Vakantiehuis Stolp Groenlant

Met vrienden

Ruime luxe vakantiewoning.

willy heussen
31-12-2010

We hebben ons familiefeest hier op een heel prettige manier kunnen vieren. Ruimte voor iedereen, voorzien van alle gemakken en mooi centraal gelegen tussen mooie plekken als Hoorn, Enkhuizen, Alkmaar, het strand en het IJsselmeer. Enige nadeel is de ligging aan de drukke straat, dus oppassen met in- en uitrijden, zeker als het meerdere auto's tegelijk betreft. Goed dat de huiseigenaar ons hier op attendeerde.

Prachtige villa op prachtige lokatie

Jacqueline Spaans
28-10-2010

Prachtige, grote villa met een mooie grote tuin. Centraal gelegen tov Volendam, Alkmaar, Enkhuizen en Hoorn. In prachtig gebied van de Middenbeemster. Genoeg te doen in de omgeving: fietsen, autoroutes, oudHollandse dorpjes en plaatsen rond het IJsselmeer. Voorzien van alle luxe. Huurprijs is voordelig. Wel nog forse bijkomende kosten voor eindschoonmaak, huur bedlinnen en energiekosten. Per saldo is prijs de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stolp Groenlant in Noordbeemster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stolp Groenlant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.