Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel De Buizerdstersterster

6.1Voldoende

Score uit 59 reviews

Nederland, Noord-Holland, Noord-Scharwoude


Overzicht

6.1Voldoende

Score uit 59 reviews

  • 7.5Ligging
  • 5.4Service
  • 4.4Prijs/kwaliteit
  • 5.4Eten
  • 6.3Kamers
  • 6.1Hygiëne

Hotel info

  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Wifi
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Buizerd voor je op een rij gezet:

1
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
2
Booking.com
Booking.com
3
trivago
trivago
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Reviews

59 reviews over Hotel De Buizerd

Review schrijven

Beoordelingen

49
4
3
3

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 5J.P Van der Laan03-08-2019

    Nooit meer. Slechte prijs/kwal.verhouding

    Het gebouw staat op een markante plek, aan het water. Gezellige uitstraling en ruim voldoende parkeerplaatsen . We werden vriendelijk ontvangen door, naar wij aannemen, de eigenaresse. Hier houdt het positieve deel op. Bij de opsomming van faciliteiten werd o.m. melding gemaakt van de aanwezigheid van strijkvoorzieningen, tandenborstel , radio. Niets van dit alles. Overigens kunnen wij hier ook wel zonder, Maar toch..... de kamer was redelijk klein en niet vrij van stof. Zelfs de koffie-/theevoorziening kon wel een poetsbeurtje gebruiken, terwijl de waterkan nog deels gevuld was met (oud?) water! Het bed was oké. Na de nachtrust volgde het ontbijt. Een treurige aangelegenheid. Geen gereedstaande tafel. Dus zelf maar een tafel gezocht en hier en daar wat bestek geritseld. Wij konden toen gebruik maken van een karig aanbod van voedingsmiddelen. Het bruinbrood was op en werd veel te laat weer aangevuld. We mochten kiezen uit twee appels, aan te bevelen is voorts om op iedere tafel een peper en zoutstel te plaatsen zodat je niet de eetzaal moet afstruinen om wat zout. Op een aantal tafels was er wel van beide wat. Eveneens handig is om afvalbakjes op de tafels te zetten. Wij hadden het eveneens prettig gevonden indien ons was gevraagd hoe wij het verblijf hadden ervaren. Nu waren wij er maar één nacht, maar ook aan een echtpaar die vóór ons uitcheckte en langer verbleef, werd die vraag niet gesteld. Tip hou contact met je klant en leer hiervan. Hoeven wij geen negatieve reviews schrijven.

    • 7Ligging
    • 4Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 6Kamers
    • 6Hygiëne

    Gereisd met partner in augustus 2019

  • 4ZEER teleurgestelde gasten.07-07-2019

    Een Hotel zonder leiding, zonder sfeer en meer....

    Wij kunnen niets positiefs noemen, ja de beden waren oké. Van aankomst tot vertrek verliep alles fout. Vies achter terras, (voor vegen en een plantje water geven heb je toch geen cursus nodig) zeer rommelige ontbijtzaal, een karig onverzorgd ontbijt. Personeel zonder opleiding. De grote vraag is nu; wat voor eigenaar zit hierachter? Verder blijf ik maar netjes, een advies; sluit even de deur en iedereen moet eerst maar eens een training volgen meneer de eigenaar.

    • 7Ligging
    • 2Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 5Kamers
    • 5Hygiëne

    Gereisd met vrienden in juli 2019

  • 5Karin04-07-2019

    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

    Een klein hotel, we werden vriendelijk ontvangen en het diner was heerlijk. Helaas was het allemaal wat toe aan een grondige schoonmaakbeurt. Het ontbijt viel enorm tegen, de kaas lag te zweten, het vlees maar niet genomen. Ook lag er een vlieg in de “verse jus d’orange”. Bij het uitchecken werd er niet gevraagd hoe we het ervaren hadden. Kortom; we hadden voor de prijs meer verwacht!

    • 7Ligging
    • 5Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 6Kamers
    • 3Hygiëne

    Gereisd met partner in juli 2019


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor De Buizerd voor je op een rij gezet:

    1
    Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl
    2
    Booking.com
    Booking.com
    3
    trivago
    trivago
    4
    Expedia.nl
    Expedia.nl
    5
    Hotels.com
    Hotels.com

  • 10Connie Molijn20-04-2019

    Geweldig!!

    Wat een leuk hotel en de gastvrijheid was super!!! We werden zelfs gebracht naar het theater in Heerhugowaard. De ligging perfect en het eten was zalig.... Gaan hier zeker nog een keer naar toe. Dank je wel jongens het was top!! Groetjes Rene en Connie uit Rotterdam

    • 9Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 8Kamers
    • 10Hygiëne

    Gereisd met partner in april 2019

  • 2017
    8Fam Dekker29-08-2017

    Prachtige plek

    Leuk hotel op een geweldig mooi plekje, zeker met zulk prachtig weer als wij hebben gehad. Heel vriendelijk personeel en een lekker vers ontbijt. Onze kamer was erg klein en met maar 1 stoel, maar door het mooie weer zijn we amper op de kamer geweest, wel goede bedden. Gezellig terras op het water. Ruime parkeergelegenheid. Prachtige omgeving om te fietsen en heel fijn dat je de fietsen kunt stallen onder in de garage. Heerlijk weekend gehad, voor herhaling vatbaar!

    • 9Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 6Kamers
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in augustus 2017

  • 10Bosman30-07-2017

    Vriendelijk personeel

    Leuk hoteleuk. Vriendelijk ontvangst. 's avonds heerlijk gegeten.

