Camping De Watersnip

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping de Watersnip in Petten kampeer je in rust. Geen massa’s toeristen, maar wel een goed restaurant en zwembad. Er worden activiteiten georganiseerd voor kinderen van alle leeftijden, ook is er een speeltuin. Je verblijft hier in een groene omgeving en met voldoende ruimte rondom je accommodatie. Wandel 15 minuten en sta aan de kust.

127 reviews over Camping De Watersnip

• 7R. van Eerde27-07-2016

Mooie camping, maar wil overal geld uit slaan

De camping is leuk voor kinderen. Sanitair is schoon.

De minpunten voor ons waren dat we veel geld betaalden voor een 5 sterren camping en dan nog muntjes moet kopen voor de douche die vervolgens ook nog eens een pis straaltje hebben.

De plekken waren wat aan de kleine kant.

De camping claimt voor kinderen te zijn, maar er is geen wasbak waar je kind van 6 bij de kraan kan komen. Ook de kranen op de veldjes zijn te hoog zodat je kind niet zelf even wat water kan pakken.

Verder moet je betalen voor de wifi, maar liefst 15 euro per week. Deze wifi mag je vervolgens maar op 1 mobiel apparaat gebruiken! Het internet werkte vervolgens met regelmaat niet. Dit vonden we echt ergerlijk.

• 7Staat v/h sanitair

• 4Ilja14-07-2016

Watersnip: nooit meer!

Veel te vol en te druk met voornamelijk Duitsers. Strand ver weg. Gedateerd zwembad en vooral: chagerijnig personeel

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 8Schipper30-08-2015

Geweldige camping

Geweldige camping, aardig, klantvriendelijk personeel. Plekken zijn ruim opgezet. Het is een grote camping, maar voelt zo niet. In de nacht is het erg rustig. Het animatie team organiseert veel. Het banaanvaren was fantastisch. Het strand is op 3 minuten fiets afstand. Leuke dorpjes in de omgeving. Dit was de eerste camping waar we nog een keer terug zijn geweest.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 5Mazenier26-08-2015

niet gauw weer

Camping ziet er gezellig uit,maar de plaatsen zijn krap het veldje waar ik op stond was niet makkelijk in c.q. uit te rijden.Als de toiletten schoongemaakt waren was het een natte bende zowel de vloer als bv de brillen waren kletsnat.In de douche miste ik een plankje om je zeep op te leggen is echt een gemis,verder miste ik bij de wasbakken een planchet nu moest je bv je toilettas vaak op een nat blad neerzetten,spiegels beslagen.Ook miste ik een zeep dispenser zodat je naar het toilet bezoek je handen kunt wassen.Geen prullen bakjes in de douches verder was er geen licht in het chemisch toilet.Regelmatig stroomuitval soms hele nachten op het hele veldje. Dit zijn behalve de stroom volgens mij dingen die vrij eenvoudig zijn op te lossen.

• 4Staat v/h sanitair

• 9Lonneke18-08-2015

Prima camping

Prima camping, alhoewel wij wel op het bungalowgedeelte verbleven. Winkel, wasserette, receptie en betrokken animatieteam aanwezig. Alle medewerkers waren even vriendelijk. Watersnip is goed onderhouden. Camping ligt vlakbij strand en zee en is prima uitvalsbasis voor Bergen, Hoorn, Alkmaar e.d. Fietstochten vanuit camping zijn ook mogelijk, bijvoorbeeld Schoorlse Duinen.

• 9Van der kolk02-08-2015

Prachtige camping dichtbij het strand

Wij zijn een jong gezin met twee kinderen. We hebben een super leuke vakantie gehad op deze camping. De kinderen hebben veel gebruikt gemaakt van de grote speeltuin en het zwembad met glijbaan. Ook was er een gezellig animatie team. Er werd geknutseld , gevoetbald en niet te vergeten het leuke treintje. Ook een knus restaurant met leuke bediening. Echt een aanrader voor een vakantie aan de kust.

