Bed and Breakfast `t Bullekroffie

Bed and Breakfast `t Bullekroffie
9,6

6 tips over Bed and Breakfast `t Bullekroffie

Natasja Kampshoff, 26-9-2014
Boek het midweek arrangement incl tapas eten in Schagen,een geweldige picknick mand tijdens de puzzeltocht.Bezoek Bergen en ga lekker borrelen bij Wonder's.Uitwaaien aan het strand en daarna genieten van de luxe wellness badkamer die elke kamer heeft
Linde Jelsma , 22-8-2014
De kamer met een bedstede was erg leuk.
Jan Nicolai, 9-8-2014
Iets betere scheiding van terras om nog meer privacy te kunnen hebben.

We hebben een aantal aanbieders voor `t Bullekroffie voor je op een rij gezet:

jenny Has, 3-8-2014
werken aan beter wifi. haakje achter gordijn maken zodat vliegen gordijn tijdelijk vast gezet kan worden.
Nella van der Kooij, 6-7-2014
Omgeving is mooi om te fietsen en te toeren. Hoenderdael in Anna Paulowna is aan te om in te wandelen en veel dieren te bekijken met 2x een roofdieren show. Waterrecreatie voldoende om te doen met de meren en plassen in de buurt.
Lian, 23-5-2014
Tsunami monument is heel dichtbij en erg indrukwekkend.

We hebben een aantal aanbieders voor `t Bullekroffie voor je op een rij gezet: