Géén boekingskosten

Meer camping info

11 Reviews over Fleur Stables

• 7Marleen27-09-2021

Prima boerderij

Dat de boeren onvriendelijk zouden zijn kan ik mij niet in vinden. Gastvrij en behulpzaam, dat is wat wij hebben meegemaakt. De camping is erg leuk en de kids hebben zich super vermaakt. De tenten staan mij wel te dicht op elkaar . Ik had graag een uitzicht op het weiland gehad. en het zou ze sieren om niet alles betaald te laten zijn zoals elk gepakt eitje op de bon of koffie drinken met de boer voor €5

• 7Eetgelegenheden
  • 10Siebrand27-08-2021

Geweldig!!! Echt even bijkomen en genieten!

We zijn hier met ons gezin ( 2 kids van 12 en 9 jaar ) geweest op vrijdag 13 augustus en verbleven hier 2 weken. Onze eerste keer farmcamps en bewust gekozen voor fleur stables ivm paarden liefhebbers thuis. In 1 woord, GEWELDIG! Wat een gastvrijheid! Boer Jan, boerin Saskia, dochter Thirza en alle andere medewerkers ontzettend aardig en enthousiast en even behulpzaam! We hadden een ranch tant en die zag er keurig en netjes uit. De bedden lagen heerlijk! In de tent zit alles wat je nodig hebt en als er iets ontbreekt of stuk is wordt dat gelijk verholpen. De badtrailer was een echte luxe en netjes schoon. De ruimte op de velden, het uitzicht op de weilanden met de paarden, genieten. Ook de verzorgpony was een succes, onze puber dochter heeft zich daar enorm vermaakt en de telefoon was ineens onbelangrijk 😉 Ook voor de jongere kinderen genoeg te doen, dieren voeren, knutselen, friet bakken. Kortom wij komen zeker nog eens!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 4Postma10-08-2021

Geen kindvriendelijke boer!

Wij waren met ons eigen kampeermiddel.Voor mijn dochter een verzorgpony geregeld, ze rijdt normaal in een manege.Na de eerste keer rijden om te kijken of de pony bij je past, gaf ze aan dat ze het ritme moeilijk bij kon houden van het staan zitten. Gelijk kreeg ze van boer Jan de wind van voren. Of ze eigenlijk wel kon rijden, en als ze niet op deze pony kan, ze op geen 1 pony kon rijden. Ze moest maar een les nemen, prima les van €30 erbij gedaan. Daarna toch weer op dezelfde pony. Ze had moeite met opzadelen. Jan vroeg hoe het ging en ze gaf aan dat het niet lukte. Nou toen ging hij tekeer, hoe oud ben je, je lijkt wel 2,5. Je bent geen paard waard, je hebt een grote mond, je kunt beter stoppen met paardrijden. Je spant je vriendinnen voor het karretje. Je bent veel te druk. Mijn dochter kon inderdaad niet alles zelfstandig, maar om zo tekeer te gaan tegen een 8jarige, die haar best doet. Verder een prima camping! Genoeg te doen

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Postma10-08-2021

Leuk paarden weekend

Wij waren met ons eigen kampeermiddel. Voor mijn dochter een verzorgpony geregeld, ze rijdt normaal in een manege. Na de eerste keer rijden om te kijken of de pony bij je past, gaf ze aan dat ze het ritme moeilijk bij kon houden van het staan zitten. Gelijk kreeg ze van boer Jan de wind van voren. Of ze eigenlijk wel kon rijden, en als ze niet op deze pony kan, ze op geen 1 pony kon rijden. Ze moest maar een les nemen, prima les van €30 erbij gedaan. Daarna toch weer op dezelfde pony. Ze had moeite met opzadelen. Jan vroeg hoe het ging en ze gaf aan dat het niet lukte. Nou toen ging hij tekeer, hoe oud ben je, je lijkt wel 2,5. Je bent geen paard waard, je hebt een grote mond, je kunt beter stoppen met paardrijden. Je spant je vriendinnen voor het karretje. Je bent veel te druk. Mijn dochter kon inderdaad niet alles zelfstandig, maar om zo tekeer te gaan tegen een 8jarige, die haar best doet. Verder een prima camping! Genoeg te doen

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Vi01-07-2019

Fantastisch en een absolute aanrader.

