Hotel De Buizerdstersterster

6.1Voldoende

59 reviews over Hotel De Buizerd

• 8frijstein11-08-2013

compliment aan de kok

kamer viel tegen raam stond wagenwijd open toen we kwamen was niet voor niets want het stonk gewoon en die lucht is er ook niet uitgegaan 1 bed viel ook tegen je rolde er gewoon uit lag je naast het bed snachts

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9de ruijter07-08-2013

geweldige locatie aan het water

prima hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel goed eten leuk terras met uitzicht op het water. er valt veel te bezichtigen in de omgeving zoals medemblik/schagen/schoorl/enkhuizen/hoorn enz enz.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Boon28-07-2013

Een fantastisch hotel

We hebben in 5 dagen 3verschillende hotels aan de kust bezocht en de Buizerd kwam er heel goed uit. De slaapkamer was een beetje aan de kleine kant, maar het uitzicht was we heel mooi , we keken uit op het water. Het personeel was ontzettend vriendelijk. De kok krijgt van ons een pluim het eten was heel lekker. Het ontbijt was ook goed verzorgd. Het hotel is heel mooi ingericht. Dit kleine maar gezellige hotel zal een ieder aanraden.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9piet Bartelse30-06-2013

Om je thuis te voelen

We hebben afgelopen weekend voor de 2e keer Hotel de Buizerd bezocht. We kwamen er in februari dit jaar terecht door een aanbieding, 2 nachten incl. ontbijt en 1 x 4 gangen verrassingsmenu voor 130 €. Het overtrof onze stoutste verwachtingen waardoor we direct weer wilden, de eigenaar bood ons aan om van hetzelfde arrangement gebruik te maken. Ook deze keer was het weer voortreffelijk. De klantvriendelijkheid, de kwaliteit van het eten maar ook hoe het wordt gepresenteerd was weer geweldig. Dat de kamers eenvoudig zijn vonden wij minder ter zake doende, we komen er immers om een leuk weekend te hebben en niet om alleen maar op de kamer te zitten. Verder is het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. De bedden zijn overigens prima! Kortom, weer een geslaagd weekend.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Johan Oost23-05-2013

Zéker aanrader

Goede bediening, prettige mensen, lekker ontbijt, fijne sfeer.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Hilly12-05-2013

Prima hotel met fantastische kok

Hier een weekend verbleven. Prima service en zeer vriendelijk personeel. Niets is te veel. Zo ga je met gasten om! Kamer is niet groot en bed wat zacht, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ruime badkamer, goede leeslampjes en.. hoera... voldoende stopcontacten op de kamer. Tv, een kast en twee stoelen met tafeltje. Wij namen een verrassingsmenu en dat was een goede keuze. Heerlijk 5 gangen menu met een spoom tussendoor. Prima kok, alles boven verwachting. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Riet11-05-2013

Topper!!

Via Groupon terecht gekomen bij de Buizerd. Kleine, maar schone kamer met heerlijke bedden. Heel veel werk gemaakt van het verrassingsdiner op de eerste avond, wat geen vier maar eigenlijk een zesgangendiner was. Restaurant incl bediening helemaal top. Gemoedelijke sfeer. Zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in april 2013

• 9jos27-04-2013

mooie plek aan het water

Hotel De Buizerd is een wat ouder hotel met een prima restaurant en zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn klein met moderne en goede bedden en een moderne tv. Wij kregen eerst kamer 12, maar daar rammelden de plafondtegels en roken we de keuken, maar na overleg kregen we kamer 7. Ons 4-gangen verrassingsdiner was uitstekend en met plezier opgediend

Gereisd met partner in april 2013

• 8anja van den berg04-02-2013

heel fijn Hotelletje

Zeer vriendelijk personeel..Wij hadden geboekt via aanbieding. Mooie kamer met bad gekregen en het eten was Subliem ipv 4 gangen waren het er 6 en allemaal even lekker!

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Familie de Gast04-02-2013

Geweldig!!

Hotel/restaurant De Buizerd in Noord-Scharwoude heeft ons een geweldig weekend bezorgd. Bij aankomst was de opmerking: "We gaan U eens lekker verwennen" het begin van een fantastisch weekend. Wij hebben heerlijk gegeten, heel verrassend verschillende menu's, zodat we van elkaar konden proeven!! De kamer en badkamer waren ruim, netjes en heel schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het personeel ontzettend vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2013

6 tips over Hotel De Buizerd

• job, 27-08-2013

Hargen aan zee blijft een mooi (en handig) strand. Wil je echt wat rustiger stranden (en gratis parkeren) rijd dan voorbij de Pettener zeewering.

• de ruijter, 07-08-2013

in enkhuizen/medemblik/en hoorn met de antieke trein en boot mee.

• piet Bartelse, 30-06-2013

De kaasmarkt in Alkmaar is meer een toeristisch gebeuren voor onze buitenlandse bezoekers maar het is zeker aan te raden om dit als binnenlandse toerist ook eens te bezoeken, Zorg wel dat je er vroeg bij bent. Alkmaar is een erg gezellige stad waar het goed toeven is.

2 vragen over Hotel De Buizerd

• Mathieu en ester, 15-12-2017

Meer dan positief geworden !

Van de nieuwe eigenaar een high tea gekregen omdat we een slechte ervaring hadden bij de vorige eigenaar. Deze high tea was echt super goed te noemen...veelzijdig en alles meer dan vers. Het restaurant is al goed aangepakt en opgeknapt ..ziet er eigentijds uit nu. Wij willen jullie bedanken voor jullie gastvrijheid en het initiatief om ons een nieuwe wel perfecte high tea aan te bieden hebben wij als zeer positief ervaren ...keep up jullie good work!!! Zal jullie nu zeker wel aanbevelen!!

• Y. Van Verseveld, 12-05-2017

Kamer upgraden?

Is het mogelijk om een extra nacht bij te boeken als je een voucher hebt van VakantieVeilingen? Wij hebben een voucher kado gekregen en voor 1 nacht al gereserveerd maar we willen eventueel i.p.v. 1 nacht 2 nachten verblijven. Als het mogelijk is, wat is hiervan de prijs voor 2 personen incl. ontbijt?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen