Camping De Watersnip

7.5Goed

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info

Op Camping de Watersnip in Petten kampeer je in rust. Geen massa’s toeristen, maar wel een goed restaurant en zwembad. Er worden activiteiten georganiseerd voor kinderen van alle leeftijden, ook is er een speeltuin. Je verblijft hier in een groene omgeving en met voldoende ruimte rondom je accommodatie. Wandel 15 minuten en sta aan de kust.

130 reviews over Camping De Watersnip

• 7Bremer03-08-2020

Mooie schone camping

Lekker dichtbij zee. Skelterverhuur betaalbaar. Zwembad was wel erg koud. Douches en sanitair was schoon. Voor de douche heb je wel douchemunten nodig, dat is een minpunt. Jammer dat de wifi zo duur is. Vriendelijk personeel bij de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 5ine24-07-2020

verschrikkelijk camping ouwerwetse camping

velden netjes wifi belachelijk werkt niet en 15 euro per apparaat(niet meer van deze tijd) honden niet toegestaan toch op camping aanwezig(waren geen hulphonden) douchemuntjes verschrikkelijk niet meer van deze tijd, 2x drukken kun je weer muntje doen animatie voor tieners is er niet( werd wel gezegd toen ik boekte) s avonds is er echt niks te doen

voor ons geen 2 de keer meer zo'n tegenvaller

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Bosma.01-07-2020

. Prima camping. Behulpzaam, vriendelijk personeel

Een hele fijne camping, zeer behulpzaam personeel. We kwamen aan met de caravan en we hadden geen stroom. Na langdurig onderzoek van een medewerker van de Watersnip waar het probleem lag, was het de CEE verloop stekker. Maar dat was snel opgelost door de medewerker van de Watersnip. We konden even een CEE verloop stekker lenen van hem tot we zelf een nwe hebben gehaald. Prima service. Bedankt voor de moeite Watersnip medewerker!!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Johan14-07-2019

Voor elk wat wils op deze camping.

Heerlijke week vakantie gehad. Mooie camping met veel voorzieningen. Veel te doen en ook met slecht weer veel vertier in de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Ria01-07-2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Super mooi en schoon park. Op loopafstand van zee en dichtbij mooie plaatsen om te bekijken. Voor kleine kinderen hoef je het park niet af. Voorop het park alle vertier voor kinderen en achterop het park alle rust voor mensen die niet van teveel drukte houden. Echt voor ieder wat wils!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Frans van Gestel07-05-2019

Weer eens wat anders dan de Zeeuwsche kust!

Bij aankomst kregen we tips/keuze voor een plaats voor de caravan in plaats van de plaats die we geboekt hadden. Ondanks het mindere weer hebben we een heel fijn verblijf gehad. Mensen die de ligging van deze camping een slecht cijfer geven zijn verwent, in 10 minuten lopen sta je op het strand. Hele mooie omgeving om te wandelen/fietsen. Aanraders: kaasmarkt Alkmaar, Schoorlse duinen, garnalenvissen vanuit Den Oever. Wij gaan hier zeker een keer terug naar toe.

Gereisd met partner in april 2019

• 3Dhr v. Beek29-04-2019

Nooit meer.

Zwembad ben je gauw op uitgekeken en wanneer het mooi weer is ligt de hele camping in het zwembad en houdt de hygiëne te over. Speeltuin alleen geschikt voor oudere kinderen. Schoonmaak ok. Wassen en drogen erg duur, samen voor meer dan 10 euro. Vooral de gastvrijheid van de eigenaren houden te wensen over, zeer onvriendelijk. Drukt de sfeer op je vakantie.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Hr.j.berk.08-01-2019

Fantastisch nog een keer naar bungalow 57

Wij huurden bungalow 57 ,was perfect schoon en mooi ingericht met alles in de keuken wat je nodig hebt voor een mooie vakantie,ook het terras was groot en ruim met een prima zonnescherm over gehel breedte van het huis, de tuin was ook perfect verzorgt met roze struiken, en mooi gazon, deze bungalow is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 2018
    8Lian24-11-2018

Zeer tevreden over de camping en omgeving.

In de zomer van 2018 2 weken op de camping gestaan. Was super heel veel bezienswaardigheden in de omgeving. Klein dorp op loopafstand. Strand op loopafstand. Mooie omgeving om te fietsen met vele leuke plaatsen op fietsafstand. Alkmaar is ook mooi.

• 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9Ria26-09-2018

Heerlijke plek dichtbij zee voor familievakanties!

Prachtige locatie - op loopafstand van het strand - geen massatoerisme- prachtig strand - mooi paviljoen Zee en Zo - fijne fietspaden om naar dichtbij gelegen dorpen te fietsen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018