Camping Boerententencamping Aemestellehoeve

Camping Boerententencamping Aemestellehoeve

8.4Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Ouderkerk a.d. Amstel

Op vakantie geweest naar Boerententencamping Aemestellehoeve?

8.4Fantastisch

Meer camping info

10 reviews over Camping Boerententencamping Aemestellehoeve

• 2019
    9Loes Harleman08-08-2019

Heerlijk genoten.

Ons verblijf van vijf dagen op de Aemstellehoeve was geweldig. Toegegeven, het weer werkte ook mee. Maar bovendien hadden we met onze caravan een ruime plaats en een fantastisch uitzicht over de polder, zó kort onder Amsterdam. Wij én onze kleinzoontjes van 2 en 2,5 jaar verkneukelden ons elke dag op de melktijd van de koeien: in file komen die van het weiland naar de stal om gemolken te worden. En dat we even mochten kijken in de stal was een feestje voor de jochies ( én opa). De camping heeft een nieuwe sanitaire unit. Heel standaard maar ruim en keurig schoon. Één afwasplek is wat weinig, dus even in de file om je vaatwerk te kunnen doen vormt wel een groot contrast met afwasmachine thuis... Daar tegenover staat dat je heel relaxed kunt fietsen in de omgeving. En dan de stilte 's avonds.....héérlijk. Het contact met boer Kees en zijn medewerkers hebben wij als prettig ervaren en we komen gráág een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    7bieke seynaeve17-08-2018

Rustige basic camping, écht kamperen!

De rust en de mooie groene ruime kampeerplaatsen waren voor ons een verademing (in tegenstelling tot vele andere campings in het hoogseizoen). Het bleek ook geen probleem te zijn toen we beslisten om nog 2 nachtjes langer te blijven. De sanitair is zeer basic (kleine douche ++ je begeeft je best in zwembroek en met enkel je zeep en handdoek naar de douche, voor meer zaken heb je geen plaats) maar wel zeker proper onderhouden! De afstand naar Amsterdam is wat ver om met kinderen te kunnen fietsen tot daar (ongeveer 15km naar het centrum), maar voor volwassenen natuurlijk prima te doen! Mijn man vond het een groot nadeel dat er geen wifi op de camping is (waardoor we ruim boven onze internetbundel zaten tg het einde vd vakantie). Gezien de basic sanitair en de afwezigheid van wifi, vonden wij het prijs/kwaliteit wat aan de dure kant. Doordat er geen receptie is zijn/lijken de eigenaars minder toegankelijk dan op een andere camping. Het is uit veiligheidsoverwegingen niet toegelaten om het erf te betreden, dus als je iets wil vragen moet je aanbellen aan de voordeur of bellen naar hun gsm nr. Alhoewel we er 5 dagen verbleven met 2 kinderen, moesten we de laatste dag zelf vragen om eens de boerderij te mogen zien. Uiteindelijk een mooie rondleiding gekregen, maar we hadden toch de indruk dat ze het heel erg druk hadden om zo'n zaken op te nemen. We hadden ook wel graag eens een glaasje verse melk gedronken...
    Verder hebben de kinderen het wel prima naar hun zin gehad op de camping! Zeker het kampvuur op de gezellige vuurplaats vonden ze super!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Monique Vossen28-05-2018

Genoten

Wij hebben genoten van alles wat de camping te bieden heeft. Prachtig uitzicht, gezellig terras, lieve eigenaren en een leuke omgeving. Sanitair is wat krapjes, maar meer dan genoeg dan je kunt verwachten op een boerententencamping. Netjes onderhouden, als het al wat minder is dan komt dit omdat de campinggasten het zelf niet netjes achterlaten. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 6Corrie13-05-2018

mooie plek, zeer sobere voorzieningen

Mooie rustige plek aan de Amstel. Jammer van het lawaai van het vliegverkeer van Schiphol. Minder geschikt voor campers op deze veengrond. Men lost dit op dit moment op door een drietal campers op grondplaten te laten staan. Sanitair is zeer sober! De twee douches bevinden zich ìn het toilet. Wel afgescheiden met een gordijn. Erg krap en benauwd. Nauwelijks afwasmogelijkheid. Chemisch toilet niet op het kampeerdeel aanwezig. Dankzij het mooie weer en de rustige plek toch fijne dagen gehad.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9jef09-06-2013

Weids uitzicht, comfortabele tent

Langs de Amstel gelegen, vlakbij Amsterdam, maar desondanks echt helemaal buiten. Zeer gastvrij ontvangen. Prachtig weids uitzicht, ongelooflijk dat dit bestaat zo dicht bij de stad. We kregen heel leuke rondleiding plus deskundige uitleg van jongste zoon (11 jr!), langs koeienstal, kippen, konijn, schapen, paarden, etc., en de door de andere zoon (13 jr!) onderhouden uitgebreide groententuin. Ingerichte tent ideaal voor kort verblijf zonder gesjouw. Sanitair prima, alles gewoon keurig en comfortabel. Er is ook een boerenwinkeltje en terras (lekkere koffie). Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Harry02-06-2013

Bijzonder aangenaam, maar eenvoudig

Prima boerencamping. Max. 15 kampeerplaatsen, wij stonden met drie tenten. Service was goed en vriendelijk. Sanitair goed, maar zeer klein. Ligging effect. Grond was drassig: veengebied en het had veel geregend. Fietsend naar Amsterdam: 1 uur. Beschutting: geen. Uitzicht: maximaal. Heerlijke boerderij geluiden en veel dieren.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10anouk tates07-01-2013

Optimaal onthaasten

Even er helemaal tussen uit? Maar toch de stad Amsterdam binnen handbereik? Dan is dit echt DE hide out om even bij te komen. Wakker worden op een echte boerderij. Groente kopen uit het groentetuintje, eitjes zo van onder de kip en verse melk van de koe. Het ultieme 'Boer zoekt vrouw' gevoel, de nostalgie van een echter boerderij, waar jij je nog eens een keer lekker omdraait terwijl de Boer en Boerin in de vroegte de koeien verzorgen. Wel de lusten van het buitenleven, maar niet de lasten. Echte Ajax fans kunnen hun tent zo opbouwen dat ze wakker worden met uitzicht op de Arena. Natuurliefhebbers kunnen genieten van het oeroude Hollandse polderlandschap. Voor iedereen valt er volop te genieten! Geen tijd en toch even het gevoel van er helemaal uit? Dan is dit de place to be.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Mieke K25-08-2012

Heeeeerlijk, helemaal top!

Wat een heerlijke plek, ingerichte tenten zijn super, ideaal voor de wat minder ervaren kampeerder! Mensen van de camping/boerderij zijn ook erg aardig en zorgen goed voor hun gasten. Rondleiding was ook leuk, niet alleen voor de kinderen, maar ook voor de volwassenen.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Daan22-07-2012

super locatie, gastvriendlijkheid, mooie camping

een nieuwe camping, erg mooi plek aan de Amstel, vriendelijke mensen, leuk terras met heerlijke producten, kampvuur en BBQen, rustgevende omgeving om heerlijk te ontspannen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Camping Boerententencamping Aemestellehoeve info