Landhuis Leeuwendaal

Laatste review

Fantastische trouwlocatie

Clara & Ignace den Hertog,
16-2-2017

Vorig jaar rond deze tijd waren wij op zoek naar een trouwlocatie waar wij een weekend met vrienden en familie uit het buitenland onze trouwerij konden vieren. Toen kwamen wij uit bij de Boerenkamer Leeuwendaal .

Nadat we kennis hadden gemaakt met één van de eigenaren, Gerwin, waren wij overtuigd dat dit plek zou worden waar we gingen trouwen. De Boerenkamer Leeuwendaal had plek voor onze 24 gasten uit het buitenland, tevens is het niet ver van Schiphol maar een half uurtje rijden, en we konden trouwerij buiten vieren. Als het weer slecht zou worden dan konden we ook makkelijk naar binnen verhuizen en het binnen vieren. Gerwin was altijd beschkbaar voor vragen. Tijdens de talloze bezoeken die wij voor onze trouwdag aan de boerderij brachten, stond Gerwin ook dan altijd klaar voor ons.

De lokatie en omgeving heeft een landelijk karakter waar onze gasten zich meteen thuis voelden. De kinderen hebben genoten van de aanwezige speeltuin en het beetje boerderij vee wat er was. De keuken was groot genoeg om het diner voor 40 gasten voor te bereiden. Het interieur van de slaapkamers en congreszaaltje was gerenoveerd met een ouderwetse (oud-hollandse) uitstraling en toch van alle moderne gemakken voorzien.

Onze trouwdag verliep perfect, het weer was zelfs zodanig dat wij de ceremonie buiten onder een eikenboom konden houden. Voor de rest van het feest zijn we toen naar binnen gegaan, waar wij alles zelf versierd hadden naar onze smaak.

Nog een pluspunt: we konden de volgende dag ook nog van de grote BBQ gebruikmaken. Al met al hebben wij en onze gasten genoten van ons verblijf op Leeuwendaal in de Purmer. We raden de Boerenkamer Leeuwendaal graag aan voor zulke festiviteiten.

12 reviews over Landhuis Leeuwendaal in het Nederlands

Fantastische trouwlocatie

Clara & Ignace den Hertog,
16-2-2017

Verrassend ruim en compleet, super

Familie Tegeler
11-12-2016

Prima locatie, zeer ruim en compleet. Heerlijke speel/spelletjes kamer. Prachtig sanitair.

Prima locatie.

Heb mijn 65 ste verjaardag hier gevierd

Peter Addink
1-11-2016

Verjaardag gevierd met familie en vrienden. Live muziek met bandje. Catering door WK catering laten verzorgen. Prachtige plek en ideaal voor zo'n feestje. Aantal gasten bleef slapen in prachtige kamers met eigen douche en toilet. Heel vriendelijke eigenaren. Kortom een geweldige plek.

Mooie sfeervolle goed ingerichte boerderij.

John de Kiewit
23-2-2016

Dat het adres Oosterweg E 16 is, lastig te vinden, oude navigatie-apparatuur herkent de 'E' niet. Prachtige landelijke locatie, geschikt voor een groot gezelschap, prima slaapkamers, goede bedden, prima douche- & badruimtes, goed verwarmd toen wij er waren in februari, ruimte voor een DJ-opstelling en een dansvloer, grote keuken om zelf voor je gasten te kunnen zorgen en ruimte voor catering-opstelling.

Wij waren uiteindelijk met 45 gasten die een fantastisch weekend hebben mee gemaakt.

Kortom: aan te bevelen.

goede plek voor ons familiewekend!

Joost
24-11-2015

Het meeste was goed: de sfeer, de slaapkamers, de keuken, het buitendeel, de omgeving. De service was goed! Als ik dan iets ter verbetering moet noemen: het sportveld was nogal hobbelig.

in Boerenkamer Leeuwendaal hebben wij vertoefd met 30 personen en 3 kinderen. Daar was het heel geschikt voor en we werden goed bijgestaan door de eigenaren. De omgeving leent zich goed voor groepsactiviteiten als fiets/vaartochtjes etc.

In maart hadden ze voor mijn veertigste vejaardag hier een verrassingsweekend georganiseerd.Een top plek. Vrijdagavond hier gegourmet (vlees en sausjes en gourmetstellen allemaal geleverd door plaatselijke slager.) Zaterdag waren er nog meer vrienden uitgenodigd met kinderen, die zich extreem goed vermaakt hebben. Voetballen, tafeltennis, skelteren , schommelen etc. en dan niet te vergeten de beesten. De volwassenen waren aan de borrel. We waren hier in maart. Dus we vielen met de neus in de boter. De boer was extreem vriendelijk en er zijn dat weekend meerdere lammetjes geboren. De boer gaf een seintje als er weer een geboorte aan zat te komen. Daar mochten de gasten dan getuige van zijn. Zo bijzonder. Verder is er een bbq aanwezig waar we zaterdagavond gebruik van hebben genaakt. Het huis is verder zeer ruim opgezet. Zeer geschikt voor een feestje met gasten die kunnen blijven slapen. NIet iedereen bleef slapen, maa iedereen heeft er goede herinneringen aan. Echt een aanrader!

fantastische plek

fam Prins
28-5-2014

We zijn met 20 man/vrouw een weekend in Leeuwendaal geweest, wat hebben we genoten. Van de ruimte, van de omgeving. Alles wat we nodig hadden was in de boerderij aanwezig. Het is een accomodaties, om er weer terug te gaan. We willen Lia en Henk dan ook hartelijk bedabken voor de gastvrijheid. En hun veel succes wensen met hun onderneming. Foto, s komen later. Namens de familie Nel Prins

Perfecte plek voor droombruiloft!

Thimon de Jong
11-1-2013

Wij hebben deze zomer onze bruiloft gevierd op boerderij Leeuwendaal. Het was fantastisch! Eigenaren Henk en Lia zijn bijzonder vriendelijk en hebben zowel voor als tijdens het weekend enorm geholpen.

Wij zijn een half jaar op zoek geweest naar een locatie waar:

- we met 130 gasten (+25 kinderen) terecht konden.

- de receptie, eten en feest zowel buiten als binnen plaats konden vinden.

- een live bands mocht spelen.

- we eigen catering mee mochten nemen.

- de helft van de gasten kon blijven slapen.

Wij hebben het grootste gedeelte van ons feest op het grote grasveld voor de boerderij doorgebracht. Er is meer dan genoeg speelmateriaal voor de kinderen en het grasveld was de perfecte plek voor een picknick.

Deze boerderij zelf is sfeervol en authentiek, de feestzaal is groot genoeg voor een goed feest.

De reden dat wij een 10 geven is te danken aan Henk en Lia. Zij hebben ons enorm geholpen, zowel tijdens de voorbereidingen als tijdens het weekend. Bij deze, nogmaals bedankt!

Beste groepsaccommodatie ooit gezien!

Marge
28-3-2012

Leeuwendaal is een geweldige plek! Ruimte, het boerenleven, alle faciliteiten die je maar bedenken kunt vooreen groepsaccommodatie, sfeer en geweldige beheerders die je ruimte geven maar ook meedenken met praktische hulp en tips over de omgeving. Een absolute aanrader voor een weekend met familie of vrienden vooral als je met een grote groep in verschillende leeftijden bent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Leeuwendaal in Purmer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Leeuwendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.