Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag3°-2°
9,5

19 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie in het Nederlands

Mylene,
18-11-2018

Super leuk en sfeervol ingericht. Ideaal een extra ruimte voor tafeltennis ed. Makkelijk om even terug te trekken in je eigen appartement dat ook van alle gemakken is voorzien en sommige zelfs met extreem luxe badkamers. En binnendoor verbonden met de gemeenschappelijke ruimte. Vlakbij stad bos en strand.

Gereisd met vrienden in november 2018

Top!!

Van der Schilt,
24-9-2018

We vonden de accommodatie helemaal top. Was werkelijks niets om op aan te merken. Het is heel sfeervol ingericht en locatie is ook erg mooi. Veel info over omliggende activiteiten en/of bezienswaardigheden.

In het huisje ook alles aanwezig wat je maar nodig kan hebben.

Gereisd met vrienden in september 2018

Een absolute aanrader!

Martijn,
8-5-2018

Deze accommodatie is een absolute aanrader voor grote groepen met kleine kinderen. Wij waren hier met een groep van 18 personen waarvan 9 kinderen in de leeftijd tussen de 1 en 7 jaar.

De accommodatie is smaakvol en functioneel ingericht, een geweldige keuken/eetruimte.

Voor de kinderen was er veel te doen, zowel buiten als in de speelkamer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Top weekend

Nina,
6-4-2018

Met de hele familie, 32 personen onderdak bij 't Bullekroffie, in de leeftijd van 1 tot 65. Genoten van alles, de meer dan complete inrichting van de appartementen/kamers, de keuken, heerlijk zelf gekookt en gegeten met zijn allen, de gemeenschappelijke ruimte met diverse spellen en de kleintjes lekker op de skelters en de trampoline. Een aanrader!!

Alles tiptop schoon en ... opgemaakte bedden, een meer dan warm welkom!!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Fenomenaal, aan alles is gedacht!

joanneke,
16-3-2018

Het Bullekroffie is een geweldige locatie. Werkelijk aan alles is gedacht. De inrichting is dik in orde, de badkamers zijn heerlijk, de bedden slapen goed, er is heel veel (buiten)speelgoed, de keuken is zeer compleet ingericht. De eigen appartementen bieden veel privacy en de grote leefruimtes nodigen juist uit tot urenlang tafelen in goed gezelschap.

Erg bedankt voor de fijne tijd die we bij jullie mochten hebben!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Feestweekend!

Else Marsman/ aqua weekend,
30-11-2017

Plaats deze review maar niet.....dan wil iedereen er wel heen! Met 22 vrienden (van 40 t/m 70 jarige) een heerlijk weekend gehad! Genoten van ieder moment. En niet in het minst door ‘t Bullekroffie! Wat een warmte, helder en schoon, gelet op details om het iedereen naar de zin te maken, niet misgrijpen, alles kan, zowel binnen als buiten! Bedden zijn uitstekend, allerlei luxe comfort in de verschillende appartementen.....en nog veel meer....

Wij hopen allemaal terug te mogen komen!

Sint en Piet waren ook zeer tevreden! Dank familie Tiel! The place to be!

Gereisd met vrienden in november 2017

Een fantastisch Familieweekend in het Bullekroffie

De Kooimannen,
2-10-2017

Een toplocatie, waar we met 25 familieleden van alle leeftijden hebben gespeeld, gevoetbald, gegeten, gepraat rond een vuur. Er zat slechts 1 ding tegen: het weer. Dat kun je in het Bullekroffie prima oplossen door alle extra's: sauna, bubbelbaden, stoomcabines en gewoon spelletjes. De sjoelbak en pingpongtafel deden wonderen

Gereisd met vrienden in september 2017

Echt een aanrader

Fam Onneweer,
24-7-2017

Super weekend gehad ! Met 2 gezinnen kids hebben hun super vermaakt!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Matianne,
11-7-2017

Prachtige groepsaccommodatie met luxe en stijlvol ingericht. We hebben hier gelogeerd met 7 gezinnen met jonge kinderen. Dus in totaal 26 personen. Was ronduit zalig! Kinderen vermaakten zich prima op het grote terrein, met heel wat speelmogelijkheden. De gemeenschappelijke ruimtes zijn ook compleet met smaak ingericht. Alles brandschoon. Grote complimenten aan de eigenaars.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige Accomodatie

Fam Loff
28-10-2016

Fam weekend in dit prachtige accomodatie doorgebracht. Zeer mooi ingerichte kamers met sauna, Bubbelbad of massagedouche. Elke kamer is een appartement op zich met keuken en zitgedeelte. Veel kinderspeelgoed aanwezig en een grote recreatieruimte. De gezamenlijke keuken is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Aanrader!!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie in Oudesluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie 't Bullekroffie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.