Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie

VakantiehuisWeer vandaag21°11°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie
9,6

15 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie in het Nederlands

Fenomenaal, aan alles is gedacht!

joanneke, 16-3-2018

Het Bullekroffie is een geweldige locatie. Werkelijk aan alles is gedacht. De inrichting is dik in orde, de badkamers zijn heerlijk, de bedden slapen goed, er is heel veel (buiten)speelgoed, de keuken is zeer compleet ingericht. De eigen appartementen bieden veel privacy en de grote leefruimtes nodigen juist uit tot urenlang tafelen in goed gezelschap.

Erg bedankt voor de fijne tijd die we bij jullie mochten hebben!

Feestweekend!

Else Marsman/ aqua weekend, 30-11-2017

Plaats deze review maar niet.....dan wil iedereen er wel heen! Met 22 vrienden (van 40 t/m 70 jarige) een heerlijk weekend gehad! Genoten van ieder moment. En niet in het minst door ‘t Bullekroffie! Wat een warmte, helder en schoon, gelet op details om het iedereen naar de zin te maken, niet misgrijpen, alles kan, zowel binnen als buiten! Bedden zijn uitstekend, allerlei luxe comfort in de verschillende appartementen.....en nog veel meer....

Wij hopen allemaal terug te mogen komen!

Sint en Piet waren ook zeer tevreden! Dank familie Tiel! The place to be!

Een fantastisch Familieweekend in het Bullekroffie

De Kooimannen, 2-10-2017

Een toplocatie, waar we met 25 familieleden van alle leeftijden hebben gespeeld, gevoetbald, gegeten, gepraat rond een vuur. Er zat slechts 1 ding tegen: het weer. Dat kun je in het Bullekroffie prima oplossen door alle extra's: sauna, bubbelbaden, stoomcabines en gewoon spelletjes. De sjoelbak en pingpongtafel deden wonderen

Echt een aanrader

Fam Onneweer, 24-7-2017

Super weekend gehad ! Met 2 gezinnen kids hebben hun super vermaakt!

Matianne, 11-7-2017

Prachtige groepsaccommodatie met luxe en stijlvol ingericht. We hebben hier gelogeerd met 7 gezinnen met jonge kinderen. Dus in totaal 26 personen. Was ronduit zalig! Kinderen vermaakten zich prima op het grote terrein, met heel wat speelmogelijkheden. De gemeenschappelijke ruimtes zijn ook compleet met smaak ingericht. Alles brandschoon. Grote complimenten aan de eigenaars.

Geweldige Accomodatie

Fam Loff, 28-10-2016

Fam weekend in dit prachtige accomodatie doorgebracht. Zeer mooi ingerichte kamers met sauna, Bubbelbad of massagedouche. Elke kamer is een appartement op zich met keuken en zitgedeelte. Veel kinderspeelgoed aanwezig en een grote recreatieruimte. De gezamenlijke keuken is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Aanrader!!

Perfecte sfeervolle vergaderlocatie

Karin Kremer, 16-9-2016

Sfeervolle vergaderlocatie met uitstekende catering en prachtige B&B, met liefde ingericht en heerlijk schoon

Zeer luxe

Ginie, 20-3-2016

Een luxe groepsaccomedatie, waar in elke kamer wel een onderdeel van een wellness aanwezig is

We hebben erg genoten van jullie fantastische ontbijt!

In de kleine douche in de piemonte kamer, zou het fijn zijn als de douchedeur veranderd wordt, je moet nu door een erg krappe opening naar binnen. Grote badkamer is hier prima.

Heerlijk weekend weg

Familie R., 7-3-2016

Wat een prachtige boerderij met heel sfeervol ingerichte appartementen en gastvrije eigenaars. Eigenaars wonen in het voorhuis dus zijn dichtbij indien je ze iets wilt vragen. Wij verbleven met 21 personen van 3 generaties en hebben allemaal genoten. Wij zijn grote huizen gewend, maar dit is echt meer dan dat. Ook als je het huis helemaal huurt als groep, zijn overal handdoeken, keukendoeken, zeepdispensers, vaatwasserblokjes, wcpapier zoals bij de B&B. Dat vonden we heel luxe. Er is een koffiezetapparaat met filters aanwezig (voor gewone snelfilterkoffie). 2 koelkasten, een hele grote oven en kleinere combimagnetron. Bij het 6 pits gasstel zijn enorm veel pannen en koekenpannen. We hebben zelf gourmetstellen meegenomen en hebben geen problemen gehad met de stroomvoorziening of ventilatie. Ging prima.

Het enige wat wij wel handig zouden vinden is een televisie aan de muur in de groepsruimte of de woonkeuken. We hebben iets geimproviseerd met een televisie uit een van de appartementen toen we gezamenlijk een programma wilden zien.

Zeer gezellig en mooi en gerievelijke woning !

S en M Laan-Dekker, 7-2-2016

Alles is goed. Heerlijke douches.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie in Oudesluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie scoort een 9.56 uit 10 op basis van 16 reviews.