Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland

Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire Golfhotel - Waterland voor je op een rij gezet:

125 reviews over Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland in het Nederlands

Personeel was wel super

Marco Smelt
9-10-2018

Op het eerste (!) gezicht schoon. Maar... bovenop hanglampen wordt niet schoongemaakt. Salontafel staat op instorten. Doucheplankje hangt zo los dat hij niet te gebruiken is. Schimmel in de kitnaden. Een douche die niet een vaste temperatuur aanhoudt. Een douchekop met minimale straal. Een krakende toiletpot en wcborstel die ook bijna uit elkaar valt. De badkamer spiegel had al behoorlijke waterschade gehad. Geen stoelen op het terrasje bij de kamer. Geen asbak buiten waardoor het terras vol ligt met peuken. Geen koffie of thee faciliteit. En dit was een gratis upgrade naar een deluxe kamer. Al met al absoluut geen 'deluxe' maar een wat armoedige uitstraling en ontzettend goedkope afwerking.

Ontbijt was goed. Misschien was wat extra vers fruit en een kwalitatief betere fruityoghurt een plus geweest. Het diner was erg lekker en de wijnen die geserveerd worden zijn heerlijk. Personeel is super behulpzaam, vriendelijk en gezellig.

Eens maar nooit meer

Ciska
8-10-2018

De wijn vonden wij goed. Verder zijn wij niet positief. Bij binnenkomst een kamer die erg vies was: schimmel op de kitrand bad in badkamer. Badkamer redelijk gedateerd. Muren vies. Op de sprei op bed zat een vlek!!! Plinten waren vies, schilder mag best een keer door deze kamer. Geen telefoon aanwezig. Verhouding prijs:kwaliteit 3.

Na klacht door receptie upgrade kamer gehad. Deze was wel schoon, maar meubilair was kapot. Badkamer was redelijk nieuw en netjes. Bij vertrek werd door receptie niet gevraagd of alles naar wens was. Dit vonden wij erg vreemd. Dit is toch standaard protocol. Eens maar nooit meer voor dit geld!

Nooit meer!

Wendy
27-9-2018

Het ontbijt is goed ook de bediening die voor je zorgt maar.....tjee wat een oude kamers en vies! Vlekken in vloerbedekking, haren in de badkamer, schimmel/vocht op het plafond.

HotelSpecials.nl

Had er meer van verwacht

G. Brouwer
26-9-2018

Het Hampshire hotel is kwa kamers toe aan een renovatie. Het meubialir is al aardig versleten en de tv is niet scherp te krijgen. Daarnaast zijn de kamers erg gehorig.

Restaurant is prima, ontbijt karig kwa keuze en de bar sluit soms vroeg.

Als je niet van golfen houdt is de kans op herhaling niet groot.

Stinkt naar schimmel

Marcel
18-9-2018

In dit hotel, wat perfect gelegen is, ruikt het in de kamer en in de gangen verschrikkelijk naar schimmel. Alsof het hotel onlangs onder water is gelopen en het stoffering vervolgens niet vervangen is.

Personeel was aardig, golfbaan goed onderhouden. Vloer gang naar de kamers en vloer van de kamer ronduit vies met veel vlekken. Lampen in de kamer werkten niet allemaal. Schimmel in de badkamer en roze zeepresten op douchegordijn. Zeep dispensers in de badkamer waren leeg. Derde bed ontbrak en er werd een armzalig opklapbed geleverd met een matrasje van 10 cm. Geluidsoverlast van vaste bewoners in het hotel dmv harde muziek in de avond/ nacht. Gang werd gebruikt als opslaghok voor stoelen gebruikt bij een bruiloft. Onder het bed lag een gebruikte tissue van de vorige gasten. 'Terras' van de kamer bestaat uit vier, met onkruid begroeide, grindtegels. Om het 'terras' allemaal onkruid en sigaretten peuken. Kamer rook muf. Koelkast kast had geen koelkast. Afstandsbediening ontbrak en was ook niet leverbaar door de receptie.

Echt de onderkant

Kees
18-8-2018

Volgens de aan ons gestuurde documentatie zou dit een 4 sterren hotel zijn, maar wij hebben hierover echt onze twijfel. 2 sterren is misschien iets te weinig maar 4 is echt veel te veel. Eigenlijk was overal in het pand achterstallig onderhoud. Onze badkamer was denk ik wel recentelijk vernieuwd maar de rest was even vergeten. In de ontbijtzaal was het meubilair redelijk gedateerd, de vensterbanken waren aangekleed met kapotte lampenkapjes en niet brandende lampen. Alles is afgestemd op de golfsport, dus daar zal ook al de aandacht naar toe gaan. Geen airco op de kamer en storende knipperende lampjes. Een onderhoud en of servicemonteur zou er echt wel een baan op jaarbasis volkrijgen. De kamerprijs is niet in verhouding (te duur) met andere kamers van Hampshire. Wij hebben toch al heel wat hotelkamers mogen gebruiken door het land maar deze zit echt aan de onderkant. Het ontbijt was prima, jammer dat het koffie apparaat kapot was.

is nog een klein beetje werk aan

roelant
7-8-2018

Het ochtendontbijt en het personeel die hel vriendelijk is

geen ijskast op de kamer airco deed het niet

Nooit meer

Brigitte
3-8-2018

Het hotel verdient zeker geen 4*. Kamer vies. Luide muziek van het hotel op de gang met een zeer irritante beat. Ontvangst zeer onvriendelijk. Er werd ons duidelijk gemaakt dat we niet mochten klagen over de ontbrekende airco! Schimmel in de badkamer. Meubilair stuk of met vlekken. Geen extra badkamergerei in de vorm van een douchekapje/zeep of iets dergelijks. Alleen 2 muurdispencers met zeep

Nog geen puntjes op i

Lex
10-7-2018

We hadden zonder bijbetaling een DeLuxe kamer gekregen omdat de standaard kamer de vorige keer matig was bevallen. Dat was een sympathiek gebaar. De Deluxe kamer is een gerenoveerde kamer die er mooier uitziet. Toch waren er nog diverse zaken die naar onze maatstaven niet echt 'DeLuxe' waren: peuken en papier op het terras, geen buro met een stoel om wat schrijfwerk aan te doen oid, de kluis was kapot, er waren maar 2 hangertjes in de hangkast, de andere twee waren verdwenen, een bedlamp deed het niet, een planchette aan de douchestang hing er half bij, diverse kitranden in de badkamer zagen er onverzorgd en niet schoon uit. Kortom genoeg materiaal ter verbetering. Bij de afrekening werd gezegd dat we deze zaken aan het begin van ons bezoek hadden moeten melden. Wij denken dan: draai het eens om en zorg er zelf eerst eens voor dat alles 100% is. Het ontbijt was goed verzorgd.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland in Purmerend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.