2 vragen over Hotel De Buizerd

• Mathieu en ester, 15-12-2017

Meer dan positief geworden !

Van de nieuwe eigenaar een high tea gekregen omdat we een slechte ervaring hadden bij de vorige eigenaar. Deze high tea was echt super goed te noemen...veelzijdig en alles meer dan vers. Het restaurant is al goed aangepakt en opgeknapt ..ziet er eigentijds uit nu. Wij willen jullie bedanken voor jullie gastvrijheid en het initiatief om ons een nieuwe wel perfecte high tea aan te bieden hebben wij als zeer positief ervaren ...keep up jullie good work!!! Zal jullie nu zeker wel aanbevelen!!

• Y. Van Verseveld, 12-05-2017

Kamer upgraden?

Is het mogelijk om een extra nacht bij te boeken als je een voucher hebt van VakantieVeilingen? Wij hebben een voucher kado gekregen en voor 1 nacht al gereserveerd maar we willen eventueel i.p.v. 1 nacht 2 nachten verblijven. Als het mogelijk is, wat is hiervan de prijs voor 2 personen incl. ontbijt?