Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie

VakantiehuisWeer vandaag20°15°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie
9,6

17 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie in het Nederlands

Een absolute aanrader!

Martijn
8-5-2018

Deze accommodatie is een absolute aanrader voor grote groepen met kleine kinderen. Wij waren hier met een groep van 18 personen waarvan 9 kinderen in de leeftijd tussen de 1 en 7 jaar.

De accommodatie is smaakvol en functioneel ingericht, een geweldige keuken/eetruimte.

Voor de kinderen was er veel te doen, zowel buiten als in de speelkamer.

Top weekend

Nina
6-4-2018

Met de hele familie, 32 personen onderdak bij 't Bullekroffie, in de leeftijd van 1 tot 65. Genoten van alles, de meer dan complete inrichting van de appartementen/kamers, de keuken, heerlijk zelf gekookt en gegeten met zijn allen, de gemeenschappelijke ruimte met diverse spellen en de kleintjes lekker op de skelters en de trampoline. Een aanrader!!

Alles tiptop schoon en ... opgemaakte bedden, een meer dan warm welkom!!

Fenomenaal, aan alles is gedacht!

joanneke
16-3-2018

Het Bullekroffie is een geweldige locatie. Werkelijk aan alles is gedacht. De inrichting is dik in orde, de badkamers zijn heerlijk, de bedden slapen goed, er is heel veel (buiten)speelgoed, de keuken is zeer compleet ingericht. De eigen appartementen bieden veel privacy en de grote leefruimtes nodigen juist uit tot urenlang tafelen in goed gezelschap.

Erg bedankt voor de fijne tijd die we bij jullie mochten hebben!

Feestweekend!

Else Marsman/ aqua weekend
30-11-2017

Plaats deze review maar niet.....dan wil iedereen er wel heen! Met 22 vrienden (van 40 t/m 70 jarige) een heerlijk weekend gehad! Genoten van ieder moment. En niet in het minst door ‘t Bullekroffie! Wat een warmte, helder en schoon, gelet op details om het iedereen naar de zin te maken, niet misgrijpen, alles kan, zowel binnen als buiten! Bedden zijn uitstekend, allerlei luxe comfort in de verschillende appartementen.....en nog veel meer....

Wij hopen allemaal terug te mogen komen!

Sint en Piet waren ook zeer tevreden! Dank familie Tiel! The place to be!

Een fantastisch Familieweekend in het Bullekroffie

De Kooimannen
2-10-2017

Een toplocatie, waar we met 25 familieleden van alle leeftijden hebben gespeeld, gevoetbald, gegeten, gepraat rond een vuur. Er zat slechts 1 ding tegen: het weer. Dat kun je in het Bullekroffie prima oplossen door alle extra's: sauna, bubbelbaden, stoomcabines en gewoon spelletjes. De sjoelbak en pingpongtafel deden wonderen

Echt een aanrader

Fam Onneweer
24-7-2017

Super weekend gehad ! Met 2 gezinnen kids hebben hun super vermaakt!

Matianne
11-7-2017

Prachtige groepsaccommodatie met luxe en stijlvol ingericht. We hebben hier gelogeerd met 7 gezinnen met jonge kinderen. Dus in totaal 26 personen. Was ronduit zalig! Kinderen vermaakten zich prima op het grote terrein, met heel wat speelmogelijkheden. De gemeenschappelijke ruimtes zijn ook compleet met smaak ingericht. Alles brandschoon. Grote complimenten aan de eigenaars.

Oude reviews (archief)

Geweldige Accomodatie

Fam Loff
28-10-2016

Fam weekend in dit prachtige accomodatie doorgebracht. Zeer mooi ingerichte kamers met sauna, Bubbelbad of massagedouche. Elke kamer is een appartement op zich met keuken en zitgedeelte. Veel kinderspeelgoed aanwezig en een grote recreatieruimte. De gezamenlijke keuken is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Aanrader!!

Perfecte sfeervolle vergaderlocatie

Karin Kremer
16-9-2016

Sfeervolle vergaderlocatie met uitstekende catering en prachtige B&B, met liefde ingericht en heerlijk schoon

Zeer luxe

Ginie
20-3-2016

Een luxe groepsaccomedatie, waar in elke kamer wel een onderdeel van een wellness aanwezig is

We hebben erg genoten van jullie fantastische ontbijt!

In de kleine douche in de piemonte kamer, zou het fijn zijn als de douchedeur veranderd wordt, je moet nu door een erg krappe opening naar binnen. Grote badkamer is hier prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie in Oudesluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie scoort een 9.62 uit 10 op basis van 18 reviews.