Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp *****

7,8

WebsiteLink naar website

• Onderkomen8,4
  • Activiteiten6,8

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Rijp voor je op een rij gezet:

443 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp in het Nederlands

Niet al te best.

Laura, 15-2-2018
  • Onderkomen4

Op de site staat dat er gebouwd wordt aan een groepsaccommodatie , prima dacht ik van te voren, niet wetende dat groot deel van het parc verbouwd wordt. Heel veel arbeiders op het park en de busjes rijden best hard over het park.

In het huis dat wij in eerste instantie zouden krijgen was duidelijk lange tijd gerookt (het is een geheel rookvrij park!) ook met de hygiëne was het slecht gesteld. Dame bij de receptie wilde ons geen ander huisje geven, na wat aandringen uiteindelijk een andere gekregen. Er staan er nu nog veel leeg dus het was niet dat ze bezet waren... Ook hier de hygiëne niet al te best, lekkage schade slaapkamer, overal doodgeslagen muggen op de muur, roestige verwarming in badkamer, heel veel stof, overal maar eerst een doekje over gehaald. Geen mogelijkheid om je handdoek op te hangen in de badkamer, geen plek voor je douche spullen in de douche. Wijnglazen blijven plakken in het kastje.

Al met al niet al te best.

Bert Gerrits, 29-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Afgelopen week samen met mijn gezin een super leuke week gehad,, kids hebben genoten van de faciliteiten op het park,, OA overdekte zwembad & waterpret ,,,naturlijk paps en mams ook lekker laten verwennen door de ruime menu kaart in het restaurant en Grande café. Ga zeker nog eens terug komen. Afz Fam Gerrits.👍👍👍

Kan beter

Robin, 3-1-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen10

Huisjes zijn heel mooi, wel vieze vlekken op het meubilair. Zwembad stelt niks voor, zwem vijver ook niet. In de horeca mogen geen honden, dus wij konden nergens heen met de hond. Op het park is voor kleine kinderen wel wat te doen maar voor ons niet echt, aangezien een drankje doen niet ging in het resraurand. Wifi werkt nergens, niet in de huisjes, niet in het restaurand en niet bij de receptie.

Nooit meer

Truus, 8-12-2017
    • Activiteiten1
    • Onderkomen3

Wat een aanfluiting vies niet service gericht ongepast en brutaal in antwoorden

Gerrit Hazeleger, 7-12-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Zo netjes. Geweldig park. En super lieve mensen.

Super!!

Peter, 7-12-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen9

Gezellig park , goed eten in de horeca , mooi luxe chalet.

Pascal nagtegaal, 29-11-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Kan alleen maar plus punten geven we hebben ons goed vermaakt op de camping lekker dicht bij amsterdam

Top weekend

Dionne Blankenzee, 11-11-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Het is ons top bevallen Bij aankomst goede service mooi schoon huisje. Het restaurant heerlijk gegeten erg leuk personeel ! Een aanrader om naar toe te gaan.

Nooit meer

Karin Bakker, 8-11-2017
    • Activiteiten1
    • Onderkomen5

Huisjes staan erg dicht op elkaar. Geen sfeervol park. Passie ontbreekt. Het is er allemaal maar ook weer niet. Vieze wc's bij buiten zwembad. Poolse auto's van arbeiders die huizen huren. Vaste bewoners in bungalows. Terwijl de omgeving prachtig is.

Geweldig

Marjon, 7-11-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Mooie omgeving en een geweldig park met mooie huizen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp in Oost Graftdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp scoort een 7.84 uit 10 op basis van 449 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: