Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Groepsaccommodatie De Bietenhaven

• 9Familie Klink27-01-2022

Een perfect huis voor grote families of groepen

Wat een geweldige accommodatie. Wij hebben hier met onze familie een midweek gelogeerd. We waren met 11 man, 6 volwassenen, 2 tieners en drie kids tussen de 3 en 8. Iedereen heeft zich in dit huis vermaakt. De kleine kids hebben urenlang verstoppertje gespeeld in dit grote huis en de tieners hebben zich vermaakt met de pingpong tafel, filmkijken op de Beamer en de hoogste scoren halen met de flipperkast. De kamers zijn schoon, ruim en zien er netjes uit. Het ontvangst door Ellen was vriendelijk en duidelijk. De leefruimtes zijn groot en iedereen kan een kant op en loopt elkaar niet in de weg. Er is ruimte voor meer dan 30 man. Als je met een wat kleinere familie bent zoals wij, zijn alleen de kamers geopend die je nodig hebt. Zo blijft het een overzichtelijk en gezellig huis. De pizza oven in de overdekte buitenruimte is ook echt een aanrader om te gebruiken. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 10wies Eeuwen - Willemsen16-11-2021

Superweekend in "de Bietenhaven".

Wat hadden wij een superweekend in de Bietenhaven. tgv onze 50 jarige trouwdag. Wat een prachtige locatie. Echt een aanrader om een weekend met familie door te brengen. 2 mooie invalidenkamers op de begane grond, opa en oma kunnen mee. Wij gaan op naar de 60, dus wie weet.

• 10Kirsten20-05-2021

Superfijne accommodatie - van alle gemakken voorzien. Uitgebreide en ruime keuken, mooie tuin met vuurkorf, en leuke recreatiezaal met sjoelbak, pingpong tafel en biljarttafel. Ideaal voor vriendengroepen of voor je familieweekend. Ontvangst door Ellen ook erg fijn en behulpzaam. Dikke aanrader!

• 10Trees21-11-2020

Super leuk verblijf gehad, mooie slaapkamers, veel toiletten en badkamers, super schoon en vriendelijk ontvangst. De keuken en kamer zijn ruim en alles is aanwezig. Wij hebben het heerlijk gehad, in de zomer is het varen met de grote bieten boot ook heel leuk.

• 9Sam Hartsink20-07-2020

Fantastische accommodatie

Wat een ontzettend fijne locatie is dit. Met een groep vrienden hebben we hier overnacht. We zijn niet van de boerderij afgegaan, want er is genoeg te doen: Volleybalveld, vuurplaats, recreatieruimte en grote keuken. De bedden waren ook erg fijn. Alleen de kussens waren wat plat. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Sylvia07-05-2020

Heerlijk verblijf

Deze boerderij is eigenlijk voor grote groepen, maar wij zijn hier met ons gezin een paar dagen geweest. We hebben het heerlijk gehad. Ik kan me goed voorstellen dat deze accommodatie voor grote groepen ook zeer geschikt is! De hoogtepunten: een eigen pizzaoven, de ruime tuin, een grote keuken, en alles was heel schoon opgeleverd.

• 10Bert04-01-2020

Kerst in de Bietenhaven was top.

Kerst met de familie gevierd in de Bietenhaven. Geweldige locatie met lekker veel slaapkamers. Twee huiskamers, grote eettafel voor 24 personen en een hele grote keuken met alles erop en eraan. In en om het huis allemaal aktiviteiten gedaan. Huis was leuk in kerstsfeer aangekleed. Top locatie. Ellen bedankt voor alles.

• 9Bas De Koning25-06-2019

Wij hebben een geweldig leuk weekend met onze vriendengroep gehad op deze mooie locatie. Ontzettende aardige/hardwerkende en vriendelijke eigenaren. Met de boot door Alkmaar gevaren vanaf deze plek, is ook een echte aanrader. Prachtige en schone accommodatie. Voor ieder wat wils. Het weer was ons ook gezind, en dit maakte het natuurlijk wel helemaal af. Kortom....Fantastisch

• 9Mirjam van der Meer02-04-2019

aanrader

Wij zijn hier met een groep van 17 collega's afgelopen weekend geweest. Wat een prachtig huis, met heerlijke bedden, mooie ruimtes, genoeg ruimte,in en om het huis , genoeg toiletten en lekkere douches een overkapping voor de rokers, kampvuur , volleybalnet en beamer Ook de diensten zoals boodschappen en broodjes laten bezorgen behoorden tot de mogelijkheden We hebben genoten

• 9Lisa05-01-2019

Super

Eind december met een groep vrienden hier mijn 30e verjaardag gevierd. Was allemaal super. Woonkamer bestaat uit verschillende delen, waardoor je lekker bij elkaar kan zitten, maar ook apart wat kan doen. Keuken en eettafel prettig, dat je kan koken en nog kan kletsen met de rest. Recreatieruimte is fijn voor spelletjes en het is handig dat hier dan ook weer een koelkast is, zodat je niet elke keer op en neer hoeft. De slaapkamers zijn zo ingedeeld dat er voldoende privacy is voor wanneer er stelletjes in de groep zijn. Contact is ook altijd prettig geweest. Weinig buiten geweest door de tijd van het jaar, maar het was voor herhaling vatbaar dus wie weet de volgende keer

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bietenhaven info

• CafeNiet beschikbaar