Een heerlijke plek voor kinderen. Compleet ingerichte luxe tenten met fijne bedden, het ontbreekt je hier aan niets. WC in de tent en een bad in een echte paardentrailer (bij de ranchtent in ieder geval). De kinderen spelen veilig en heerlijk buiten. Paard/ponyrijden, er zijn konijnen, katten, een geit, hondjes, eenden. Spelen in de hooiberg, op meerdere speelveldjes, overal skelters (niet altijd goed werkend maar ja). Bootje huren. De tenten hebben zelfs een houtkachel voor buiten en een bbq. Er is een winkeltje met best ruim aanbod, je kunt ontbijt en bbq laten bezorgen. Ga met de boer mee het terrein verkennen, aai een kip en raap eitjes. Of maak appelmoes en patat met de boer en boerin: eerst zelf schillen en daarna smullen. Wij zijn geen campingliefhebbers, maar volledig verkocht. Wij zijn niet eens het terrein afgeweest!

• 9Tess26-04-2019

Leukste vakantie van Nederland!

Ho! Stop maar met zoeken! Je hebt namelijk de leukste vakantie van Nederland gevonden! Ik (Tess, 13 jaar) ben deze meivakantie met mijn gezin en met nog een ander gezin naar Fleur Stables gegaan. En wat was het geweldig! Je wordt van niets rustiger dan van een hele week op de boerderij tussen de dieren. De boer, boerin en Thirza zijn super kindvriendelijk, en je leert ook nog eens wat van ze! Boer Jan houdt iedereen de hele dag bezig met de lammetjes melk geven, de eenden voeren, patat maken en nog veeeeel meer. Thirza volgt de opleiding paardenhouderij, en ik weet zeker dat ze dat gaat halen! Ze weet alles over paarden en ze leert en helpt de kinderen heel erg goed (Ook rijdt ze zelf echt super goed paard, haha). De hele vakantie je eigen verzorgpony is ook echt geweldig! De pony's zijn er in alle soorten en maten, en ze zijn erg braaf. Er is ook een trampoline, skelters, voetval enz. dus er is genoeg te doen! Samengevat: Top vakantie!

• 6Joyce15-07-2018

Voor ons hier nooit meer, Farmcamps formule is 👍

Boer jan is een (kind-)vriendelijke man en vind alles goed. Dat zie je ook aan hoe het er allemaal bij staat op het erf en in en om de stallen. Je gaat 25 jaar terug in de tijd. Alles is met "pakkentouw" of met hout aan elkaar getimmerd of geknoopt. Het grasveld bij de tenten word gemaaid maar een kantenmaaier voor rondom de tent, trailer en perkjes zou hier niet verkeerd zijn.Het ponydiploma is veel te duur. Thirza heeft nog te weinig kennis van de paardensport. Als eerste staat veiligheid voorop in onze sport en dat is NIET kinderen op gymschoenen laten ponyrijden.. Graag had ik gezien dat ze de kinderen iets bijbracht, vertel over de verzorging of vraag iets als "hoe heet een vrouwtjes pony". Nu ging ze erbij zitten of hangen tegen de staldeur als de kinderen de pony's poetsten. Het lesuurtje is 3 dagen hetzelfde. Een volte, gebroken lijn, van hand veranderen en slalommen , er is meer!! Schandalig dat ze hier €100 voor vragen.

• 10Juf Lisette12-06-2017

Met groep 5/6 was ik op schoolkamp bij Fleur Stables. Het was een super ervaring voor alle kinderen. De tenten waren van alle gemakken voorzien. De kinderen konden zich goed vermaken: Paardrijden, spelen in de hooischuur, vlotten bouwen, potlammeren een flesje geven, varen, schapen tellen en voeren, spelen met de konijnen, appelmoes/patat maken, etc. De boer had veel plezier in het begeleiden van de kinderen en maakte het tot een feest. Echt een aanrader voor een schoolkamp met een basisschoolklas!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Isa24-04-2017

Het was super!

We hebben genoten vd boerderij, de dieren, de tent was luxe en de paardentrailer met bad was 1 woord geweldig! Maat wat vooral bij blijft is de vrolijke boer Jan! Die voor je klaar staat voor raad en een grote lach!

• 2Sanne15-01-2017

Zware teleurstelling, mn door de boerin.

Slechte ontvangst, onhartelijk. Zeer stugge en ronduit vijandige boerin. We hebben haar geen één vriendelijk woord horen zeggen...alle gasten klaagden er over.Pony gehuurd: bleek een halfwild dier te zijn, onhandelbaar. Slechte begeleiding, geen dagelijks een uur les zoals beloofd. Kinderen werden weggesnauwd door de eigenaars van de pensionpaarden die duidelijk baalden dat ze de rijbak moetsen delen. Weiland voor de tenten was rommelig, tenten dicht op elkaar, slechte schoonmaak de koekjes lagen nog onder de bedden. Er werd weinig tot niets ondernomen met de kinderen, ze liepen er een beetje verloren bij. En dat voor zo'n exorbitant hoge prijs. Ik zou zeggen; niet doen!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair