Camping De Watersnip

braderie in schagen

vis eten in callantsoog

im90, 28-7-2014

Banaanvaren op het strand

Schagen is een leuke plaats om te shoppen

In Groet heb je leuke markten

christelle, 26-5-2013
Restaurant waar je heerlijk kunt eten, een snackbar waar sfeer heerst. Samengevat: Deze camping de Watersnip is een aanrader voor ieder, jong en oud

Jamie, 17-5-2013
De Schoorlse duinen zijn erg mooi om doorheen te fietsen. In Schoorl staat een klein groen viskarretje tegenover een parkeerplaats. We hebben nog nooit zulke lekkere haringen gehad! Schagen en Alkmaar zijn ook erg mooi. Alkmaar is op vrijdag erg druk van april t/m sept. vanwege de kaasmarkt.
Toerist, 13-5-2013
IJssalon in schoorl is echt de beste van noordnederland! Locaties schoorl, bergen, groet, zijn vele malen mooier dan petten. Petten is vrij kaal, geen bos, weinig bomen, dooie boel, nix te beleven.
be2111, 28-8-2012

bij slecht weer bioscoop in Schagen.

De Goudvis in St. Maartensdijk groot speelpark binnen en buiten.

Fort Kijkduin in Huisduinen met zeeaquarium.