Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

61 Reviews over De Buizerd

• 1Richard26-09-2021

Waardeloos, wegblijven!

Kamer is erg klein en vol met gebreken. De tijd heeft hier stil gestaan, net zoals de wandklok in de kamer. Hoe durven ze de kamer er de luxe kamer te noemen? Waarschijnlijk ook een veel te hoge prijs te vragen. Vanaf 22 uur is er geen personeel aanwezig. Kamer niet schoon, scheuren in vloer badkamer, gaten in tegels badkamer, vieze oude stop voor bad (vastgemaakt met een paperclip). Badkamer kan niet verduisterd worden, via bovenlijf bafkamerdeur is de slaapkamer niet te verduisteren. Geen zitje. Overal draden. Handdoekrek zit los. Toiletpot, uit het jaar blok staat los. Er zitten toiletblokken in... Uitchecken waardeloos, dame keek alleen naar de sleutels en merkte op, wat vreemd daar zit normaal een andere sleutelhanger aan.... Belangstelling hoe het verblijf was durfden ze waarschijnlijk niet te vragen. Advies: WEGBLIJVEN

• 10Familie uit Langedijk28-06-2020

Erg lekker gegeten. Komen zeker terug.

Prachtig terras aan het water en binnen smaakvol en gezellig ingericht.

• 5J.P Van der Laan03-08-2019

Nooit meer. Slechte prijs/kwal.verhouding

Het gebouw staat op een markante plek, aan het water. Gezellige uitstraling en ruim voldoende parkeerplaatsen . We werden vriendelijk ontvangen door, naar wij aannemen, de eigenaresse. Hier houdt het positieve deel op. Bij de opsomming van faciliteiten werd o.m. melding gemaakt van de aanwezigheid van strijkvoorzieningen, tandenborstel , radio. Niets van dit alles. Overigens kunnen wij hier ook wel zonder, Maar toch..... de kamer was redelijk klein en niet vrij van stof. Zelfs de koffie-/theevoorziening kon wel een poetsbeurtje gebruiken, terwijl de waterkan nog deels gevuld was met (oud?) water! Het bed was oké. Na de nachtrust volgde het ontbijt. Een treurige aangelegenheid. Geen gereedstaande tafel. Dus zelf maar een tafel gezocht en hier en daar wat bestek geritseld. Wij konden toen gebruik maken van een karig aanbod van voedingsmiddelen. Het bruinbrood was op en werd veel te laat weer aangevuld. We mochten kiezen uit twee appels, aan te bevelen is voorts om op iedere tafel een peper en zoutstel te plaatsen zodat je niet de eetzaal moet afstruinen om wat zout. Op een aantal tafels was er wel van beide wat. Eveneens handig is om afvalbakjes op de tafels te zetten. Wij hadden het eveneens prettig gevonden indien ons was gevraagd hoe wij het verblijf hadden ervaren. Nu waren wij er maar één nacht, maar ook aan een echtpaar die vóór ons uitcheckte en langer verbleef, werd die vraag niet gesteld. Tip hou contact met je klant en leer hiervan. Hoeven wij geen negatieve reviews schrijven.

• 4ZEER teleurgestelde gasten.07-07-2019

Een Hotel zonder leiding, zonder sfeer en meer....

Wij kunnen niets positiefs noemen, ja de beden waren oké. Van aankomst tot vertrek verliep alles fout. Vies achter terras, (voor vegen en een plantje water geven heb je toch geen cursus nodig) zeer rommelige ontbijtzaal, een karig onverzorgd ontbijt. Personeel zonder opleiding. De grote vraag is nu; wat voor eigenaar zit hierachter? Verder blijf ik maar netjes, een advies; sluit even de deur en iedereen moet eerst maar eens een training volgen meneer de eigenaar.

• 5Karin04-07-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Een klein hotel, we werden vriendelijk ontvangen en het diner was heerlijk. Helaas was het allemaal wat toe aan een grondige schoonmaakbeurt. Het ontbijt viel enorm tegen, de kaas lag te zweten, het vlees maar niet genomen. Ook lag er een vlieg in de “verse jus d’orange”. Bij het uitchecken werd er niet gevraagd hoe we het ervaren hadden. Kortom; we hadden voor de prijs meer verwacht!

• 10Connie Molijn20-04-2019

Geweldig!!

Wat een leuk hotel en de gastvrijheid was super!!! We werden zelfs gebracht naar het theater in Heerhugowaard. De ligging perfect en het eten was zalig.... Gaan hier zeker nog een keer naar toe. Dank je wel jongens het was top!! Groetjes Rene en Connie uit Rotterdam

• 8Fam Dekker29-08-2017

Prachtige plek

Leuk hotel op een geweldig mooi plekje, zeker met zulk prachtig weer als wij hebben gehad. Heel vriendelijk personeel en een lekker vers ontbijt. Onze kamer was erg klein en met maar 1 stoel, maar door het mooie weer zijn we amper op de kamer geweest, wel goede bedden. Gezellig terras op het water. Ruime parkeergelegenheid. Prachtige omgeving om te fietsen en heel fijn dat je de fietsen kunt stallen onder in de garage. Heerlijk weekend gehad, voor herhaling vatbaar!

• 10Bosman30-07-2017

Vriendelijk personeel

Leuk hoteleuk. Vriendelijk ontvangst. 's avonds heerlijk gegeten.

• 8Chantal staats12-07-2017

Genoten!

Een overnachting gehad in dit hotel. De service was super! Vriendelijk en enthousiast!

De kamers waren ruim en de bedden erg goed.

Al met al genoten!

• 7Jan & Karin01-07-2017

Prijs/kwaliteit voldoende

Minpunten: geen lift, douchen in bad (douchegordijn) , geen zeep in zeepdispenser, bewegende plafondplaten, kamer 12 is boven keuken en terras gelegen(personeel nog tot laat aan het napraten tekst letterlijk te volgen !!) 00.45 alarm ging af maar niemand bereikbaar, (noodnummer) geen placemats op tafel in restaurant. tafel voelde plakkerig, dode vliegen in vensterbank restaurant, diner: soep was niet warm, carpaccio te simpel en met hele hazelnoten?? Welkomstdrankjes die bij voordeeluitje hoorden stonden toch op de rekening, 8.30 uur ontbijt was niet meer bijgevuld, koffieautomaat niet up to date. Geen prullenbak op kamer. Pluspunten: personeel heel aardig en behulpzaam, goede bedden, kamer schoon, 2 extra kussens, ruim aantal schone en heerlijk zachte handdoeken, waterkoker met toebehoren, goede ligging voor leuke stranduitjes, mooi terras aan het water, de Amerikaanse steak was lekker, Ontbijt simpel maar prima. Goede en ruimschoots aanwezige parkeergelegenheid. WIFI goede ontvangst. Ochtendkrant!

Hotel De Buizerd info

• AirconditioningNiet beschikbaar