6 tips over Hotel De Buizerd

• job, 27-08-2013

Hargen aan zee blijft een mooi (en handig) strand. Wil je echt wat rustiger stranden (en gratis parkeren) rijd dan voorbij de Pettener zeewering.

• de ruijter, 07-08-2013

in enkhuizen/medemblik/en hoorn met de antieke trein en boot mee.

• piet Bartelse, 30-06-2013

De kaasmarkt in Alkmaar is meer een toeristisch gebeuren voor onze buitenlandse bezoekers maar het is zeker aan te raden om dit als binnenlandse toerist ook eens te bezoeken, Zorg wel dat je er vroeg bij bent. Alkmaar is een erg gezellige stad waar het goed toeven is.

• Hilly, 12-05-2013

Alkmaar is dichtbij en erg leuk om te winkelen. Mooie oude panden, leuke straatjes en unieke winkels, niet allemaal "ketens".

We hebben een aantal aanbieders voor De Buizerd voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl

• [email protected], 12-10-2012

Mooie omgeving, hotel heeft ook mooi uitzicht en terras (voor in de zomer). Alkmaar is maar 10 minuten rijden. Een auto is wel noodzakelijk, het openbaarvervoer is niet praktisch in die omgeving.

• Inge de Bruin, 06-08-2012

Voor de vegetarier is hier eten een must! Van andere klanten hoorden we dat de keuken zowiezo prima is! Zeer goede ligging om Noord-Holland goed te verkennen. Alkmaar als leuke gezellige winkelstad en Enkhuizen als indrukwekkend vissers-stadje met prachtige gevels.