Hotel De Buizerdstersterster

Nederland, Noord-Holland, Noord-Scharwoude

6.1Voldoende

59 reviews over Hotel De Buizerd

• 8Wilma03-08-2015

Goed hotel ,mooi gelegen.

Wy zyn nu 5 x in hotel de buizerd geweest en elke keer was het fantastisch.super vriendelijk personeel .complimenten aan de kok,eten was voortreffelijk.echt een aanrader,een goede ligging.gezellig terras aan het water.wy gaan in sept terug.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8arnold en margot23-04-2015

fantastisch verblijf

Fantastisch verblijf gehad. Werden al bij de ontvangst vriendelijk ontvangen met de uitleg wat het arrangement inhield. Hotel is mooi en netjes en de kamer was ruim met een grote badkamer met inloopdouche en alle benodigdheden. Het diner was een verbluffende verrassing met sterre kwaliteit en met grote zorg opgediend. smorgens werden we al uitbundig begroet en het ontbijt was ruim in keus en persoonlijke toets met heeerlijke koffie. Voor mensen die er even tussenuit willen is dit hotel zeker een aanrader want ook in de buurt is er van alles te bezichtigen. Wij zullen dit hotel zeker nogeens boeken. Arnold en Margot 20/03/2015

Gereisd met partner in maart 2015

• 2claire badoux19-11-2014

Prijs kwaliteit verhouding klopt niet

Restaurant was redelijk. Het was erg druk, duurde lang voordat de drankjes er waren. Er was een bokbiertour met luidruchtige gasten. Ook voor de bediening was dit geen pretje. Wel vriendelijke bediening.

Kamers zijn klein en oubollig. Doucheruimte wel schoon, maar het verf bladdert er af. Warm water toevoer werkte niet goed kreeg kokend heet water over me heen. Kreeg wel een ander aanbod voor een kamer bij het uitchecken. 100 euro is veel te veel voor deze locatie en wat je er voor krijgt. Ik snap de recensies op Zoover niet. Ik zou hier nooit meer heen gaan.

Suzanne Bark, Eigenaar, 01-12-2014

Een beoordeling van een gast is een mening van iemand, niet te zeggen of een andere gast het hier hier ook mee eens is. In een horeca bedrijf met hotelkamers gaan er wel eens dingen stuk of gaan er dingen mis. Zoals wij hier zeggen in Noord-Holland, waar gewerkt word worden fouten gemaakt. Maar over het algemeen word dit altijd na behoren opgelost. Wij staan voor ons product en ons personeel. Bij ons bent u geen nummer maar een gast die we graag van alle gemakken voorzien. Maar.... als een gast begint met: Ik citeer: als ik geen korting krijg dan ga ik iets lelijks op internet zetten, dan gooit deze gast de deur voor ons dicht. Gelukkig weten al onze andere gasten wel beter.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Ingrid Cool20-10-2014

Heel goed meegevallen!

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende bediening en keuken!!!! Kamer is wel wat aan de kleine kant, maar dat stoorde ons niet!!! Het was er proper!!!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9ROLAND09-09-2014

kijk al uit om ééns terug te gaan ;-)

een zeer leuk verblijf gehad in de buizerd . had een arrangement gekocht voor de eerste keer via bon, 2 overnachtingen + ontbijt + 1 x 4 gangenverrassingdiner .zeer goed ontvangen en bediend geweest door het personeel ze hielpen waar nodig zonder morren !! voor het verassingdiner werd juist gevraagd wat je niet graag eet zo werd er je niets voorgeschoteld wat je niet graag eet . das toch Super hé !!!!!! ze hebben ook een mooi terras aan het water waar het leuk vertoeven was na een geslaagd fietstochtje .bij het afrekenen van het verblijf kwam het leukste van het verblijf namelijk dat je ééns je geboekt hebt via bon je hetzelfde arrangement eender wanneer terug kan boeken zonder bon er bij te betrekken dus dat vinden wij Toppie!!!!!

