Bed and Breakfast `t Bullekroffie

Contact

72 reviews over Bed and Breakfast `t Bullekroffie

• 10Fam Kraaijenhof-Visser12-08-2019

Wederom fantastisch!!

Vorig jaar ook verbleven in het bed & breakfast en dit jaar weer! Wederom een fantastische week gehad! Kinderen hebben zich de hele week heerlijk vermaakt! Keurig schone b&b wederom waar we zo naar uitkeken het super gevarieerde ontbijt ‘s ochtends! We raden het iedereen aan!

• 10M. Hoogendoorn07-08-2019

Mooie locatie, we hebben genoten!

Geweldige locatie. Mooi aangelegde minicamping met een super mooi luxe appartement. Goede bedden. Fijne en luxe badkamer met stoomcabine en whirlpool bubbelbad. Het appartement is mooi afgewerkt en gestyled. Ontbijt was zeer uitgebreid en alles volop aanwezig. Anneke is vriendelijk. Op het terrein zijn zeer veel mogelijkheden voor kinderen om te spelen (luchtkussen, trampolines, speeltoestellen en allerlei fietsen en skelters etc.), kortom een goede plek voor mensen met of zonder jonge kinderen, die een kleine camping of een mooi luxe appartement zoeken.

• 10Fam. van der Steen07-08-2019

Schoon, lekker ontbijt en heerlijke bedden!

Alles is tot in de puntjes geregeld. De eigenaren denken na over wat je vakantie aangenaam maakt.

• 10Anja Apperloo17-05-2019

Supercalifragilisticexpialidasties

We hebben 3 nachten in appartement Blaarkop gelogeerd. De inrichting is ontzettend sfeervol en overal is goed over nagedacht. De bedden zijn fantastisch dus we hebben heerlijk geslapen. Het ontbijt was overheerlijk. Een enthousiaste gastvrouw die zorgde dat we ons direct thuis voelde. Wij hebben een heerlijk vakantie gehad!!

Met oudere kinderen

• 9Bert28-02-2019

Grandioos

Uitstekend verblijf in deze luxe accomodatie. Veel mogelijk. Van 2 tot 8 personen, met een (apart bij te boeken) ontbijt. Zeer luxe.

• 2018
    10Tiny kramer10-10-2018

Top locatie!

Het was een een woord geweldig! We hebben bullekroffie met onze familie afgehuurd, we waren met ongeveer 30 mensen, van jong (3) tot oud (70). Er is zoveel ruimte dat je elkaar niet in de weg zit, en daardoor is er veel ontspanning. Het ziet er fantastisch uit; de appartementen, de recreatie ruimte, de tuin met overkapping, de speelruimtes buiten met toestellen voor de kinderen, alles is met zorg, liefde en visie bedacht en uitgevoerd. Het is echt een aanrader voor iedereen en van ons krijgen ze een 10. We hebben niets, nee niks gemist. Al mijn familieleden waren onder de indruk. Ook de luxe in de appartementen was genieten. Een sauna, of een stoombad, een bad met massagestralen, en de sfeervolle en gezellige inrichting. Ik kan nog wel even doorgaan. Kortom: top locatie!

• 10jose doevendans03-09-2018

meer dan fantastisch

wij waren hier voor familie weekend van 31 aug tot en met 2 sept. hadden de groepsaccomodatie gehuurd. echt helemaal top. veel bijzondere ruimtes en buiten heel veel speelmogelijkheden voor de kids en ook skelters fietsjes enzovoorts. komen zeker terug. ook zijn er familieleden die de camping gaan proberen. gaat vast een groot succes worden. hele gastvrije eigenaars daar op tbullekroffie en super schoon. misschien alleen nog een zwembad erbij. dan is het nog superder. maar wij hebben dat niet gemist

• 10Fam Buitenhuis30-08-2018

Wij zijn met ons zoontje 1 week op t Bullekroffie geweest inhet huisje de Blaarkop, we hebben een super week gehad, niek vond het geweldig het spelen met de andere kinderen en met de skelters.

Anneke en Cor zijn heel gastvrij en we hebben gezellig met hun een praatje gemaakt en ze gaven ons tips over uitjes in de omgeving.

We hadden elke dag een heerlijk ontbijt, schone handdoeken en alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huisje. Alles was super schoon.

We komen nog een keer terug.

• 9Cor en Trees24-08-2018

Snel terug!

Net terug van een week in de B&B van de familie Tiel: een prachtig en erg schoon verblijf. Erg netjes, alles aanwezig wat nodig was. Iedere morgen verwend met een heerlijk ontbijt, waarin gedurende de week ook nog eens in afgewisseld werd! De badkamer is een kleine wellness en ook de bedden met massage waren echt een verwennerij. Wij hebben met zn 2-en genoten van de prachtige natuur op de fiets: erg mooie tochten kunnen maken! De plaatselijke slager in Schagen heeft voor ons gekookt: écht vakantie! We komen graag nog eens terug!

• 10Mireille Pot23-08-2018

Geweldige vakantie!!

Geweldige midweek in Noord-Holland beleeft. Zeer gastvrije eigenaren. Warm welkom met al iets lekkers in de koelkast en koffie en/of thee. Mooie schone kamers, ook al was het klein maar fijn (verbeterd Roodbont). Beddengoed en handdoeken lagen al netjes klaar. Elke ochtend een heerlijk, dagelijks wisselend ontbijtbuffet in de opkamer. Alles was super geregeld. Als wij ons opmaakten voor een dagje weg, was onze zoon van vijf jaar buiten te vinden, meestal op de skelters: "Ik ga nog even crossen!" Naar het strand bij Julianadorp en Groote Keeten, een dagje naar Texel en Ecomare, naar het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen en op de terugweg naar huis naar het Aviodrome in Lelystad. Op woensdagavond gezelligheid rond het vuur en marshmallows voor de kinderen. De supermarkt vlakbij en 1x zelf gekookt in het "huisje"; verder lekker uit eten geweest in Schagen, Den Burg en Enkhuizen. Jammer dat het al zo snel voorbij was!!

6 tips over Bed and Breakfast `t Bullekroffie

• Nella van der Kooij, 06-07-2014

Omgeving is mooi om te fietsen en te toeren. Hoenderdael in Anna Paulowna is aan te om in te wandelen en veel dieren te bekijken met 2x een roofdieren show. Waterrecreatie voldoende om te doen met de meren en plassen in de buurt.

• Lian, 23-05-2014

Tsunami monument is heel dichtbij en erg indrukwekkend.

• Jan Nicolai, 09-08-2014

Iets betere scheiding van terras om nog meer privacy te kunnen hebben.

0 vragen over Bed and Breakfast `t Bullekroffie

Bed and Breakfast info