Nes aan de Amstel

Reviews over Nes aan de Amstel

Keurige en leuk ingerichte B & B.

Karen,
    22-12-2015

Aangenaam verrast door deze superschone, keurige B en B. Ligt prima als uitvalbasis voor Amsterdam. Leuke en lichte inrichting, heel gezellig en ruim.

Zeer vriendelijke gastvrouw en prima uitgebreid ontbijt.

Overtreft alle verwachtingen.

Voor kleine kinderen of zwangeren lijkt me de wenteltrap wel wat lastig. Wij hadden hier absoluut geen last van.

Gereisd met vrienden in december 2015

Prima!

WD,
    25-1-2014

Gezellige inrichting, huisje met alle faciliteiten, tuintje met zicht op polders en totale privacy. Ligt vlak over de Amstel, héél gezellig. Zeer goed onderhouden en zeer proper. Vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Lekker ontbijt, maar we misten wel een croissant of koffiekoekje maar misschien is dat in Holland niet de gewoonte.. Koffie-en theezet faciliteiten van het huis. Een adres om te onthouden

Gereisd met partner in januari 2014

Gesteld op privacy

joop,
    23-11-2012

Voor mij prima uitvalsbasis voor zakelijke overnachting.

Alle ruimte, rust en prettige sfeer. Tevens gelegenheid om van de polder "De ronde hoep" te genieten.

Uitgebreid ontbijt en gegarandeerde nachtrust door de stille omgeving.

Verder prettig dat je keukenfaciliteiten ter beschikking hebt.

Gereisd zakelijk in november 2012
Nes aan de Amstel scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews