Géén boekingskosten

Hotel Bastion

NederlandNoord-HollandSantpoort - Velsen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bastion voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 9 reviews

• Sportfaciliteiten

9 Reviews over Bastion

• 7Jussen .klein16-08-2020

Heel gezellig

Ondanks de brand hebben ze veel moeite gedaan om het de gasten naar hun zin te maken.hele leuke meid bij de inchek.

• 4Bernard19-12-2018

Nooit meer

Zeer matig hotel. Hygiene is treurig en bediening matig. Zeker gezien de prijs Jammer

• 1Michel08-11-2018

Nooit meer

Een rook kamer? Een onopgemaakt bed? een vieze douche? En dan heb ik het nog niet eens over de kaart.. gelukkig zit de MacDonald naast het hotel...

• 9lemmens jeaan05-08-2016

prachtig hotel,vriendelijk personeel

Zijn er maar voor 1 nacht gebleven ,zeer nette kamer met alles er op en eraan, voor mij een 5 sterren kamer.

• 7jackiedenO10-08-2014

voor kort verblijf

Wij zijn er één nacht geweest en bij binnenkomst vond ik het er naar rook stinken ,ik weet niet of dit vanuit de biljart kamer kwam of van de voordeur. De kamer die we kregen was op de begaande grond, klein en gedateerde badkamer, maar voor één nacht geen probleem wel slechte verlichting in de kamer en al de drangers op de deuren vonden we vervelend. Voor de rest was het personeel vriendelijk. En parkeren voor de deur achter de slagboom was perfect.

• 9Sven13-08-2013

Keurig hotel

Keurig hotel, nette/schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt niet heel erg uitgebreid maar keuze genoeg !

Inchecken kon al om 13:30 (onze aankomst) en uitchecken tot 12:00 ! Vanaf het hotel gingen we naar Dutch Valley. Ideale afstand. Aanrader.

• 6Paul10-11-2012

Praktisch Hotel

Hotel is recentelijk opgeknapt, jammer dat er nog steeds rookkamers bestaan in een Hotel, zeker als geur de van sigaretten in de gang ruikt, niet heel erg smaakvol. Kamers zijn verder top goede bedden en een prima badkamer. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk.

Eigenaar, Manager E-Commerce, 13-11-2012

Geachte gast, hartelijk dank voor uw opmerkingen die u heeft geschreven op Zoover. Helaas hebben wij niet voldaan aan uw verwachtingen. Ik bied hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u ervan dat uw opmerkingen zullen worden mee genomen in de plannen. Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en ik hoop dan ook dat u mijn excuses accepteert . Met vriendelijke groeten, Maik Willems

• 10Monique07-08-2011

Helemaal nieuw!!

We sliepen op 6 augustus in het totaal vernieuwde Bastion hotel Haarlem/Velsen. Het was 5 augustus na een verbouwing weer open gegaan. De eerste bezoekers in een gloednieuwe kamer. Als eerste bezoeker op heerlijke bedden. Super mooie kamer, heel stil, moderne mooie douche met 2 wastafels, mooie inrichting. Geweldig! Heerlijk ontbijtbuffet en ontzettende vriendelijke medewerkers. Als ik nog een keer daar in de buurt moet overnachten dan zeker daar!!

• 5f kappers15-04-2009

voorlopig even niet

vieze stoffige kleine hotelkamer. zeer kleine badkamer. gang naar hotelkamers vieze bedompte lucht hotel is aan renovatie toe. personeel aan de receptie is vriendelijk en behulpzaam het ontbijt is uitstekend ter compensatie van de stoffige kamer kregen wij het ontbijt gratis wat wel een services is.

• 10Anita05-09-2005

ja het was supper gezellig en ik zou er zo weer heen gaan.. ik was met mijn kinderen en die hebben een fantastische vakantie gehad.. geweldige service .. top! doei m.v.g Antia

Hotel Bastion info

• AirconditioningBeschikbaar