Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

• Sauna
Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Groepsaccommodatie 't Bullekroffie voor je op een rij gezet:

21 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie

• 10Mirjam04-03-2019

Fantastisch weekend gehad!

We hadden een familieweekend met 26 personen van 16 t/m 80 jaar. Een fantastisch mooie accommodatie. Verschillende appartementen, de een nog luxer dan de ander. Alles voor een super mooi weekend is aanwezig. Ruim voldoende van alles aanwezig. Het was echt super schoon overal. Bedden waren opgemaakt, en sliepen overigens ook heel erg lekker. Kortom alles prima in orde. Komen vast nog wel eens terug.

• 2018
    9Mylene18-11-2018

Super leuk en sfeervol ingericht. Ideaal een extra ruimte voor tafeltennis ed. Makkelijk om even terug te trekken in je eigen appartement dat ook van alle gemakken is voorzien en sommige zelfs met extreem luxe badkamers. En binnendoor verbonden met de gemeenschappelijke ruimte. Vlakbij stad bos en strand.

• 9Van der Schilt24-09-2018

Top!!

We vonden de accommodatie helemaal top. Was werkelijks niets om op aan te merken. Het is heel sfeervol ingericht en locatie is ook erg mooi. Veel info over omliggende activiteiten en/of bezienswaardigheden.
    In het huisje ook alles aanwezig wat je maar nodig kan hebben.

• 10Martijn08-05-2018

Een absolute aanrader!

Deze accommodatie is een absolute aanrader voor grote groepen met kleine kinderen. Wij waren hier met een groep van 18 personen waarvan 9 kinderen in de leeftijd tussen de 1 en 7 jaar.

De accommodatie is smaakvol en functioneel ingericht, een geweldige keuken/eetruimte.

Voor de kinderen was er veel te doen, zowel buiten als in de speelkamer.

Met jonge kinderen

• 10Nina06-04-2018

Top weekend

Met de hele familie, 32 personen onderdak bij 't Bullekroffie, in de leeftijd van 1 tot 65. Genoten van alles, de meer dan complete inrichting van de appartementen/kamers, de keuken, heerlijk zelf gekookt en gegeten met zijn allen, de gemeenschappelijke ruimte met diverse spellen en de kleintjes lekker op de skelters en de trampoline. Een aanrader!! Alles tiptop schoon en ... opgemaakte bedden, een meer dan warm welkom!!

• 9joanneke16-03-2018

Fenomenaal, aan alles is gedacht!

Het Bullekroffie is een geweldige locatie. Werkelijk aan alles is gedacht. De inrichting is dik in orde, de badkamers zijn heerlijk, de bedden slapen goed, er is heel veel (buiten)speelgoed, de keuken is zeer compleet ingericht. De eigen appartementen bieden veel privacy en de grote leefruimtes nodigen juist uit tot urenlang tafelen in goed gezelschap.

Erg bedankt voor de fijne tijd die we bij jullie mochten hebben!

• 2017
    9Else Marsman/ aqua weekend30-11-2017

Feestweekend!

Plaats deze review maar niet.....dan wil iedereen er wel heen! Met 22 vrienden (van 40 t/m 70 jarige) een heerlijk weekend gehad! Genoten van ieder moment. En niet in het minst door ‘t Bullekroffie! Wat een warmte, helder en schoon, gelet op details om het iedereen naar de zin te maken, niet misgrijpen, alles kan, zowel binnen als buiten! Bedden zijn uitstekend, allerlei luxe comfort in de verschillende appartementen.....en nog veel meer.... Wij hopen allemaal terug te mogen komen! Sint en Piet waren ook zeer tevreden! Dank familie Tiel! The place to be!

• 10De Kooimannen02-10-2017

Een fantastisch Familieweekend in het Bullekroffie

Een toplocatie, waar we met 25 familieleden van alle leeftijden hebben gespeeld, gevoetbald, gegeten, gepraat rond een vuur. Er zat slechts 1 ding tegen: het weer. Dat kun je in het Bullekroffie prima oplossen door alle extra's: sauna, bubbelbaden, stoomcabines en gewoon spelletjes. De sjoelbak en pingpongtafel deden wonderen

• 10Fam Onneweer24-07-2017

Echt een aanrader

Super weekend gehad ! Met 2 gezinnen kids hebben hun super vermaakt!

• 10Matianne11-07-2017

Prachtige groepsaccommodatie met luxe en stijlvol ingericht. We hebben hier gelogeerd met 7 gezinnen met jonge kinderen. Dus in totaal 26 personen. Was ronduit zalig! Kinderen vermaakten zich prima op het grote terrein, met heel wat speelmogelijkheden. De gemeenschappelijke ruimtes zijn ook compleet met smaak ingericht. Alles brandschoon. Grote complimenten aan de eigenaars.

Met jonge kinderen

0 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie