Camping De Watersnip

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping de Watersnip in Petten kampeer je in rust. Geen massa’s toeristen, maar wel een goed restaurant en zwembad. Er worden activiteiten georganiseerd voor kinderen van alle leeftijden, ook is er een speeltuin. Je verblijft hier in een groene omgeving en met voldoende ruimte rondom je accommodatie. Wandel 15 minuten en sta aan de kust.

127 reviews over Camping De Watersnip

• 2018
    8Fam. Huiskamp05-08-2018

Prima maar er zijn wel punten voor verbetering

Prima en nette camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Goede ligging maar zeker geen 2 minuten tot het strand! Lopend ongeveer 15 min. 5 sterren iets teveel van het goede want: geen zeep/handdoekjes bij toiletten, douchen met douchemuntjes, slechte waterstraal en temperatuur niet te regelen. 15 euro voor 1 week wifi op 1 apparaat is niet meer van deze tijd. Winkel dicht tussen 12.00 en 16.00 uur, evenals het toiletgebouw tussen 10.30 en 11.30 voor schoonmaak. Zwembad is leuk, in hoogseizoen net iets te klein en niet schoon. Voor pubers wordt het leven 's avonds lastig gemaakt, ze hebben geen plek om naar toe te gaan, zaal gaat om 23.00 uur dicht. Banaanvaren is voor de tieners erg leuk! Restaurant gezellig en eten was prima. Helaas geen gezellige avond voor volwassen. Fietsverhuur duur, tip: huur fietsen bij de Zeester 3 km verderop, scheelt de helft. Al met al prima vakantie gehad maar er zijn punten voor verbetering.

• 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Harrie en Monique van den Bosch04-08-2018

Topweek

We hebben een week op deze camping gestaan. We hadden de plekken eerder zelf al uitgezocht en we hadden de laatste twee plekken van de rij dus geen verkeer en veel rust. Opvallend dat het op deze grote camping 's avonds heerlijk rustig was. Dit is wel erg fijn. Het zwembad is top en het sanitairgebouw waar wij gebruik van maakten was wel oud maar altijd schoon. De afstand naar het strand is goed te lopen en om te fietsen is het in de duinen van Schoorl echt fenomenaal mooi. Wat een heerlijk landschap. Verder is alles op de camping aanwezig en is het animatieteam actief en heel enthousiast. Wij hebben daar echter geen gebruik van gemaakt. Wel is de prijs voor de WIFI waanzinnig. 15 euro per week per apparaat. Dit is wel erg gortig. Maar dat neemt niet weg dat wij een topweek gehad hebben.

• 8mevr bakker23-07-2018

Fijne camping met ruime plaatsen

Mooie camping met ruime plaatsen. alles ziet er verzorgd uit, ook de toiletgebouwen. Nette service en aardig personeel. Ik vind het een aanrader voor gezinnen en groepen met wat kinderen.

Ik wil meegeven aan de camping dat het misschien wel handig is om nog een klein toiletgebouw ergens te plaatsen. Wij stonden redelijk bij de ingang en als je dan midden in de nacht naar het toilet moet dan moet je een flink eind lopen. Verder roken wij de laatste dag de hele tijd de sloot die achter ons veld lag, en €5 voor een dagje wiFi (op 1 apparaat) is in deze tijd wel erg prijzig.

Ik kan mensen die erheen gaan het strand van Camperduin van harte aanbevelen. Ongeveer 10 minuten met de auto.

• 5John Teunen22-07-2018

Nooit meer

Overal op de camping hangt een geur van rotte eieren

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 10Eric17-07-2018

Top camping

Erg mooie camping waar service in een hoog vaandel staat. Vriendelijk personeel en een behulpzame eigenaar. Zwembad van goede kwaliteit en ook nog erg goede WiFi. Al met al een goede vakantie gehad.

• 10Staat v/h sanitair

• 10star21-05-2018

fantastisch

ik vond het een geweldige camping mooi zwembad en er waren hele leuke trapfietsen we komen net terug uit de watersnip petten

• 10Staat v/h sanitair

• 2017
    8Olav27-09-2017

Aanrader

Verzorgde camping met gastvrij personeel. Mooie grasvelden , ruime plaats , prima Wifi en het Noordzeestrand en Petten op loopafstand. Ook het restaurant stelt je zeker niet teleur. We hebben een zeer plezierig verblijf gehad en zeker vatbaar voor herhaling.

