Vakantiehuis Zijper Eilant 73

Vakantiehuis Zijper Eilant 73

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Zijper Eilant 73 in het Nederlands

prachtig huis aan het water

Wim Blankespoor
21-9-2017

Vakantiehuis Zijper Eilant 73 is een prachtige locatie voor uitstapjes naar de kust en Texel. Brenda geeft goede adviezen over wat te doen en wat te bezoeken. Het huis is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Kijken op de website bevestigt mijn mening.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zijper Eilant 73 in Oudesluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zijper Eilant 73 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.