Camping Corfwater

Meer camping info

88 reviews over Camping Corfwater

• 7Fam Jansen30-08-2020

2 weken kamperen

Grote kampeer plaatsen met genoeg plek voor een tent/caravan.Sanitair is schoon temp douche niet in te stellen en apart dat vrouwen en mannen de douche/toilet ruimtes delen. Je moet betalen voor water voor de afwas... Het WiFi signaal is echt heel slecht en bijna niet beschikbaar.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Tamara19-08-2020

Fijne camping op prima locatie

De camping ligt echt dicht bij zee, duin over en je bent er. Kleine overzichtelijke camping, sanitair zag er prima en verzorgd uit. Broodjes werden in de ochtend bij de caravan bezorgd om zo geen lange rijen bij de receptie te hebben, dus ook goed geregeld. 2 minpuntjes auto moet je apart voor betalen en anders gratis buiten de camping parkeren maar daar parkeren ook strandbezoekers van buitenaf dus vaak vol! En geld betalen voor de afwas vind ik ook niet kunnen als je al 50€ per nacht betaald! Maar verder een fijne vakantie gehad op deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 4x18-08-2020

Tegenvaller

Camping is ons tegengevallen helaas. We zijn een weekje op de camping geweest. Er is ons niet tot weinig informatie gegeven over de camping (Geld voor warm water, Auto bij de plek is niet bij de tent). Ook is het personeel zeer onvriendelijk. Het enige pluspuntje is de locatie

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2018
    6R.Dokter20-09-2018

Jammer.

Camping is op zijn retour. Je merkt aan alles dat commercie belangrijker wordt dan persoonlijke service. Onze trekkershut was niet schoon en vuilniszakken van vorige bewoners waren nog aanwezig. Bij uitchecken werd niet gevraagd hoe we het hadden gehad en de beloofde WiFi functioneerde niet.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 6Anoniem02-09-2018

Niet voor herhaling vatbaar

De ligging is fantastisch vooral als je van strand houd. Wij hadden een tent plaats waar je met de auto niet mag komen. Is wel raar aangezien je heel veel spullen mee heb voor een tent. Vond het qua prijs ook een dure camping. Elektra en auto moest je apart voor betalen en voor de afwas ook nog eens. Geen restaurant of snack hoek waar je snel wat kan halen voor als je net ben aangekomen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Vd meer05-08-2018

Alleen in voor-en naseizoen

Douches prima alleen jammer dat je zelf de temperatuur niet kunt instellen met het warme weer , receptie dicht tussen de middag is mischien wat ouderwets daardoor onstaan er rijen op de weg met caravans en campers en rijen voor de deur , wij gaan niet meer in het hoogseizoen teveel Duitsers en teveel krijsende kinderen, in het voor-en naseizoen is dit een prachtige camping 👍

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Daniëlle03-07-2018

Fijne plek!

Wij verbleven met 4 kinderen en 2 volwassenen in een safaritent. Wat een super fijn verblijf was dit. Wij zijn niet echt camping gangers maar dit was ideaal! Het was ruim en de bedden waren heerlijk en voor de kinderen ook erg leuk om in een hoogslaper te slapen. In de bedste was het heerlijk donker. De tent had zelfs een eigen badkamer die er erg modern uitzag en bovendien heerlijk schoon. Ondanks dat zijn we voor de kinderen naar de openbare badruimtes gegaan want daar had je leuke kinderdouches en badjes. Genoeg leuks voor de kids ook op het terrein waar ze heerlijk kunnen spelen. En zo dicht bij het strand is helemaal ideaal. We hebben een fijne tijd gehad bij deze camping en we komen graag terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Liselotte Hopman03-07-2018

Geweldig!!

Wij hebben in mei 2018 een safaritent op de camping Corfwater geboekt, met onze 3 dochters van 3, 7 en 9 jaar. Wat een geweldig park op een prachtige locatie, direct aan strand en duinen! De safaritent is ook heel goed bevallen... goede bedden, prima keuken en nette badkamer!

Verder is het park kindvriendelijk, netjes, schoon. Sanitair is top, genoeg toiletten, douches, zelfs aan de kleintjes is gedacht. Komen graag nog een keer terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 4Vooral genieten02-07-2018

Direct aan het strand verder niet interessant

De ligging van de camping is perfect t.o.v. het strand en de toilet gebouwen zijn prima. Verder geen leuke camping. Bijna de hele dag een rij bij de receptie. Meer personeel misschien ? Bovendien vrijdag tussen 17.00 en 19.00 uur receptie dicht! Hoezo klantonvriendelijkheid . Camping was vol. Dat betekent echt vol gepropt. Tip ga brood halen in Petten. Scheelt weer wachten in een rij. Wij hadden prachtig weer en drie dagen heerlijk genoten van het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9Gerrit en Marijke Noordink09-12-2017

Zeer goed

Mooi gelegen,schoon en lux sanitair,prachtige omgeving en fietsmogelijkheden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017