7,8

Op Camping de Watersnip in Petten kampeer je in rust. Geen massa’s toeristen, maar wel een goed restaurant en zwembad. Er worden activiteiten georganiseerd voor kinderen van alle leeftijden, ook is er een speeltuin. Je verblijft hier in een groene omgeving en met voldoende ruimte rondom je accommodatie. Wandel 15 minuten en sta aan de kust.

110 reviews over Camping De Watersnip in het Nederlands

Fantastisch nog een keer naar bungalow 57

Hr.j.berk.,
8-1-2019

Wij huurden bungalow 57 ,was perfect schoon en mooi ingericht met alles in de keuken wat je nodig hebt voor een mooie vakantie,ook het terras was groot en ruim met een prima zonnescherm over gehel breedte van het huis, de tuin was ook perfect verzorgt met roze struiken, en mooi gazon, deze bungalow is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Zeer tevreden over de camping en omgeving.

Lian,
24-11-2018

In de zomer van 2018 2 weken op de camping gestaan. Was super heel veel bezienswaardigheden in de omgeving. Klein dorp op loopafstand. Strand op loopafstand. Mooie omgeving om te fietsen met vele leuke plaatsen op fietsafstand. Alkmaar is ook mooi.

Gereisd alleenreizend in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige locatie - op loopafstand van het strand - geen massatoerisme- prachtig strand - mooi paviljoen Zee en Zo - fijne fietspaden om naar dichtbij gelegen dorpen te fietsen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne week

Jessica,
18-8-2018

Fijne, familiaire camping. Eigenlijk is alles op de camping te vinden, supermarkt, restaurant, zwembad... Vriendelijk team en nooit te beroerd om je te woord te staan of te helpen. Het strand is lopends op ongeveer 15 minuten afstand, dichtbij dus!

Gereisd met partner in juli 2018

te hoge beoordelingen.

Familie,
12-8-2018

De camping is erg verouderd. Het zwembad is niet schoon en niet van deze tijd. Op de foto ziet het er mooier uit. Water is wel lekker van temperatuur. Het peuterbad is helemaal niks. De speeltuin vermaken de kids zich goed, maar is niet voor kleine kinderen geschikt. Skelterhuur is goedkoop. Restaurant ziet er gezellig uit. De chalets en soort pipowagens van de watersnip zien er beter uit dan van All you can surf. Er is geen tuin bij de chaletten van all you can surf. Dit is meer geschikt voor jongeren, niet voor gezinnen. Het strand is prima, maar wij gingen met de auto. Het strand in Egmond is gezelliger (winkeltjes, bandje in centrum op zaterdag en zondag, ruime keuze aan gezellige eetgelegenheden.) Ik zou zelf eerder kiezen voor een camping in Egmond. Het is niet bijzonder. Ik zou hier zelf niet graag een week zitten. Wij waren een weekend en dat was te doen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke camping

rianne,
12-8-2018

Ik vond het erg leuk maar één iemand van de animatie, is erg onbeleefd tegen de kinderen. Ze doet best brutaal. Ze kan wel wat aardiger zijn. De rest van de animatie is erg leuk.Je betaald ook erg veel voor de ijsjes en je krijgt er weinig voor terug. Bv een softijsje is heel klein en je krijgt iets van 10 spikkels en daar betaal je dan 1.55 voor . Erg duur.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima maar er zijn wel punten voor verbetering

Fam. Huiskamp,
5-8-2018

Prima en nette camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Goede ligging maar zeker geen 2 minuten tot het strand! Lopend ongeveer 15 min. 5 sterren iets teveel van het goede want: geen zeep/handdoekjes bij toiletten, douchen met douchemuntjes, slechte waterstraal en temperatuur niet te regelen. 15 euro voor 1 week wifi op 1 apparaat is niet meer van deze tijd. Winkel dicht tussen 12.00 en 16.00 uur, evenals het toiletgebouw tussen 10.30 en 11.30 voor schoonmaak. Zwembad is leuk, in hoogseizoen net iets te klein en niet schoon. Voor pubers wordt het leven 's avonds lastig gemaakt, ze hebben geen plek om naar toe te gaan, zaal gaat om 23.00 uur dicht. Banaanvaren is voor de tieners erg leuk! Restaurant gezellig en eten was prima. Helaas geen gezellige avond voor volwassen. Fietsverhuur duur, tip: huur fietsen bij de Zeester 3 km verderop, scheelt de helft. Al met al prima vakantie gehad maar er zijn punten voor verbetering.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Topweek

Harrie en Monique van den Bosch,
4-8-2018

We hebben een week op deze camping gestaan. We hadden de plekken eerder zelf al uitgezocht en we hadden de laatste twee plekken van de rij dus geen verkeer en veel rust. Opvallend dat het op deze grote camping 's avonds heerlijk rustig was. Dit is wel erg fijn. Het zwembad is top en het sanitairgebouw waar wij gebruik van maakten was wel oud maar altijd schoon. De afstand naar het strand is goed te lopen en om te fietsen is het in de duinen van Schoorl echt fenomenaal mooi. Wat een heerlijk landschap. Verder is alles op de camping aanwezig en is het animatieteam actief en heel enthousiast. Wij hebben daar echter geen gebruik van gemaakt. Wel is de prijs voor de WIFI waanzinnig. 15 euro per week per apparaat. Dit is wel erg gortig. Maar dat neemt niet weg dat wij een topweek gehad hebben.

Gereisd met partner in juli 2018

Fijne camping met ruime plaatsen

mevr bakker,
23-7-2018

Mooie camping met ruime plaatsen. alles ziet er verzorgd uit, ook de toiletgebouwen. Nette service en aardig personeel. Ik vind het een aanrader voor gezinnen en groepen met wat kinderen.

Ik wil meegeven aan de camping dat het misschien wel handig is om nog een klein toiletgebouw ergens te plaatsen. Wij stonden redelijk bij de ingang en als je dan midden in de nacht naar het toilet moet dan moet je een flink eind lopen. Verder roken wij de laatste dag de hele tijd de sloot die achter ons veld lag, en €5 voor een dagje wiFi (op 1 apparaat) is in deze tijd wel erg prijzig.

Ik kan mensen die erheen gaan het strand van Camperduin van harte aanbevelen. Ongeveer 10 minuten met de auto.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

John Teunen,
22-7-2018

Overal op de camping hangt een geur van rotte eieren

Gereisd met vrienden in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watersnip in Petten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watersnip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.