke26-11-2020

NOOIT MEER!!!

Smerig hotel, kamer stonk naar rook, kapotte stoel op balkon, en de nodige peuken. Vies beddengoed, en handdoeken met gelige vlekken. Haren in de wastafel, smerige plastic beker badkamer, vlekken buitenkant w.c. Snoeren vol stof achter t.v, stofvlokken onder het bed. We durfden niet te ontbijten daar, vanwege de viezigheid. We rekenden af bij een jonge man achter de balie. Toen we onze spullen gingen halen boven en vertrokken, kwam er een wat oudere man ons roepend achterna op straat met de vraag of we wel betaald hadden! Mensen keken om, zeer beschamend! Voor Rob Geus ligt hier een projectje! Mooie ligging, dat wel...

• 2Jay27-07-2019

Zonde van het geld, nooit meer

Smerig, Ranzig, Goor. Kamers niet schoon o.a een stuk meloen in een niet werkende koelkast. Schuifpui sluit niet af, schimmel innde douches, stuc laat los op de muren, smerige vloerbedekking, 3 tv zenders op tv, stinkt door heel het hotel naar sigarettenrook. Op basis van al deze punten heb ik er alleen maar geslapen en niks gegeten of gedronken. Het enige goede is de ligging, snel in ijmuiden/zamdvoort/bloemendaal. Hotel word ook gebruikt als slaapgelegenheid voor werklui.

• 8J Ditmeijer24-06-2019

Meer als tevreden gewoon goed

Uiterst vriendelijk personeel en eigenaar, zelfs gratis naar station gebracht door de eigenaar, De mensen(personeel) doen er alles aan om het naar je zin te maken Het is een simpel hotel maar voldoet meer!! als goed. Kom zeker terug, sterker nog ben er alweer.

• 1Vicky28-04-2019

Vies, vuil hotel te ransig voor woorden !

Heel vuil en heel onhygiënisch hotel. Schimmel op de ramen. Raam kon niet open. Tapijt vol met vlekken. Schande dat ze daar zoveel geld voor vragen.

• 4E. Derksen01-11-2016

Onbetrouwbaar hotel

Leg bij Hotel "De Weyman" alle afspraken goed vast. Wij hadden via touroperator gereserveerd maar hebben iom het hotel management de verblijfsdatum naar voren gehaald. Bij de receptie en via de mail bevestigd gekregen van hotel “De Weyman” dat hotel "De Weyman" de latere boeking bij touroperator zou annuleren. Dit heeft het hotel nagelaten en wij werden door de creditmaatschappij belast voor het volle bedrag. Toen we contact opnamen met het hotel werden we heel onredelijk te woord gestaan. Wij zouden de fout gemaakt hebben terwijl wij de bewijsstukken (mail) in hand hadden. Na div malen contact met touroperator en de creditmaatschappij gehad te hebben is het financieel met de creditmaatschappiij opgelost. Al met al zijn we blij hier vanaf te zijn. Wij komen bij hotel “De Weyman” nooit meer!!!!

• 4Nanno van der Veen29-06-2016

daar kom ik nooit weer

Zorg ervoor dat, mocht je er toch naar toe willen, dat je alles goed vastlegt. Er wordt meer gerekend dan afgesproken en veel meer dan via touroperator. Er wordt niet geantwoord achteraf

• 7MarianneElzen10-08-2014

Low budget hotel

Dit hotel heeft wat achterstallig onderhoud, maar de kamers zijn schoon. De douche geeft een lekkere straal, maar is een beetje aan de krappe kant. Bij het ontbijt krijg je afbakbroodjes, zoals anderen hier al opmerken, maar wat is daar mis mee? De eigenaresse loopt zich de benen onder het lijf vandaan om het je naar de zin te maken. Er is keuze uit 20 verschillende soorten hagelslag of vlokken en ook nog eens 20 potten smeersels zoals pasta, pindakaas en speculoos. In welk hotel zie je dat!? Je kunt een omeletje op aanvraag krijgen, er ligt brie, kaas en verschillende soorten worst. Kortom over het ontbijt hebben we niks te klagen.

• 5Eric27-05-2013

Achterstallig

Hotel kan opknapbeurt gebruiken. Beetje vreemd dat je in nederland alleen in het engels kan converseren met het personeel. Wanneer achterstallig onderhoud weggewerkt wordt kan het nog wel wat worden.

• 1hansgroot14-11-2012

Te erg voor woorden

Brood is niet vers, komt uit de supermarkt! Sap uit vieze plastic kannen. Voor dat ontbijt ben je teveel geld kwijt. Dan de dame achter de receptie is vreselijk nep. Ze komt uit Bulgarije of zoiets en doet heel vriendelijk, maar zo ongeloofwaardig!! De andere dame die 's avonds er is, is wel aardig. Kamers zijn vies en komen uit het jaar nul! Nooit meer!!!

• 6Belle03-11-2011

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Ik verblijf voor mijn werk voor langere tijd eenmaal per week in dit hotel. In de eerste instantie verbleef ik in Bastion (zit om de hoek), dat was pas vreselijk. Duur, onpersoonlijk en een kale kamer. Daarom geef ik Hotel De Weyman wat meer credit dan de gemiddelde beoordelaar hier. Het hotel is inderdaad wat oubollig en apart ingericht, maar er is wel aandacht aan de kamers besteed. Ze zijn van alle gemakken voorzien. Het personeel is zeer vriendelijk, ik voel me niet als een nummer behandeld. De prijs is voor deze omgeving zeer schappelijk. Als je meer luxe zoekt, dan moet je meer neerleggen en in een van de andere hotels in de nabije omgeving gaan. Het ontbijt is netjes, maar niet geweldig. Afbakcroissantjes en broodjes van de supermakt, het gesneden brood is niet altijd vers. Maar er ligt genoeg. Keuze uit scrambled eggs en gekookt ei, kaas, vleeswaren en zoet, roomboter en tafelmargarine. Voor € 8,- wel een beetje karig. Maar je hoeft beslist niet met honger weg.

Hotel De Weyman info

Soort hotel