Gereisd met partner in september 2014

• 9Sluyk31-08-2014

Leuk centraal gelegen hotel

Het enigste wat wij misten was een waterkoker op de Hotelkamer.De kamer en de badkamer waren heel schoon en we kregen iedere dag schonen handdoeken Het personeel was heel service gericht en ontzettend aardig . Zowel het ontbijt als het diner waren uitstekend!!!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10John Otten02-08-2014

toppie. in 1 woord!

We hebben enorm genoten en komen zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Ton van Bavel07-07-2014

geweldig hotel

wWe zijn net terug van een lang weekend noord scharwoude. Voor de tweede keer in hotel de buizerd verbleven. Het is een mooi en net hotel met geweldig vriendelijk personeel. Netjes verzorgde kamers, en een geweldig ontbijt, en een hele goede kok die een lekker diner kan voorzetten. Het hotel is ideaal gelegen aan het water dus lekker rustig slapen prijs / kwaliteit is geweldig te noemen. Hotel ligt vlakbij Alkmaar waar je lekker kunt winkelen. Verder is het een ideale uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes. Voor ons zeker een aanrader. wij zullen in ieder geval weer terug gaan naar dit leuke hotel

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Aletta30-06-2014

Voortreffelijke kok en vriendelijk personeel

Wij boekte hier een arrangement incl. 4 gangen diner wat voortreffelijk was. Zeer vriendelijk personeel die echt plezier hebben om het hun gasten naar de zin te maken. Min punt vonden wij de kleine kamer.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8job27-08-2013

Blijft een perfecte springplank naar de stranden.

Na een jaar weer gebruik gemaakt van de aanbieding 2 nachten +4-gangen diner voor 130 euro. En wat blijkt? Is nog steeds zo goed als een jaar geleden. Niks geen tweederangsgast, omdat je met een bon komt; nee, je wordt hier in de watten gelegd.Het diner is perfect en de kamer is in orde. Blijft een aanrader! (ja, moet ik eigenlijk weer niet vertellen, want ik had al veel meer moeite met boeken, omdat het hotel behoorlijk bezet was)Zo zou je nog de dupe zijn van je eigen enthousiasme.

Gereisd met partner in augustus 2013

6 tips over Hotel De Buizerd

• job, 27-08-2013

Hargen aan zee blijft een mooi (en handig) strand. Wil je echt wat rustiger stranden (en gratis parkeren) rijd dan voorbij de Pettener zeewering.

• de ruijter, 07-08-2013

in enkhuizen/medemblik/en hoorn met de antieke trein en boot mee.

• piet Bartelse, 30-06-2013

De kaasmarkt in Alkmaar is meer een toeristisch gebeuren voor onze buitenlandse bezoekers maar het is zeker aan te raden om dit als binnenlandse toerist ook eens te bezoeken, Zorg wel dat je er vroeg bij bent. Alkmaar is een erg gezellige stad waar het goed toeven is.

2 vragen over Hotel De Buizerd

• Mathieu en ester, 15-12-2017

Meer dan positief geworden !

Van de nieuwe eigenaar een high tea gekregen omdat we een slechte ervaring hadden bij de vorige eigenaar. Deze high tea was echt super goed te noemen...veelzijdig en alles meer dan vers. Het restaurant is al goed aangepakt en opgeknapt ..ziet er eigentijds uit nu. Wij willen jullie bedanken voor jullie gastvrijheid en het initiatief om ons een nieuwe wel perfecte high tea aan te bieden hebben wij als zeer positief ervaren ...keep up jullie good work!!! Zal jullie nu zeker wel aanbevelen!!

• Y. Van Verseveld, 12-05-2017

Kamer upgraden?

Is het mogelijk om een extra nacht bij te boeken als je een voucher hebt van VakantieVeilingen? Wij hebben een voucher kado gekregen en voor 1 nacht al gereserveerd maar we willen eventueel i.p.v. 1 nacht 2 nachten verblijven. Als het mogelijk is, wat is hiervan de prijs voor 2 personen incl. ontbijt?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen