7,6

Op Camping de Watersnip in Petten kampeer je in rust. Geen massa’s toeristen, maar wel een goed restaurant en zwembad. Er worden activiteiten georganiseerd voor kinderen van alle leeftijden, ook is er een speeltuin. Je verblijft hier in een groene omgeving en met voldoende ruimte rondom je accommodatie. Wandel 15 minuten en sta aan de kust.

114 reviews over Camping De Watersnip in het Nederlands

Viel ons niet helemaal mee.

Jacq.
8-6-2017

De speeltuin is niet geschikt voor kleine kinderen. Er staat een enorm hoge glijbaan waar je alleen in kunt via een net met hele grote gaten. Er waren ook veel andere speeltoestellen die echt voor grote kinderen waren. Niet veel aan voor 2 kinderen van 3 en 5 jaar. Er was eenTV kabelaansluiting op onze plek, maar waardeloos beeld wat steeds wegviel. Verder vonden wij de Wifi erg duur. Volgend jaar gaan wij weer terug naar 't Noordersandt in Julianadorp.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Geen 5 sterren waard

Gezin met 3 tieners
2-5-2017

Strand is snel te bereiken met vervoer. Lopend met tassen en/of kinderen is het ver. De plaatsen zijn ruim en bieden voldoende privacy en beschutting. Het sanitair is sterk verouderd. Met het muntjessysteem krijg je bij het douchen en afwassen warm water. Er is een mooie grote speeltuin en een hal met voldoende speelfaciliteiten zoals poolbiljart airhockey, tafeltennis en tafelvoetbal. Bij het verblijf in de trekkershut kwamen wij nog rommel van de vorige bewoners tegen. Er waren spinnenwebben. Typerende opmerking was:" het ruikt hier naar cavia's." Het zal waarschijnlijk aan het hout liggen. In 1 kamer zou een 2 persoonsbed staan echter dit was een 2x 1 persoonsbed tegen elkaar aangeschoven en matrassen die niet op het bed passen. De "luxe" van de hut was stromend water, kookgelegenheid en koelkast. Verwarming zat er niet in. Het personeel is vriendelijk. In onze beleving is het een verouderde camping wat geen 5 sterren waard is waardoor prijs/kwaliteitsverhouding niet klopt.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk ontspannen

WR
20-3-2017

Het is een heerlijke gezellige familie camping. 5 minuten lopen naar het strand en de verdere plaatsjes eromheen zijn ook heel gezellig om te bezoeken. De eigenaren van de camping zijn heel vriendelijk en geven een goede service. De camping is heel schoon en goed onderhouden. Het eten in het restaurant is ook goed. Op zaterdag wordt er live gezongen door de eigenaar. Er gezellig! Voor de kinderen is er elke dag wel een activiteit waar ze aan mee kunnen doen. Er is voor alle leeftijden wel wat te doen. Er is ook een buitenzwembad aanwezig waar de kinderen zich ook heerlijk kunnen vermaken. Wij gaan dit jaar weer!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige locatie, aan kust, vlakbij mooie steden

Jet
10-2-2017

Locatie is prettig. Dichtbij aan de kust. Wandelen/zwemmen en natuurlijk iets nuttigen in de strandtent. Petten is klein plaatsje, maar je kunt hier ook een lekker hapje eten of drankje doen. Zwembad camping is niet groot, maar prima om even af te koelen. Personeel bij receptie is vriendelijk en behulpzaam als je vragen hebt over eventuele uitjes. Wij zijn nog naar Volendam en Amsterdam geweest. Maar Alkmaar is ook zeker de moeite van een bezoekje waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldige plaats on te zijn

Fam Schleper
16-9-2016

Alles was daar oke.Er is niet een punt waar wij tegen aan zijn gelopen wat ons niet beviel

Gereisd Met partner in augustus 2016

prima camping

Elizabeth
15-9-2016

camping is netjes, leuke animatie, vooral parel en plons voor de kleintjes. De kleintjes worden 's avonds opgehaald met een treintje! prettig dat er een zwembad bij is. Minpuntje: niet alle comfortplekken zijn echt comfortplekken, qua oppervlakte en privacy. Je kunt evengoed op een standaardplek.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Mooie rustige camping met veel groen aangelegd.

Francoise
5-9-2016

Rustig gelegen, alle chalets en campingplaatsen liggen mooi in het groen, wordt goed bijgehouden. Het personeel is erg vriendelijk. Lekker gegeten in het restaurant en afgehaald bij de snackbar. Camping ligt in Petten, een rustig dorp met wat winkels, vlak bij het strand met genoeg parkeerplaatsen en een gezellig strandpaviljoen. Centraal gelegen voor uitstapjes naar Den Helder, Texel enVoldndam ed. Een echte aanrader, we komen graag terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige camping superdicht bij het strand

Floor
8-8-2016

Prima camping met erg veel activiteiten vooral het banaanvaren is een waar spektakel wat speciaal voor de camping gasten wordt georganiseerd zonder kosten! Erg vriendelijk personeel, staan dag en nacht voor de camping gasten klaar. Een echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Super camping

Jos
8-8-2016

Top camping, nette en schone camping met gastvrij personeel

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Leuke camping op perfecte plek

Jan Paul
3-8-2016

2 weken op camping De Watersnip geweest met mooi weer. Heel goed bevallen! Leuk buitenzwembad (niet heel groot), maar je staat ook binnen 5 minuten op nieuw aangelegd strand van Petten. Door nieuwe duinen mooier gebied geworden. Veldjes voor standaard campingveldjes zijn wel wat vol als alle plekken bezet zijn. Verder leuke speeltuin en ook animatie voor kids van 8 en 10. Enige nadeel vonden wij dat er douchemuntjes gebruikt moesten worden.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watersnip in Petten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watersnip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.