Hotel De Buizerd

55 reviews over Hotel De Buizerd in het Nederlands

Prachtige plek

Fam Dekker
29-8-2017

Leuk hotel op een geweldig mooi plekje, zeker met zulk prachtig weer als wij hebben gehad. Heel vriendelijk personeel en een lekker vers ontbijt. Onze kamer was erg klein en met maar 1 stoel, maar door het mooie weer zijn we amper op de kamer geweest, wel goede bedden. Gezellig terras op het water. Ruime parkeergelegenheid. Prachtige omgeving om te fietsen en heel fijn dat je de fietsen kunt stallen onder in de garage. Heerlijk weekend gehad, voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk personeel

Bosman
30-7-2017

Leuk hoteleuk. Vriendelijk ontvangst. 's avonds heerlijk gegeten.

Genoten!

Chantal staats
12-7-2017

Een overnachting gehad in dit hotel. De service was super! Vriendelijk en enthousiast!

De kamers waren ruim en de bedden erg goed.

Al met al genoten!

Prijs/kwaliteit voldoende

Jan & Karin
1-7-2017

Minpunten:

geen lift, douchen in bad (douchegordijn) , geen zeep in zeepdispenser, bewegende plafondplaten, kamer 12 is boven keuken en terras gelegen(personeel nog tot laat aan het napraten tekst letterlijk te volgen !!) 00.45 alarm ging af maar niemand bereikbaar, (noodnummer) geen placemats op tafel in restaurant. tafel voelde plakkerig, dode vliegen in vensterbank restaurant, diner: soep was niet warm, carpaccio te simpel en met hele hazelnoten?? Welkomstdrankjes die bij voordeeluitje hoorden stonden toch op de rekening, 8.30 uur ontbijt was niet meer bijgevuld, koffieautomaat niet up to date. Geen prullenbak op kamer.

Pluspunten: personeel heel aardig en behulpzaam, goede bedden, kamer schoon, 2 extra kussens, ruim aantal schone en heerlijk zachte handdoeken, waterkoker met toebehoren, goede ligging voor leuke stranduitjes, mooi terras aan het water, de Amerikaanse steak was lekker, Ontbijt simpel maar prima. Goede en ruimschoots aanwezige parkeergelegenheid. WIFI goede ontvangst. Ochtendkrant!

fantastisch hotel

berrens
29-6-2017

Hebben het erg naar onze zin gehad heel vriendelijk personeel en een hele goede bedrijfsleider de keuken is perfecte

Een aanrader! Centrale ligging in omgeving Alkmaar

Fam. v.d. W. Limburg
5-7-2016

- Uiterst vriendelijk personeel, heerlijk 4 gangen menu, hygiënisch absoluut niets op aan te merken, prachtige ligging dicht bij de snelweg en aan het water.

- Mooi terras, zowel voor als achter.

-Volop lectuur aanwezig en folders over de omgeving.

- Onze kamer was weliswaar niet groot, maar modern meubilair en heel goed bed.

- Eerdere annulering door familieomstandigheden zonder probleem opgelost!

- Ook latere omzetting van de kamer naar kamer met inloopdouche was geen enkel probleem.

- Bij het menu werd vooraf duidelijk gevraagd naar allergieën. Zijn wij niet eerder tegengekomen dat hier zo rekening mee werd gehouden.

- Meublilering restaurant mooi en eigentijds.

Heel goed

Mirjam
27-6-2016

Een klein hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, zeer goed verzorgd. Kleinere slaapkamer, badkamer beetje verouderd maar alles functioneert. Echt een aanrader om van daaruit uitstapjes te maken.

Echter de bar is s avonds om 22.00 gesloten. Daar zouden ze verandering in aan moeten brengen.

Gastvrijheid

Cees
22-5-2016

Mooie omgeving aan het water.

Super

Wilma en Marc
31-1-2016

Wij zijn via deal naar De Buizerd geweest. Wij vonden prijs kwaliteit verhouding heel goed. Het eten is er zeer lekker en niet duur. Je kunt er heel leuke uitstappen maken. Kamers zijn inderdaad niet groot maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door het super vriendelijk personeel. Wij vinden het zeker een aanrader en willen zeker nog eens terug keren in de zomer

Goed, maar te duur

Kris
17-11-2015

Zeer vriendelijke personeel, maar veel te kleine kamer. En een douchegordijn: iiieeeekkks!

Prijs/kwaliteit verhouding mijns inziens niet juist!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Buizerd in Noord-Scharwoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Buizerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.