Reviews over Ouderkerk a.d. Amstel

Rustige basic camping, écht kamperen!

bieke seynaeve,
    17-8-2018

De rust en de mooie groene ruime kampeerplaatsen waren voor ons een verademing (in tegenstelling tot vele andere campings in het hoogseizoen). Het bleek ook geen probleem te zijn toen we beslisten om nog 2 nachtjes langer te blijven. De sanitair is zeer basic (kleine douche ++ je begeeft je best in zwembroek en met enkel je zeep en handdoek naar de douche, voor meer zaken heb je geen plaats) maar wel zeker proper onderhouden! De afstand naar Amsterdam is wat ver om met kinderen te kunnen fietsen tot daar (ongeveer 15km naar het centrum), maar voor volwassenen natuurlijk prima te doen! Mijn man vond het een groot nadeel dat er geen wifi op de camping is (waardoor we ruim boven onze internetbundel zaten tg het einde vd vakantie). Gezien de basic sanitair en de afwezigheid van wifi, vonden wij het prijs/kwaliteit wat aan de dure kant. Doordat er geen receptie is zijn/lijken de eigenaars minder toegankelijk dan op een andere camping. Het is uit veiligheidsoverwegingen niet toegelaten om het erf te betreden, dus als je iets wil vragen moet je aanbellen aan de voordeur of bellen naar hun gsm nr. Alhoewel we er 5 dagen verbleven met 2 kinderen, moesten we de laatste dag zelf vragen om eens de boerderij te mogen zien. Uiteindelijk een mooie rondleiding gekregen, maar we hadden toch de indruk dat ze het heel erg druk hadden om zo'n zaken op te nemen. We hadden ook wel graag eens een glaasje verse melk gedronken...

Verder hebben de kinderen het wel prima naar hun zin gehad op de camping! Zeker het kampvuur op de gezellige vuurplaats vonden ze super!

Genoten

Monique Vossen,
    28-5-2018

Wij hebben genoten van alles wat de camping te bieden heeft.

Prachtig uitzicht, gezellig terras, lieve eigenaren en een leuke omgeving.

Sanitair is wat krapjes, maar meer dan genoeg dan je kunt verwachten op een boerententencamping. Netjes onderhouden, als het al wat minder is dan komt dit omdat de campinggasten het zelf niet netjes achterlaten.

Wij komen zeker nog eens terug.

Fantastische omgeving om te fietsen.

Frank,
    8-4-2017

Sfeervol en luxe verblijf.

zeer klantvriendelijk personeel.

Rustige omgeving met weidse uitzichten.

ideaal uitgangspunt voor fiets- en wandelactiviteiten.

Weids uitzicht, comfortabele tent

jef,
    9-6-2013

Langs de Amstel gelegen, vlakbij Amsterdam, maar desondanks echt helemaal buiten. Zeer gastvrij ontvangen. Prachtig weids uitzicht, ongelooflijk dat dit bestaat zo dicht bij de stad. We kregen heel leuke rondleiding plus deskundige uitleg van jongste zoon (11 jr!), langs koeienstal, kippen, konijn, schapen, paarden, etc., en de door de andere zoon (13 jr!) onderhouden uitgebreide groententuin. Ingerichte tent ideaal voor kort verblijf zonder gesjouw. Sanitair prima, alles gewoon keurig en comfortabel. Er is ook een boerenwinkeltje en terras (lekkere koffie). Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

Bijzonder aangenaam, maar eenvoudig

Harry,
    2-6-2013

Prima boerencamping. Max. 15 kampeerplaatsen, wij stonden met drie tenten. Service was goed en vriendelijk. Sanitair goed, maar zeer klein. Ligging effect. Grond was drassig: veengebied en het had veel geregend. Fietsend naar Amsterdam: 1 uur. Beschutting: geen. Uitzicht: maximaal. Heerlijke boerderij geluiden en veel dieren.

Ouderkerk a.d. Amstel scoort een 7,4 uit 10, op basis van 10 reviews