Weer vandaag1°-3°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire Golfhotel - Waterland voor je op een rij gezet:

127 reviews over Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland in het Nederlands

Dat doen we maar niet nog een x.

Sandra de Groot,
24-12-2018

Na de reacties hier hadden we beter moeten weten.

Parkeergelegenheid is prima! Inchecken verliep niet soepel door de golfers.

De gang naar de kamer was lang...erg lang. Zag er ook allemaal een beetje sjofel uit.

Maar goed! Het is de gang maar. Maar dan...de kamer....muf, rare geurtjes, vieze vloer, haren in de badkamer, 2 lampen kapot, lakens smoezelig. Toch maar weer even lange gang naar receptie terug. Wat een onvriendelijk personeel zeg! Kon upgrade krijgen, tegen betaling! Ondanks ons bezwaar toch gedaan.

Tja je bent een nachtje weg he. Upgrade kan ik kort en krachtig over zijn. Het is het niet waard. Er was gerookt in de kamer, of bij open deur. Badkamer zonder haren maar toch....geen 4 sterren kamer!

Misschien een idee om wat polen die ook in het hotel zitten een beetje te laten klussen?

Gereisd met partner in december 2018

Zeker geen aanrader dit hotel!!

De Roo,
16-10-2018

Wij vonden vooral weinig goed. Ons weekendje weg was een grote teleurstelling. De eerste kamer die we kregen rook naar schimmel en de vloer lag vol met troep. Ook de badkamer was niet schoon. We hebben aangegeven hier niet mee akkoord te gaan. Gek genoeg was de receptioniste niet verrast. Ze hing de sleutel van de huidige kamer terug in het rek en pakte een andere sleutel uit hetzelfde rek. De tweede kamer had een badkamer waar de voegen vol schimmel zaten. Er lagen overal haren. De lampen deden het niet en er zaten vochtplekken in de plinten. Omdat wij een bruiloft hadden hebben we geen tijd gehad om op zoek te gaan naar een ander hotel. De volgende ochtend zijn we direct na het wakker worden naar huis gereden om te douchen in plaats van een dagje uit in de omgeving. Kortom geen aanrader dit hotel.

Personeel was wel super

Marco Smelt,
9-10-2018

Op het eerste (!) gezicht schoon. Maar... bovenop hanglampen wordt niet schoongemaakt. Salontafel staat op instorten. Doucheplankje hangt zo los dat hij niet te gebruiken is. Schimmel in de kitnaden. Een douche die niet een vaste temperatuur aanhoudt. Een douchekop met minimale straal. Een krakende toiletpot en wcborstel die ook bijna uit elkaar valt. De badkamer spiegel had al behoorlijke waterschade gehad. Geen stoelen op het terrasje bij de kamer. Geen asbak buiten waardoor het terras vol ligt met peuken. Geen koffie of thee faciliteit. En dit was een gratis upgrade naar een deluxe kamer. Al met al absoluut geen 'deluxe' maar een wat armoedige uitstraling en ontzettend goedkope afwerking.

Ontbijt was goed. Misschien was wat extra vers fruit en een kwalitatief betere fruityoghurt een plus geweest. Het diner was erg lekker en de wijnen die geserveerd worden zijn heerlijk. Personeel is super behulpzaam, vriendelijk en gezellig.

Eens maar nooit meer

Ciska,
8-10-2018

De wijn vonden wij goed. Verder zijn wij niet positief. Bij binnenkomst een kamer die erg vies was: schimmel op de kitrand bad in badkamer. Badkamer redelijk gedateerd. Muren vies. Op de sprei op bed zat een vlek!!! Plinten waren vies, schilder mag best een keer door deze kamer. Geen telefoon aanwezig. Verhouding prijs:kwaliteit 3.

Na klacht door receptie upgrade kamer gehad. Deze was wel schoon, maar meubilair was kapot. Badkamer was redelijk nieuw en netjes. Bij vertrek werd door receptie niet gevraagd of alles naar wens was. Dit vonden wij erg vreemd. Dit is toch standaard protocol. Eens maar nooit meer voor dit geld!

Nooit meer!

Wendy,
27-9-2018

Het ontbijt is goed ook de bediening die voor je zorgt maar.....tjee wat een oude kamers en vies! Vlekken in vloerbedekking, haren in de badkamer, schimmel/vocht op het plafond.

Gereisd met partner in september 2018

Had er meer van verwacht

G. Brouwer,
26-9-2018

Het Hampshire hotel is kwa kamers toe aan een renovatie. Het meubialir is al aardig versleten en de tv is niet scherp te krijgen. Daarnaast zijn de kamers erg gehorig.

Restaurant is prima, ontbijt karig kwa keuze en de bar sluit soms vroeg.

Als je niet van golfen houdt is de kans op herhaling niet groot.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Stinkt naar schimmel

Marcel,
18-9-2018

In dit hotel, wat perfect gelegen is, ruikt het in de kamer en in de gangen verschrikkelijk naar schimmel. Alsof het hotel onlangs onder water is gelopen en het stoffering vervolgens niet vervangen is.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Personeel was aardig, golfbaan goed onderhouden. Vloer gang naar de kamers en vloer van de kamer ronduit vies met veel vlekken. Lampen in de kamer werkten niet allemaal. Schimmel in de badkamer en roze zeepresten op douchegordijn. Zeep dispensers in de badkamer waren leeg. Derde bed ontbrak en er werd een armzalig opklapbed geleverd met een matrasje van 10 cm. Geluidsoverlast van vaste bewoners in het hotel dmv harde muziek in de avond/ nacht. Gang werd gebruikt als opslaghok voor stoelen gebruikt bij een bruiloft. Onder het bed lag een gebruikte tissue van de vorige gasten. 'Terras' van de kamer bestaat uit vier, met onkruid begroeide, grindtegels. Om het 'terras' allemaal onkruid en sigaretten peuken. Kamer rook muf. Koelkast kast had geen koelkast. Afstandsbediening ontbrak en was ook niet leverbaar door de receptie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Echt de onderkant

Kees,
18-8-2018

Volgens de aan ons gestuurde documentatie zou dit een 4 sterren hotel zijn, maar wij hebben hierover echt onze twijfel. 2 sterren is misschien iets te weinig maar 4 is echt veel te veel. Eigenlijk was overal in het pand achterstallig onderhoud. Onze badkamer was denk ik wel recentelijk vernieuwd maar de rest was even vergeten. In de ontbijtzaal was het meubilair redelijk gedateerd, de vensterbanken waren aangekleed met kapotte lampenkapjes en niet brandende lampen. Alles is afgestemd op de golfsport, dus daar zal ook al de aandacht naar toe gaan. Geen airco op de kamer en storende knipperende lampjes. Een onderhoud en of servicemonteur zou er echt wel een baan op jaarbasis volkrijgen. De kamerprijs is niet in verhouding (te duur) met andere kamers van Hampshire. Wij hebben toch al heel wat hotelkamers mogen gebruiken door het land maar deze zit echt aan de onderkant. Het ontbijt was prima, jammer dat het koffie apparaat kapot was.

Gereisd met partner in augustus 2018

is nog een klein beetje werk aan

roelant,
7-8-2018

Het ochtendontbijt en het personeel die hel vriendelijk is

geen ijskast op de kamer airco deed het niet

Gereisd met vrienden in augustus 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland in Purmerend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.