• 9Eetgelegenheden

• 8R. Blankenzee10-08-2017

Camping met ongedwongen sfeer

Wij zijn hier voor de 5e keer naar toe gegaan, dit keer voor het eerst een accommodatie gehuurd. Een wagon, die je het beste kan omschrijven als een houten hut, je moet dan ook zelf zorgen voor service en bestek en pannen.

De ruimte is klein, maar geeft je daarom ook wel het gevoel van kamperen, met de nodige luxe zoals een 2 pits gasfornuis, koelkast, smart tv inclusief internet op al je apparaten en dan nog een douche en toilet. Het is aan te raden om zelf nog campingstoelen mee te nemen.

De wagon staat op de site afgebeeld met luifel, echter bij teveel wind wordt deze weggehaald, wat bij ons 70% van de vakantie het geval was. Bovendien is de luifel niet waterdicht, dus buiten zitten bij een buitje zit er dan ook niet in, vonden we een - puntje.

We zijn altijd zeer te spreken over de klantvriendelijkheid, dit x was er helaas 1 dame bij de receptie die nogal bot overkwam, voor de rest was het weer top, ook het animatieteam was ontzettend leuk en enthousiast.

Met oudere kinderen

• 6Mocial05-08-2017

Prima maar geen 5 sterren waard

Het is een leuke rustige camping, echter ik weet niet waar de 5 sterren op gebaseerd zijn. Er is weinig animatie voor kinderen van 6 jaar. Alleen 's morgens een knutseluurtje, en 's avonds een voorstelling, en deze ging zelfs een avond niet door omdat er later op de avond voor de 10+ een spooktocht was. Dit was wel erg jammer. Verder is het sanitair redelijk schoon, maar zeer slecht bij de toiletten geen zeep, doekjes om handen te wassen en geen spiegel. Ook de receptie en de winkel op beperkte tijden open. Bij een 5 sterren verwacht je gewoon de hele dag door. En tevens was de Wifi erg duur. 15 euro voor een week voor 1 apparaat. Ook het douchten met muntjes vind ik niet bij een 5 sterren camping passen. We hebben evengoed genoten hoor maar dit waren voor ons de minpunten. Een fiets is echt wel een must als je op een veldje wat verder staat, anders is het nog een flinke wandeling elke keer naar de snackbar, receptie, activiteit. Ook het strand ligt echt wel wat verder dan de 500 meter.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Tim26-07-2017

Fijne camping

Fijne camping! Strand is dichtbij maar zwembad op de camping is ook een prima alternatief. Erg lekker eten in het restaurant!

• 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

6 tips over Camping De Watersnip

• christelle, 26-05-2013

Restaurant waar je heerlijk kunt eten, een snackbar waar sfeer heerst. Samengevat: Deze camping de Watersnip is een aanrader voor ieder, jong en oud

• Toerist, 13-05-2013

IJssalon in schoorl is echt de beste van noordnederland! Locaties schoorl, bergen, groet, zijn vele malen mooier dan petten. Petten is vrij kaal, geen bos, weinig bomen, dooie boel, nix te beleven.

• Jamie, 17-05-2013

De Schoorlse duinen zijn erg mooi om doorheen te fietsen. In Schoorl staat een klein groen viskarretje tegenover een parkeerplaats. We hebben nog nooit zulke lekkere haringen gehad! Schagen en Alkmaar zijn ook erg mooi. Alkmaar is op vrijdag erg druk van april t/m sept. vanwege de kaasmarkt.

4 vragen over Camping De Watersnip

• Aris kool, 24-03-2019

Plaats nr 182J waar is dat op de camping

Waar is plaats 182J chalet

• Nancy, 03-01-2018

Onbeschoft?

Auto bijna uitgepakt wordt er op de deur geklopt met het dreigende verzoek om de auto binnen 5 min. van het veld af te halen anders zou de auto met de trekker van het veld afgehaald worden. Met stomme verbazing door de manier van aanspreken aangegeven dat hij dit ook op een normale manier kan uitspreken, Toen kwamen de scheldwoorden zoals lul en houdt je bek. Wij zijn dezelfde dag weer terug naar huis gegaan. Nog NOOIT meegemaakt dit, zo onbeschoft toegesproken, geen goed woord voor over!!

• Ben, 19-11-2017

seizoensplaats

Hebben jullie ook seizoens plaatsen?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig