Hotel De Buizerdstersterster

6.1Voldoende

59 reviews over Hotel De Buizerd

• 8Mirjam27-06-2016

Heel goed

Een klein hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, zeer goed verzorgd. Kleinere slaapkamer, badkamer beetje verouderd maar alles functioneert. Echt een aanrader om van daaruit uitstapjes te maken. Echter de bar is s avonds om 22.00 gesloten. Daar zouden ze verandering in aan moeten brengen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Cees22-05-2016

Gastvrijheid

Mooie omgeving aan het water.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Wilma en Marc31-01-2016

Super

Wij zijn via deal naar De Buizerd geweest. Wij vonden prijs kwaliteit verhouding heel goed. Het eten is er zeer lekker en niet duur. Je kunt er heel leuke uitstappen maken. Kamers zijn inderdaad niet groot maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door het super vriendelijk personeel. Wij vinden het zeker een aanrader en willen zeker nog eens terug keren in de zomer

Gereisd met partner in januari 2016

• 6Kris17-11-2015

Goed, maar te duur

Zeer vriendelijke personeel, maar veel te kleine kamer. En een douchegordijn: iiieeeekkks! Prijs/kwaliteit verhouding mijns inziens niet juist!

Alleen gereisd in november 2015

• 9Cees05-10-2015

buitengewone gastvrijheid !

Kamer was niet groot, maar bood alles wat noodzakelijk is en de badkamer (inloopdouche) was prima. Eten, zowel diner als ontbijt, waren ronduit voortreffelijk. De belangstelling voor de gasten en de bereidheid om hulp te bieden hebben wij nergens anders zo meegemaakt. Klasse!!! Jammer dat er geen loungebank was.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Miarka ten Hoedt18-09-2015

Uitstekende keuken.

Ons verblijf van twee nachten was in hotel de Buizerd een goede keuze , het eten was uitstekend, de bediening prima alleen waren de kamers wat klein, maar de bedden waren weer top! Je voelt je er echt op je gemak en al het personeel maakt het je naar de zin! Een adres om zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Raymond03-09-2015

eten goed, verblijf minder

1. Bij inschrijving was er geen parkeer mogelijkheid om de wagen te parkeren op een vrij grote parking van het hotel. Er zou toch parkeer mogelijkheid moeten zijn voor de hotel gasten, maar alles was bezet door restaurant gangers en in de straten was ook alles bezet. Dus wachten tot heel laat en dan konden we een plaatsje bemachtigen.
    2. De handdoeken die we op de kamer kregen waren versleten, zeer dun ( doorzichtig ) en de zijkanten uitgerafeld.
    3. De badkamer kraan was praktisch niet regelbaar, stond je er onder werd het zo heet dat je u verbrand en dan werd het zo snel koud, was niet aangenaam.
    4. De eerste nacht hadden we slecht geslapen daar het plafond gans de nacht op en neer ging, door de wind. Het was net of er iemand steeds op de zolder aan het werken was, je zag zo de platen van het vals plafond op en neer kletsen. Dit hadden we ook vermeld aan de receptie, er zou iemand naar komen kijken maar we hebben er niets van ondervonden dat er iets aan gedaan was.

• 7Alberts28-08-2015

Een mooie liģging

Het diner was perfect

Kamers erg klein

• 9Christel23-08-2015

een aanrader!

Vriendelijk personeel, eten was heerlijk! Kamer was sober maar kraaknet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10fam minne08-08-2015

zeer vriendelijk gastvrij hotel

bij aankomst heerlijk gegeten,lekker geslapen ,s,ochtend was er ambulance nodig voor m,n partner,eigenaars en personeel zeer behulpzaam en meelevend,kreeg zelfs luchpakket mee voor in m.c.a. m,n partner moest nacht blijven in m.c.a . s,avonds weer terug naar hotel de buizerd of ze nog een kamer voor mijn en m,n dochter (die inmiddels ook gekomen was)vrij hadden, kregen kamer aangeboden namens hotel met ontbijt super lief. ik kom zeker nog eens terug met m,n partner

6 tips over Hotel De Buizerd

• job, 27-08-2013

Hargen aan zee blijft een mooi (en handig) strand. Wil je echt wat rustiger stranden (en gratis parkeren) rijd dan voorbij de Pettener zeewering.

• de ruijter, 07-08-2013

in enkhuizen/medemblik/en hoorn met de antieke trein en boot mee.

• piet Bartelse, 30-06-2013

De kaasmarkt in Alkmaar is meer een toeristisch gebeuren voor onze buitenlandse bezoekers maar het is zeker aan te raden om dit als binnenlandse toerist ook eens te bezoeken, Zorg wel dat je er vroeg bij bent. Alkmaar is een erg gezellige stad waar het goed toeven is.

2 vragen over Hotel De Buizerd

• Mathieu en ester, 15-12-2017

Meer dan positief geworden !

Van de nieuwe eigenaar een high tea gekregen omdat we een slechte ervaring hadden bij de vorige eigenaar. Deze high tea was echt super goed te noemen...veelzijdig en alles meer dan vers. Het restaurant is al goed aangepakt en opgeknapt ..ziet er eigentijds uit nu. Wij willen jullie bedanken voor jullie gastvrijheid en het initiatief om ons een nieuwe wel perfecte high tea aan te bieden hebben wij als zeer positief ervaren ...keep up jullie good work!!! Zal jullie nu zeker wel aanbevelen!!

• Y. Van Verseveld, 12-05-2017

Kamer upgraden?

Is het mogelijk om een extra nacht bij te boeken als je een voucher hebt van VakantieVeilingen? Wij hebben een voucher kado gekregen en voor 1 nacht al gereserveerd maar we willen eventueel i.p.v. 1 nacht 2 nachten verblijven. Als het mogelijk is, wat is hiervan de prijs voor 2 personen incl. ontbijt?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen