Camping De Watersnip

• Onvoldoende: 1 - 5

Top camping

Eric
17-7-2018

Erg mooie camping waar service in een hoog vaandel staat.

Vriendelijk personeel en een behulpzame eigenaar.

Zwembad van goede kwaliteit en ook nog erg goede WiFi.

Al met al een goede vakantie gehad.

fantastisch

star
21-5-2018

ik vond het een geweldige camping mooi zwembad en er waren hele leuke trapfietsen we komen net terug uit de watersnip petten

Aanrader

Olav
27-9-2017

Verzorgde camping met gastvrij personeel. Mooie grasvelden , ruime plaats , prima Wifi en het Noordzeestrand en Petten op loopafstand. Ook het restaurant stelt je zeker niet teleur. We hebben een zeer plezierig verblijf gehad en zeker vatbaar voor herhaling.

Camping met ongedwongen sfeer

R. Blankenzee
10-8-2017

Wij zijn hier voor de 5e keer naar toe gegaan, dit keer voor het eerst een accommodatie gehuurd. Een wagon, die je het beste kan omschrijven als een houten hut, je moet dan ook zelf zorgen voor service en bestek en pannen.

De ruimte is klein, maar geeft je daarom ook wel het gevoel van kamperen, met de nodige luxe zoals een 2 pits gasfornuis, koelkast, smart tv inclusief internet op al je apparaten en dan nog een douche en toilet. Het is aan te raden om zelf nog campingstoelen mee te nemen.

De wagon staat op de site afgebeeld met luifel, echter bij teveel wind wordt deze weggehaald, wat bij ons 70% van de vakantie het geval was. Bovendien is de luifel niet waterdicht, dus buiten zitten bij een buitje zit er dan ook niet in, vonden we een - puntje.

We zijn altijd zeer te spreken over de klantvriendelijkheid, dit x was er helaas 1 dame bij de receptie die nogal bot overkwam, voor de rest was het weer top, ook het animatieteam was ontzettend leuk en enthousiast.

Prima maar geen 5 sterren waard

Mocial
5-8-2017

Het is een leuke rustige camping, echter ik weet niet waar de 5 sterren op gebaseerd zijn. Er is weinig animatie voor kinderen van 6 jaar. Alleen 's morgens een knutseluurtje, en 's avonds een voorstelling, en deze ging zelfs een avond niet door omdat er later op de avond voor de 10+ een spooktocht was. Dit was wel erg jammer. Verder is het sanitair redelijk schoon, maar zeer slecht bij de toiletten geen zeep, doekjes om handen te wassen en geen spiegel. Ook de receptie en de winkel op beperkte tijden open. Bij een 5 sterren verwacht je gewoon de hele dag door. En tevens was de Wifi erg duur. 15 euro voor een week voor 1 apparaat. Ook het douchten met muntjes vind ik niet bij een 5 sterren camping passen. We hebben evengoed genoten hoor maar dit waren voor ons de minpunten. Een fiets is echt wel een must als je op een veldje wat verder staat, anders is het nog een flinke wandeling elke keer naar de snackbar, receptie, activiteit. Ook het strand ligt echt wel wat verder dan de 500 meter.

Fijne camping

Tim
26-7-2017

Fijne camping! Strand is dichtbij maar zwembad op de camping is ook een prima alternatief. Erg lekker eten in het restaurant!

Viel ons niet helemaal mee.

Jacq.
8-6-2017

De speeltuin is niet geschikt voor kleine kinderen. Er staat een enorm hoge glijbaan waar je alleen in kunt via een net met hele grote gaten.

Er waren ook veel andere speeltoestellen die echt voor grote kinderen waren.

Niet veel aan voor 2 kinderen van 3 en 5 jaar.

Er was eenTV kabelaansluiting op onze plek, maar waardeloos beeld wat steeds wegviel. Verder vonden wij de Wifi erg duur.

Volgend jaar gaan wij weer terug naar 't Noordersandt in Julianadorp.

Geen 5 sterren waard

Gezin met 3 tieners
2-5-2017

Strand is snel te bereiken met vervoer. Lopend met tassen en/of kinderen is het ver.

De plaatsen zijn ruim en bieden voldoende privacy en beschutting.

Het sanitair is sterk verouderd. Met het muntjessysteem krijg je bij het douchen en afwassen warm water. Er is een mooie grote speeltuin en een hal met voldoende speelfaciliteiten zoals poolbiljart airhockey, tafeltennis en tafelvoetbal.

Bij het verblijf in de trekkershut kwamen wij nog rommel van de vorige bewoners tegen. Er waren spinnenwebben. Typerende opmerking was:" het ruikt hier naar cavia's." Het zal waarschijnlijk aan het hout liggen. In 1 kamer zou een 2 persoonsbed staan echter dit was een 2x 1 persoonsbed tegen elkaar aangeschoven en matrassen die niet op het bed passen. De "luxe" van de hut was stromend water, kookgelegenheid en koelkast. Verwarming zat er niet in. Het personeel is vriendelijk.

In onze beleving is het een verouderde camping wat geen 5 sterren waard is waardoor prijs/kwaliteitsverhouding niet klopt.

Heerlijk ontspannen

WR
20-3-2017

Het is een heerlijke gezellige familie camping. 5 minuten lopen naar het strand en de verdere plaatsjes eromheen zijn ook heel gezellig om te bezoeken. De eigenaren van de camping zijn heel vriendelijk en geven een goede service. De camping is heel schoon en goed onderhouden. Het eten in het restaurant is ook goed. Op zaterdag wordt er live gezongen door de eigenaar. Er gezellig!

Voor de kinderen is er elke dag wel een activiteit waar ze aan mee kunnen doen. Er is voor alle leeftijden wel wat te doen. Er is ook een buitenzwembad aanwezig waar de kinderen zich ook heerlijk kunnen vermaken. Wij gaan dit jaar weer!!

Locatie is prettig. Dichtbij aan de kust. Wandelen/zwemmen en natuurlijk iets nuttigen in de strandtent. Petten is klein plaatsje, maar je kunt hier ook een lekker hapje eten of drankje doen. Zwembad camping is niet groot, maar prima om even af te koelen. Personeel bij receptie is vriendelijk en behulpzaam als je vragen hebt over eventuele uitjes. Wij zijn nog naar Volendam en Amsterdam geweest. Maar Alkmaar is ook zeker de moeite van een bezoekje waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watersnip in Petten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watersnip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Watersnip scoort een 8.18 uit 10 op basis van 112 reviews.