Camping Oudesluis

NederlandNoord-HollandOudesluis

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Oudesluis voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 11 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 11 reviews
  • 6.6Staat v/h sanitair
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

11 Reviews over Oudesluis

• 9De Mik10-08-2021

Heel leuk

We hebben 10 dagen gekampeerd met eigen tent. Het is 1 veld met verschillende accomodaties Een prachtig plekje, lieve beheerders die echt met passie hun plek beheren. José geeft leuke tips en zoon Sjors verzorgt de animatie 😁, op de trampoline en met zijn bootjes. Het is een mooie uitvalshoek om veel te bezoeken. En het strand zit in de buurt. Wij hadden eigen sanitair, heel fijn! De kids 6 en 10 hebben het erg fijn gehad.

• 3Willy10-08-2021

niet meer

leuke mini camping met sanitair dat toch echt niet meer zo kan. Heel oud en rommelig, en er hing vaak een vieze lucht. Misschien door de vele regen die er die zomer gevallen is. Hier gaan we dus niet meer naar toe.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Frans en Cobi07-06-2020

Mooie locatie

Hartelijke ontvamgst. Mooi chalet de Zwaan, alles wat je nodig hebt was aanwezig. Mooi uizicht. Rustige omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Quinta05-05-2020

Heerlijke overnachting

We hebben 1 nachtje in de Pipowagen de Kieviet overnacht. We hebben genoten van de rust, het geweldige uitzicht, de erg leuk aangeklede pipowagen met bedstee en eigen sanitair. 'S morgens een heerlijk ontbijtje met van alles en een eitje van de eigen kip. Fietsen gehuurd en een mooie tocht gemaakr. Een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Baas19-08-2018

Gewelding

O wat een heerlijke kleine camping met leuke pipowagens. We hebben erg genoten van ons te korte verblijf. Doordat er leuke bootjes, step en skelters waren heeft onze zoon zich heerlijk kunnen vermaken.. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en denken in alles mee!! Er is veel rust in de omgeving, je kunt er goed fietsen en lekker relaxen. Bedankt voor het fijne verblijf!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Lisette24-06-2018

Super!

We logeerden in het appartement. We hebben genoten van het prachtige weidse uitzicht en de rust. De kinderen vonden het slapen in de bedstede geweldig. Het appartement is knus ingericht en van alle gemakken voorzien. Een grote trampoline en kano's, die je kon pakken zorgde voor veel plezier. En hele aardige eigenaren!! Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Familie Wisse28-08-2017

Leuke gezinscamping

Kleine, rustige camping op een leuke locatie. Zeker voor jonge kinderen een aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Voldeed aan onze verwachtingen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Thomas Bad Münstereifel Duitsl10-08-2017

Heel voorkomende gastvrouw en gastheer Altijd weer

Im ben met twee kinderen in de nieuwe liefdevol gerestaureerde pipowagen geweest. Mooie locatie, familie vriendlijk en goed om te fietsen, kanoen en een uitstapje met Henno en zijn boot te maken. Schoone sanitaire voorziening en ruimte. Oplettend ontvangen door José en Henno.

• 10Staat v/h sanitair
  • 1Frits15-06-2017

Geen vriendelijke eigenaren!

We hadden een pup bij ons wat af en toe wat blafte. De eigenaar kwam bij elke blaf klagen en zei dat het hondje hele dagen blaft terwijl we overdag bijna altijd weg waren met de fiets en hond. Dus dat kon helemaal niet. We zijn van ellende eerder weggegaan. Hebben dit nog nooit meegemaakt!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Fam. A. Hoedjes25-01-2017

Prima camping in rustige omgeving.

Leuke gezellige kleine camping gelegen tussen de weilanden waar je in alle rust kan genieten van de natuur. In de buurt kan je heerlijk fietsen en er is ook een mogelijkheid om te kanovaren. Het strand ligt op ongeveer 5 kilometer afstand. De campingeigenaren zijn vriendelijk en gastvrij en doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Zeker een camping waar je graag nog eens terugkomt.

Camping Oudesluis info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar