Géén boekingskosten

7.3GoedScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

4 Reviews over Logeren aan de Amstel

• 10Karen22-12-2015

Keurige en leuk ingerichte B & B.

Aangenaam verrast door deze superschone, keurige B en B. Ligt prima als uitvalbasis voor Amsterdam. Leuke en lichte inrichting, heel gezellig en ruim. Zeer vriendelijke gastvrouw en prima uitgebreid ontbijt. Overtreft alle verwachtingen. Voor kleine kinderen of zwangeren lijkt me de wenteltrap wel wat lastig. Wij hadden hier absoluut geen last van.

• 2Linneke08-07-2015

Paulette heeft me ontgoocheld !!

Ik februarie reserveer bij een touroperator. Paulette contacteerde me en vroeg of ik de reservatie wou annuleren bij de touroperatir en rechtstreeks wou reserveren bij haar ... Ok ik doe dit en krijg een mail terug van haar met mijn reservatie. Gisteren belde ik haar om verder af te spreken . En wat zei Paulette : jullie hebben een annulatie gedaan bij de touroperator dus er is geen reservatie . Ik heb spijtig genoeg geen plaats voor jullie ! Wij hadden dus rechtstreeks bij haar geboekt om nu zaterdag bij haar te kunnen logeren ... Dus mensen pas op als je bij Paulette reserveerd... Gelukkig heb ik iets anders gevonden . Maar stel je voor dat ik haar gisteren niet had gecontacteerd hadden wij wel GEEN verblijf. Ik vind dit niet kunnen,Paulette heeft waarschijnlijk een aantrekkelijker aanbod gekregen . Wij bleven maar 1 nacht bij haar omdat we onze dochter heel vroeg naar Schiphol moeten brengen. Dus mensen vertrouw Paulette niet ! Jullie zijn verwittigd .

• 9WD25-01-2014

Prima!

Gezellige inrichting, huisje met alle faciliteiten, tuintje met zicht op polders en totale privacy. Ligt vlak over de Amstel, héél gezellig. Zeer goed onderhouden en zeer proper. Vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Lekker ontbijt, maar we misten wel een croissant of koffiekoekje maar misschien is dat in Holland niet de gewoonte.. Koffie-en theezet faciliteiten van het huis. Een adres om te onthouden

• 8joop23-11-2012

Gesteld op privacy

Voor mij prima uitvalsbasis voor zakelijke overnachting.
    Alle ruimte, rust en prettige sfeer. Tevens gelegenheid om van de polder "De ronde hoep" te genieten.
    Uitgebreid ontbijt en gegarandeerde nachtrust door de stille omgeving. Verder prettig dat je keukenfaciliteiten ter beschikking hebt.

Bed & Breakfast Logeren aan de Amstel info