• 8Staat v/h sanitair

• 7knolwier28-07-2015

slechte service in restaurant

leuke camping waar wij 's avonds wilden eten in het bijbehorende restaurant met 3 kinderen. Meer dan 1,5 uur moeten wachten op eten! Gasten die een uur later kwamen kregen eerder het eten! Bij aanspreken van de leiding hierop. het volgende commentaar van de leiding: " U ziet toch dat we het druk hebben...., met kinderen moet u maar eerder komen ..... u heeft toch alle tijd....." en bedienend personeel vond het maar uitermate amusant en zat de ons uit te lachen. Nog nooit zo schofterig behandeld in een restaurant.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 9Roos Torsing17-08-2014

prachtige familie camping

wat een mooie groene schone kindvriendelijke camping! we hadden een plek met eigen wsterpunt en zonder overburen geboekt wat een mooie grote plek veel bomen en struiken voor enige privacy we stonden op de hoek. voor de kleinere kids een super mooie nieuwe speeltuin! met veel plek ook om te voetballen enz.enige minpunt is geen afrastering om waterspeelplek.plons en parel en hele animayie team top!! elke dag vertier knutselen sport en spel. douche met muntjes maar prima ! afwassen gratis warm water.toilet gebouw is snachts alleen via slecht /niet verlichte paden te bereiken! jammer.maar daar komt vast een oplossing voor! strand kan met fiets maar ook met auto parkeren bij strandslag 16 elke dag plek gehad voor auto( corfwater).wij gaan al jaren naar spanje en frankrijk maar onze kinderen willen volgend jaar terug naar de watersnip! omgeving ook veel te zien en doen echt een aanrader

• 9Staat v/h sanitair

• 9im9028-07-2014

nette, schone camping dicht bij strand

nette camping met veldjes, schoon sanitair, 5 minuten afstand van het strand, erg leuke fietsroutes naar schoorl, bergen aan zee en groet. zwembad is klein en niet bijzonder maar goed genoeg om lekker af te koelen. Banaanvaren is echt een aanrader. wachtrij bij de snackbar is erg lang, het is handiger om naar het dorp te gaan en daar eten te halen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7v_bentley01-06-2014

Prima camping vriendelijk personeel en bezoekers

We hadden een zeer mooie plek zonder overburen, lekker het hemelvaart weekend met het mooie weer een weekendje weg. Al het gras was nog prachtig groen. Strand heb je niet op loop afstand alleen een dijk met wat piertjes, maar dat wisten we al aangezien we uit de buurt komen. De camping doet er alles aan om het de kinderen naar de zin te maken, er was zelfs al animatie zo vroeg in het seizoen. Op de dag van vertrek is het de bedoeling dat je voor 11.30 je plaats verlaat, maar we mochten lekker rustig aan doen omdat er toch geen volgende bezoeker zou komen op dezelfde plek. Dit zie je wel eens anders op andere campings. chapeau

Het enige nadeel vond is de muntjes voor het douchen, binnen 5 minuten douchen daar kan ik niet echt van genieten. naja een hollander moet wat te zeuren hebben.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

6 tips over Camping De Watersnip

• christelle, 26-05-2013

Restaurant waar je heerlijk kunt eten, een snackbar waar sfeer heerst. Samengevat: Deze camping de Watersnip is een aanrader voor ieder, jong en oud

• Toerist, 13-05-2013

IJssalon in schoorl is echt de beste van noordnederland! Locaties schoorl, bergen, groet, zijn vele malen mooier dan petten. Petten is vrij kaal, geen bos, weinig bomen, dooie boel, nix te beleven.

• Jamie, 17-05-2013

De Schoorlse duinen zijn erg mooi om doorheen te fietsen. In Schoorl staat een klein groen viskarretje tegenover een parkeerplaats. We hebben nog nooit zulke lekkere haringen gehad! Schagen en Alkmaar zijn ook erg mooi. Alkmaar is op vrijdag erg druk van april t/m sept. vanwege de kaasmarkt.

4 vragen over Camping De Watersnip

• Aris kool, 24-03-2019

Plaats nr 182J waar is dat op de camping

Waar is plaats 182J chalet

• Nancy, 03-01-2018

Onbeschoft?

Auto bijna uitgepakt wordt er op de deur geklopt met het dreigende verzoek om de auto binnen 5 min. van het veld af te halen anders zou de auto met de trekker van het veld afgehaald worden. Met stomme verbazing door de manier van aanspreken aangegeven dat hij dit ook op een normale manier kan uitspreken, Toen kwamen de scheldwoorden zoals lul en houdt je bek. Wij zijn dezelfde dag weer terug naar huis gegaan. Nog NOOIT meegemaakt dit, zo onbeschoft toegesproken, geen goed woord voor over!!

• Ben, 19-11-2017

seizoensplaats

Hebben jullie ook seizoens plaatsen?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig