Géén boekingskosten

Vakantiepark EuroParcs De Rijp

NederlandNoord-HollandOost Graftdijk

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs De Rijp voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 788 reviews

• 7.2Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Europarcs de Rijp in Oost-Graftdijk is ideaal voor wie wil genieten van de Zaanstreek. Minder geschikt voor tieners, voor hen zijn er naast een binnen- en buitenzwembad weinig faciliteiten. Er is wel een speeltuin, snackbar en restaurant. Een geschikte plek voor natuurliefhebbers. De huisjes zijn ruim. Op 5 kilometer afstand ligt De Rijp.

Contact

788 Reviews over EuroParcs De Rijp

• 8Feenstra19-08-2022

Fantastische vakantie, voor herhaling vatbaar

Na het lezen van de revieuws waren we een beetje huiverig voor wat we aan zouden treffen. Bij aankomst zagen we een mooi overzichtelijk park, van alle gemakken voorzien. Het huis was mooi en lag heerlijk vrij aan het water. Er waren wat dingen die we aan de receptie moesten melden mbt schoonmaak en zaken die gemaakt moesten worden. medewerkers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Binnen korte tijd was het opgelost. Ondanks het hoogseizoen/volledige bezetting van de huisjes was het aangenaam rustig op het park, fijne sfeer. Buitenzwembad, kidsclub, springkussen, restaurant, snackbar, live muziek…er is van alles te doen. Ook in omgeving: Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Zaanse schans, bootje huren, fietsen, strand, kaasmarkt, Volendam..te veel om op te noemen. Omgeving is heerlijk groen. Tips: eigen sup/rubberbootje meenemen, huur een fiets bij Foets! (Wordt gebracht) Wat ons betreft een geslaagde vakantie, we komen zeker nog eens terug.

• 7Activiteiten
  • 6Richard16-08-2022

Het kan beter

Bij aankomst aangegeven dat de buitenkant van het huisje vol met spinnen en vogel en spinnen poep zat. Aangeven bij de receptie en diezelfde middag was er een bedrijf die dit goed regelde. Huisje van binnen was prima schoon. Binnen Zwembad was nog steeds dicht terwijl op de website( toen wij boekten) aangegeven was dat dit 1 juli klaar zou zijn. Hiervoor werden na het navragen kaartjes gegeven voor een groot zwembad op 15 min afstand. Het restaurant was een leuk maar een gemiste kans. Doordat het slecht gerund wordt, is er zoveel meer van te maken en echt een top trekker voor het park van te maken. De receptie doet z’n best maar zou dingen kunnen ondervangen door van te voren in de infomap al de gegevens van het zwembad en de openingstijden van het restaurant enz hierin te doen. Het animatie team is aanwezig maar wel erg onopvallend, wat ‘herrie’ maken op t park voordat er iets georganiseerd wordt zou meer kinderen opleveren.

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Hans Kattenberg28-06-2022

Genoten

Heerlijk broers en zussen weekend gehad. Leuk park met mooie huisjes. Iedere slaapkamer eigen douche en toilet. Zeker voor herhaling vatbaar

• 8Waardering
  • 6De Swart26-06-2022

Goed - vreemd

Erg mooie locatie en leuke woningen. De sfeer op het park is erg gezellig!!!

Wat wij wel erg jammer en vreemd vonden was dat we een borg van 1200 euro moesten betalen. We zijn nette mensen bij elkaar en dragen zorg voor dat alles weer netjes wordt achter gelaten. Als het dan ook nog 10 dagen duurt voordat je je borg terug krijgt is het wel vreemd. Had dan meteen bij het uitchecken woning gecontroleerd en borg retour gegeven!

• 6Waardering
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Van Esch22-05-2022

Prachtige omgeving

Leuk aan het water. Mooi groot huis. Minder een bonenapparaat voor de koffie. Er lag een vieze onderbroek onder het kussen

• 7Molenaar16-05-2022

Heerlijk aan het water met mooi

Prachtig park op korte afstand van mooie plekken zoals Volendam, Marken, Monnickendam

• 6Activiteiten
  • 9Familie Bron12-05-2022

Heerlijk verblijf

Het huis was heerlijk, strandje leuk, speeltuintjes overal. Netjes schoon. Wel erg verzakt en klein zwembad.

• 10Eetgelegenheden
  • 3Meijer28-04-2022

Nooit weer

6 persoons huisje geboekt. Bij aankomst vieze borden in de kast kookgerei niet op orde miste van alles. 3 keer contact gehad over of het zwembad open was die was mij verzekerd van wel maar toen we er eenmaal waren was het zwembad dus gewoon leeg. Totaal niks te doen voor kinderen. Nadat we thuis waren een mail gestuurd en de reactie hierop was "
    Het is spijtig dat u zich niet kunt vinden in onze beantwoording, maar wij zien in uw reactie geen aanleiding onze beantwoording te herzien". Nooit weer!

• 1Activiteiten
  • 9Fleur heyerick08-04-2022

Super verblijf

Heel leuk en super mooi. Alles goed proper! Super gezellig

• 10Eetgelegenheden
  • 3J. Veenbrink08-04-2022

Valt heel erg tegen

Wij zijn met vrienden een weekje geweest van 27 dec. 2021 tot en met 3 jan. 2022 bij europarcs de Rijp. Het verblijf was voor zover wel goed, wel gedateerd tijd om op te knappen en de communicatie van bv de horeca was ook heel slecht. Ook hadden wij een tweede sleutel en pasje voor slagboom gevraagd voor huisje en daar hebben we borg voor betaald en nu is het inmiddels april en hebben nu nog steeds de borg niet terug, als ik ooit nog ga boeken bij europarcs dan laat ik hun ook lang wachten op het geld. Ik heb al 5 à 6 keer gebeld en iedere keer is er een collega mee bezig en wordt binnen 2 weken gestort, ik weet niet waar ze mee bezig zijn maar niet met de borg. Ik hoop dat ze ook mijn telefoon kosten terug gaan betalen. Maar voorlopig of nooit meer ga ik boeken bij europarcs!!!!

• 3Activiteiten
    • 4Onderkomen