8,1

7 reviews over Camping Fleur Stables in het Nederlands

Fantastisch en een absolute aanrader.

Vi
1-7-2019

Een heerlijke plek voor kinderen. Compleet ingerichte luxe tenten met fijne bedden, het ontbreekt je hier aan niets. WC in de tent en een bad in een echte paardentrailer (bij de ranchtent in ieder geval). De kinderen spelen veilig en heerlijk buiten. Paard/ponyrijden, er zijn konijnen, katten, een geit, hondjes, eenden. Spelen in de hooiberg, op meerdere speelveldjes, overal skelters (niet altijd goed werkend maar ja). Bootje huren. De tenten hebben zelfs een houtkachel voor buiten en een bbq. Er is een winkeltje met best ruim aanbod, je kunt ontbijt en bbq laten bezorgen. Ga met de boer mee het terrein verkennen, aai een kip en raap eitjes. Of maak appelmoes en patat met de boer en boerin: eerst zelf schillen en daarna smullen. Wij zijn geen campingliefhebbers, maar volledig verkocht. Wij zijn niet eens het terrein afgeweest!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Leukste vakantie van Nederland!

Tess
26-4-2019

Ho! Stop maar met zoeken! Je hebt namelijk de leukste vakantie van Nederland gevonden! Ik (Tess, 13 jaar) ben deze meivakantie met mijn gezin en met nog een ander gezin naar Fleur Stables gegaan. En wat was het geweldig! Je wordt van niets rustiger dan van een hele week op de boerderij tussen de dieren. De boer, boerin en Thirza zijn super kindvriendelijk, en je leert ook nog eens wat van ze! Boer Jan houdt iedereen de hele dag bezig met de lammetjes melk geven, de eenden voeren, patat maken en nog veeeeel meer. Thirza volgt de opleiding paardenhouderij, en ik weet zeker dat ze dat gaat halen! Ze weet alles over paarden en ze leert en helpt de kinderen heel erg goed (Ook rijdt ze zelf echt super goed paard, haha). De hele vakantie je eigen verzorgpony is ook echt geweldig! De pony's zijn er in alle soorten en maten, en ze zijn erg braaf. Er is ook een trampoline, skelters, voetval enz. dus er is genoeg te doen! Samengevat: Top vakantie!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Voor ons hier nooit meer, Farmcamps formule is 👍

Joyce
15-7-2018

Boer jan is een (kind-)vriendelijke man en vind alles goed. Dat zie je ook aan hoe het er allemaal bij staat op het erf en in en om de stallen. Je gaat 25 jaar terug in de tijd. Alles is met "pakkentouw" of met hout aan elkaar getimmerd of geknoopt. Het grasveld bij de tenten word gemaaid maar een kantenmaaier voor rondom de tent, trailer en perkjes zou hier niet verkeerd zijn.Het ponydiploma is veel te duur. Thirza heeft nog te weinig kennis van de paardensport. Als eerste staat veiligheid voorop in onze sport en dat is NIET kinderen op gymschoenen laten ponyrijden.. Graag had ik gezien dat ze de kinderen iets bijbracht, vertel over de verzorging of vraag iets als "hoe heet een vrouwtjes pony". Nu ging ze erbij zitten of hangen tegen de staldeur als de kinderen de pony's poetsten. Het lesuurtje is 3 dagen hetzelfde. Een volte, gebroken lijn, van hand veranderen en slalommen , er is meer!! Schandalig dat ze hier €100 voor vragen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Juf Lisette
12-6-2017

Met groep 5/6 was ik op schoolkamp bij Fleur Stables. Het was een super ervaring voor alle kinderen. De tenten waren van alle gemakken voorzien. De kinderen konden zich goed vermaken: Paardrijden, spelen in de hooischuur, vlotten bouwen, potlammeren een flesje geven, varen, schapen tellen en voeren, spelen met de konijnen, appelmoes/patat maken, etc. De boer had veel plezier in het begeleiden van de kinderen en maakte het tot een feest. Echt een aanrader voor een schoolkamp met een basisschoolklas!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Het was super!

Isa
24-4-2017

We hebben genoten vd boerderij, de dieren, de tent was luxe en de paardentrailer met bad was 1 woord geweldig! Maat wat vooral bij blijft is de vrolijke boer Jan! Die voor je klaar staat voor raad en een grote lach!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Zware teleurstelling, mn door de boerin.

Sanne
15-1-2017

Slechte ontvangst, onhartelijk. Zeer stugge en ronduit vijandige boerin. We hebben haar geen één vriendelijk woord horen zeggen...alle gasten klaagden er over.Pony gehuurd: bleek een halfwild dier te zijn, onhandelbaar. Slechte begeleiding, geen dagelijks een uur les zoals beloofd. Kinderen werden weggesnauwd door de eigenaars van de pensionpaarden die duidelijk baalden dat ze de rijbak moetsen delen. Weiland voor de tenten was rommelig, tenten dicht op elkaar, slechte schoonmaak de koekjes lagen nog onder de bedden. Er werd weinig tot niets ondernomen met de kinderen, ze liepen er een beetje verloren bij. En dat voor zo'n exorbitant hoge prijs. Ik zou zeggen; niet doen!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Lekker rustig tussen de weilanden

erik.kok
20-4-2014

Fleur Stables is een flink grasveld met een stuk of 8 grote Glamping-dingen er op. Zijn geen tenten, beetje tussen tent en huisje in. Lijkt rond 2012 ofzo aangelegd dus nog heel nieuw. Met jonge kinderen ben je eigenlijk al klaar als je aankomt. We gaan deze zomer lekker weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fleur Stables in Oudesluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fleur Stables zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.