Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland

Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire Golfhotel - Waterland voor je op een rij gezet:

113 reviews over Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland in het Nederlands

we komen zeker terug

Roos, 28-2-2018

De locatie is super! Wij komen hier meestal in de winter als het heel rustig is en hebben dan een kamer op begane grond met uitzicht over het golfterrein. Hoe het in drukke periodes en op andere kamers is dat weet ik dus niet.

Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig.

Ik denk dat er problemen zijn, het was heel koud buiten en de verwarming deed het niet. Maar we kregen een kachel en wij zijn eigenlijk ook snel tevreden.

Heerlijk vond ikzelf dat er geen airco-geluid was gedurende de nacht. Gewoon de schuifpui een beetje open gezet.

De kamer is lekker ruim, de badkamer en bed waren ook prima. Wel jammer dat de matrassen uit elkaar glijden. Volgende keer neem ik naald en draad mee :)

Het ontbijt was klasse. We vonden 15 euro pp eigenlijk te veel maar dat werd wel goedgemaakt! De 2 vrouwen die dienst hadden op 26 februari verdienen een grote pluim!

Nooit meer

Rick, 18-9-2017

Mooi uitzicht, prima prijs.

Klantvriendelijkheid dramatisch.

Ik had een kamer geboekt samen met een vriend. Mijn vriend had ingecheckt en had de sleutel bij zich. 'S avonds de stad in geweest, ik kwam om 23:30 uur bij het hotel aan, mijn vriend was nog in de stad (met de sleutel). Ik legde de situatie uit en vroeg of ze de kamer wilde openen. De baliemedewerker heeft mijn kamergenoot aan de telefoon gehad, welke bevestigde dat ik de kamer op mocht. Ik bood aan om te vertellen wat er in mijn tas zat, zodat ze kon checken dat ik het ook echt was. De baliemedewerker kon zich absoluut niet inleven in de situatie en werkte met helemaal niks mee. Ik kon de kamer dus niet in en was genoodzaakt met een taxi naar huis te gaan of te wachten tot mijn vriend terugkwam. We hebben al 5 jaar op rij meerdere kamers geboekt in het hotel zonder overlast, maar er was totaal geen medewerking vanuit het hotel. Ik werd gezien als lastige klant en ook de manager, welke ik later op heb gebeld, had totaal geen inleving in de situatie. Erg jammer, nooit meer dit hotel dus voor mij!

Dit nooit meer

Paulissen, 14-6-2017

Het was best gezellig vanavond, we waren gisteren aangekomen samen een flesje wijn genuttigd van de huiswijn en toen 17,00 euro moeten afrekenen. Vandaag uitgebreid gegeten en gedronken met 2en en toen we het laatste apperatiefje bestelde mijn vrouw Licor 43 met (we hebben getuigen van klanten en foto's) nog geen 10 milliliter erin.... ik spreek de ober aan en die wilde niets doen voor ons, want dat was hun maat... daarvoor waren wij ook in Purmerend en Almaar geweest en daar kreeg ze ruim 1/3 van het glas met de likeur. Toen kwam de rekening en alle huiswijnen zijn ineens duurder per glas en per fles.... ik spreek daar wederom de ober daar op aan en hij zegt doodleuk, dat is de prijs meneer. Ik zeg in jullie menufolder staan deze prijzen ( die op tafel liggen) tja ik kan er niets mee zegt hij.... wij zijn hier nog 2 dagen helaas, maar wij zullen hier niets meer spenderen....!

Ruime kamer, Maar....

Dhr Schuil, 26-3-2017

Bed was goed. Helaas was er een luidruchtige ventilator die mijn nachtrust Verpestte. Volgens het personeel was het een Bekend probleem... Personeel kon het niet uitzetten. Ik heb een vervangende kamer geëist maar volgens het personeel was er niets beschikbaar. Het hotel was maar 50% bezet dus er waren wel andere kamers. Personeel kwam niet met een alternatief. Ik slaap nog lekkerder in mijn auto.

heerlijk geslapen

margaret, 13-2-2017

De matrassen en kussens waren super, alleen voor een upgrade kamer had ik wel een vast 2 pers. matras verwacht. Verder was er geen buro, en de tv was erg klein. Geen mogelijkheid voor koffie en thee te maken. We hadden geen ontbijt dus daarover kan ik niet oordelen.

De hele beleving is echt een feestje! Personeel is echt extreem vriendelijk en alles kan/mag. De keuken is echt goed! Bijna Alles is glutenvrij te bestellen, ze passen elk menu aan en bedenken oplossingen voor dingen die niet glutenvrij zijn! Geen service is te veel gevraagd! Hond is ook zeer welkom!

Rumoerig en gedateerd hotel

Maas, 29-10-2016

2 Nachten geboekt voor dit hotel. Helaas 2e nacht niet door gebracht hier! Vanwege geluidsoverlast van onze onder buren, die een zeer intiem feestje hadden, de 1e nacht niet kunnen slapen. Ook via de receptie getracht het geluid wat te laten verminderen, dit had helaas geen effect. Ook de (standaard) kamer was niet al te best. Gedateerd en vooral de vloerbedekking behoorlijk vuil. Toch nog iets positiefs en dat is de locatie! Maar eens en nooit meer!!

Voor herhaling vatbaar!Mooi hotel, mooie locatie

Gerda de Veld, 16-9-2016

Bedden wat zacht, verders alles goed

Goed ontbijt ook.

Voor golf liefhebbers een mooie omgeving!

Heerlijk rustig.

Hotel aan renovatie toe!

Jan, 15-8-2016

Hotel gelegen aan een golfbaan, ver van centrum Purmerend. Kamer 266 zwaar vervuild, badkamer ook, schimmel en veel haar van vorige huurders. Douchen in bad met gammele stang. Klacht ingediend. Reactie hotel: € 10,-- korting op volgende boeking? Nooit weer.

Kamer zwaar vervuild

jan hallink, 15-8-2016

Kamer in Hampshire Golfhotel 266 was vervuild. Ook de badkamer ronduit smerig! Gemeld. Reactie: €10 korting op de volgende boeking? Niet dus. Nooit meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland in Purmerend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire Golfhotel - Waterland scoort een 6.89 uit 10 op basis van 113 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: