Sorteren

Reviews over Noordeinde

geweldig

Brian
    27-9-2015

Super ingericht, schoon en ruim vakantiehuis direct aan prachtig meer. Heerlijk geslapen en gekanood (gratis). Wij komen terug!

Helemaal TOP

Hans & Lili uit Amstelveen
    29-8-2015

Niets op aan te merken. De ontvangst was hartelijk, het huisje perfect: smaakvol ingericht en schoon. Het ontbrak ons aan niets. En het ontbijt was overweldigend.

heerlijke plek om even te onthaasten

Ellen
    19-7-2015

Het voorhuis heeft werkelijk aan al onze verwachtingen voldaan. De gastvrouw en heer doen je meteen thuis voelen. Ze doen het echt met hun hart, en dat voel je. Er is aan alles gedacht. Topkwaliteit van bedden, gezellige living, leuk terras buiten. En het neusje van de zalm was voor ons het motorbootje waarmee we door de grachten op ontdekking konden gaan. Je bent onmiddelijk in de prachtige natuur.

Naast het feit dat alles kraak net was, toch nog even een extra vermelding voor ontbijt. Ook hier was het verwennerij. Je kan hier ook perfect met een klein gezinnetje naar toe trekken!

Bedankt voor de rust dat je ons kon bieden Peter en Tonie. Wij komen graag nog eens terug!

Het Voorhuis - Paradijs op aarde

Philippine
    4-5-2015

Wij verbleven in Het Voorhuis begin mei 2015 voor twee nachten. De accommodatie is heel aangenaam, heel mooi ingericht, "a home away from home"! De bedden zijn heel comfortabel. Het ontbijt was heerlijk en de krant een heel leuke attentie. Dankzij het prachtig weer op zaterdag zijn wij 's morgens gaan varen met het bootje tot het dorpje "Drie Huizen" en in de namiddag hebben wij 18km gefietst. De ligging aan het water, het bootje, de fietsen en vooral de gastvrijheid van Tonie en Peter hebben ervoor gezorgd dat ons verblijf enig was! Het Voorhuis is zeker een aanrader!

niet te evenaren B & B

Erwin DIELS
    18-8-2013

Hier is werkelijk alles top. Het plaatje is af - niets werd door de gastvrouw aan het toeval overgelaten om haar gasten te plezieren. De geweldige ontvangst in het smaakvol ingerichte Voorhuis, het prinselijke ontbijt; het gebruik van bootje en fietsen, en de vele goede tips maakten van deze week een super verlof. Een echte aanrader !!! Graag zouden we 11 op 10 geven.

Noordeinde scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews