Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland

Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland
6,9

18 tips over Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland

Roos, 29-8-2014
Ja als golf liefhebber kom je aan je trekken
H.J.Lucas, 24-6-2014

Alleen jammer dat er geen wifi op de kamers is.

Niet meer van deze tijd.Er was de mogelijkheid om voor 2 euro 15 minuten op intenet te gaan.Vonden we wel vervelend dat er in dit hotel voor betaald moest worden.

inge, 5-2-2014
purmerend centrum gezellig voor op een koopavond

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire Golfhotel - Waterland voor je op een rij gezet:

fam_vanbeers, 10-11-2013
Dagtrip naar Amsterdam of Volendam erg leuk!!
Willemijn, 8-11-2013
Nieuwe / gerenoveerde kamers zijn mooi
Marja Ockhuijsen, 7-11-2013
Huur voor een paar euro wat golfstokken! Op de oefenbaan mag je ook zonder golfbewijs jezelf uitleven.

Jill & Lorenzo, 3-8-2013

Koemarkt

Koopavond = vrijdag.

Nabij gelegenplaatsen; Volendam, Marken, Edam en Monnickendam. Zeker de moeite waard om te bezichtigen.

Harry, 19-7-2013

Fietstochtje naar Volendam/Edam.

Zeer gezellig plein (Koemarkt) in Purmerend met veel terrasjes/restaurantjes. Vooral de biefstuk bij Café Rooie Sien en de eendenborst bij Y.Not zijn aanraders. Grieks restaurant Kriti (in een zijstraat) is een aanrader.

Wilco van der niet, 24-4-2013
Vanuit Purmerend heel noord-holland goed te bereiken. Amsterdam, Zaanse Schans, Volendam allemaal binnen een half uur.
Suzanne Mokveld, 18-4-2013
Ze hebben ook fietsverhuur, dus je zou kunnen fietsen naar Volendam, met bootje over naar Marken en dan terug via Monnickendam