Sorteren

Reviews over Noordbeemster

Ruime luxe vakantiewoning.

willy heussen
    31-12-2010

We hebben ons familiefeest hier op een heel prettige manier kunnen vieren. Ruimte voor iedereen, voorzien van alle gemakken en mooi centraal gelegen tussen mooie plekken als Hoorn, Enkhuizen, Alkmaar, het strand en het IJsselmeer. Enige nadeel is de ligging aan de drukke straat, dus oppassen met in- en uitrijden, zeker als het meerdere auto's tegelijk betreft. Goed dat de huiseigenaar ons hier op attendeerde.

Rustig gelegen vakantiehuis voor 16 personen.

Pascal-Rika
    30-11-2010

Mooi en zeer verzorgd vakantiehuis met mooi uitzicht vanaf het salon op de 1° verdieping. 8 slaapkamers met ieder zijn badkamer, sauna, poolbiljart, mooie tuin,

maw perfecte vakantie woning.

Twee kleine minpuntjes : beetje geluidgevoelig en geen "gezamelijk" toilet - enkel toilet op de slaapkamers.

Prachtige villa op prachtige lokatie

Jacqueline Spaans
    28-10-2010

Prachtige, grote villa met een mooie grote tuin. Centraal gelegen tov Volendam, Alkmaar, Enkhuizen en Hoorn. In prachtig gebied van de Middenbeemster. Genoeg te doen in de omgeving: fietsen, autoroutes, oudHollandse dorpjes en plaatsen rond het IJsselmeer. Voorzien van alle luxe. Huurprijs is voordelig. Wel nog forse bijkomende kosten voor eindschoonmaak, huur bedlinnen en energiekosten. Per saldo is prijs de moeite waard.

Spitsbergen is een mooie, typisch noord-hollandse waar de

Tamara van Diejen
    30-8-2007

Spitsbergen is een mooie, typisch noord-hollandse boerderij waar de familie een aantal kamers aan de achterkant verhuurd. De kamers zien er goed uit, de service is prima.

Jammer dat de boerderij aan een erg drukke weg ligt.