Vakantiehuis Moving Life

2 reviews over Vakantiehuis Moving Life in het Nederlands

Mooi vakantiehuisje

Meuleman
22-8-2016

Fijn vakantiehuisje op een mooie centrale plek in Noord-Holland. Mooie rustige plek met veel privacy. Geen park met veel activiteiten, maar dat vonden wij geen probleem met kleine kinderen. Het vakantiehuisje is erg compleet en in de omgeving is veel te zien.

fijn vakantiehuid op een mooie plek

fam van veggel
9-5-2016

netjes en gezellig ingerichte woning voor 6 personen , van alle gemakken voorzien, mooie keuken met alles er op en aan, kleine vriezer in de bij keuken, met tuin en terras

in mooie omgeving , dicht bij het strand, Den Helder, Alkmaar en Schagen, en rond mei de prachtige bloembollenvelden supermarkten in de buurt

kortom een ideale huis op een mooie plek en ook nog prettig geprijst

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moving Life in Oudesluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moving Life zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Moving Life scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.