    • 10Hygiëne
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 9Ligging

    Gereisd met partner in juli 2017


  • Advertentie
  • 8Chantal staats12-07-2017

    Genoten!

    Een overnachting gehad in dit hotel. De service was super! Vriendelijk en enthousiast!

    De kamers waren ruim en de bedden erg goed.

    Al met al genoten!

    • 9Hygiëne
    • 10Eten
    • 9Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 9Ligging

    Gereisd met partner in juli 2017

  • 7Jan & Karin01-07-2017

    Prijs/kwaliteit voldoende

    Minpunten: geen lift, douchen in bad (douchegordijn) , geen zeep in zeepdispenser, bewegende plafondplaten, kamer 12 is boven keuken en terras gelegen(personeel nog tot laat aan het napraten tekst letterlijk te volgen !!) 00.45 alarm ging af maar niemand bereikbaar, (noodnummer) geen placemats op tafel in restaurant. tafel voelde plakkerig, dode vliegen in vensterbank restaurant, diner: soep was niet warm, carpaccio te simpel en met hele hazelnoten?? Welkomstdrankjes die bij voordeeluitje hoorden stonden toch op de rekening, 8.30 uur ontbijt was niet meer bijgevuld, koffieautomaat niet up to date. Geen prullenbak op kamer. Pluspunten: personeel heel aardig en behulpzaam, goede bedden, kamer schoon, 2 extra kussens, ruim aantal schone en heerlijk zachte handdoeken, waterkoker met toebehoren, goede ligging voor leuke stranduitjes, mooi terras aan het water, de Amerikaanse steak was lekker, Ontbijt simpel maar prima. Goede en ruimschoots aanwezige parkeergelegenheid. WIFI goede ontvangst. Ochtendkrant!

    • 8Hygiëne
    • 5Eten
    • 7Kamers
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 8Service
    • 9Ligging

    Gereisd met partner in juni 2017

  • 9berrens29-06-2017

    fantastisch hotel

    Hebben het erg naar onze zin gehad heel vriendelijk personeel en een hele goede bedrijfsleider de keuken is perfecte

    • 9Hygiëne
    • 9Eten
    • 8Kamers
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 8Ligging

    Gereisd in juni 2017


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    9Fam. v.d. W. Limburg05-07-2016

    Een aanrader! Centrale ligging in omgeving Alkmaar

    • Uiterst vriendelijk personeel, heerlijk 4 gangen menu, hygiënisch absoluut niets op aan te merken, prachtige ligging dicht bij de snelweg en aan het water.
    • Mooi terras, zowel voor als achter. -Volop lectuur aanwezig en folders over de omgeving.
    • Onze kamer was weliswaar niet groot, maar modern meubilair en heel goed bed.
    • Eerdere annulering door familieomstandigheden zonder probleem opgelost!
    • Ook latere omzetting van de kamer naar kamer met inloopdouche was geen enkel probleem.
    • Bij het menu werd vooraf duidelijk gevraagd naar allergieën. Zijn wij niet eerder tegengekomen dat hier zo rekening mee werd gehouden.
    • Meublilering restaurant mooi en eigentijds.
    • 9Eten
    • 8Kamers
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 9Ligging

    Gereisd met partner in juni 2016


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Buizerd voor je op een rij gezet:

1
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
2
Booking.com
Booking.com
3
trivago
trivago
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Tips

6 tips over Hotel De Buizerd


  • job, 27-08-2013

    Hargen aan zee blijft een mooi (en handig) strand. Wil je echt wat rustiger stranden (en gratis parkeren) rijd dan voorbij de Pettener zeewering.


  • de ruijter, 07-08-2013

    in enkhuizen/medemblik/en hoorn met de antieke trein en boot mee.


  • piet Bartelse, 30-06-2013

    De kaasmarkt in Alkmaar is meer een toeristisch gebeuren voor onze buitenlandse bezoekers maar het is zeker aan te raden om dit als binnenlandse toerist ook eens te bezoeken, Zorg wel dat je er vroeg bij bent. Alkmaar is een erg gezellige stad waar het goed toeven is.


Vraag en antwoord

2 vragen over Hotel De Buizerd


  • Mathieu en ester, 15-12-2017

    Meer dan positief geworden !

    Van de nieuwe eigenaar een high tea gekregen omdat we een slechte ervaring hadden bij de vorige eigenaar. Deze high tea was echt super goed te noemen...veelzijdig en alles meer dan vers. Het restaurant is al goed aangepakt en opgeknapt ..ziet er eigentijds uit nu. Wij willen jullie bedanken voor jullie gastvrijheid en het initiatief om ons een nieuwe wel perfecte high tea aan te bieden hebben wij als zeer positief ervaren ...keep up jullie good work!!! Zal jullie nu zeker wel aanbevelen!!


  • Y. Van Verseveld, 12-05-2017

    Kamer upgraden?

    Is het mogelijk om een extra nacht bij te boeken als je een voucher hebt van VakantieVeilingen? Wij hebben een voucher kado gekregen en voor 1 nacht al gereserveerd maar we willen eventueel i.p.v. 1 nacht 2 nachten verblijven. Als het mogelijk is, wat is hiervan de prijs voor 2 personen incl. ontbijt?


Hotel info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Check-outTot 11:00
  • Aantal kamers< 50
  • RokenNergens toegestaan
  • Check-inVanaf 12:00
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Restaurant & Bar

  • RestaurantAanwezig
  • Soort gerechtenLunchpakketten
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiOp de kamer

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • Room ServiceAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Activiteiten

  • WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie