Zuiderzee

9.6Fenomenaal

• 10Consti14-05-2018

Abenteuer Segeltörn

Es war ein ganz toller Tag mit einer wahnsinnig netten SchifferFamilir. Wir haben uns absolut wohl gefühlt und werden es im Sommer nochmal wiederholen. Mehr hier: https://www.streu-glitzer-drauf.de/segeln/

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Lynn & Amir02-06-2016

Geweldige trouwlocatie & top ervaring!

Dinsdag 17 mei 2016 een onvergetelijke dag gehad op de Zuiderzee! Wij hebben ons trouwfeest en islamitische ceremonie gegeven op een 5 uur durende zeiltocht, en wat een fantastische keuze was het om dit op de Zuiderzee te vieren. Al weken voorafgaand aan het feest zijn we met open armen ontvangen door Arnold en Pilou. Zij hadden alle aandacht voor onze wensen en zorgden op ons verzoek voor halalvlees, alcoholvrije drankjes, extra cocktails en hield rekening met speciale dieetwensen van onze gasten. Ook konden wij een dag van te voren de boot bezoeken en het beneden vertrek versieren. De dag zelf was in 1 woord perfect. De ongedwongen sfeer, het mogen meehelpen bij het hijsen van de zeilen, de humor en gastvrijheid van de bemanning, het klopte gewoon. Onze gasten waren ook erg te spreken over de BBQ die door Arnold verzorgd werd. Kippen dijen, hamburgers, lams sjasliek en worstjes, maar ook verschillende salades en sausjes, en genoeg voor iedereen. Als kers op de taart kregen we achteraf een heleboel foto's die Migo en Pilou van ons gemaakt had tijdens de vaartocht, gratis en voor niets. Kortom, mede dankzij Arnold, Pilou, Migo en Joost hebben wij een onvergetelijke dag beleeft! Een dikke aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Werner aus Emmerich25-08-2015

Traumhafter Segeltag

Wir haben am 11.Juli 2015 mit 16 Freunden einen traumhaft schönen Segeltag erlebt bei wunderschönem Sonnenschein. Die ZUIDERZEE-CREW hat uns sehr nett empfangen und uns den ganzen Tag hervorragend bedient. Sie waren sehr aufmerksam und haben alles getan, daß wir uns rundum wohlfühlten. Essen und Getränke waren reichlich vorhanden und sehr lecker. Es herrschte eine sehr gesellige und angenehme Atmosphäre. Das Preis-Leistungs-Verhältnis war abslolut in Ordnung. Wir werden Euch auf jeden Fall weiter empfehlen. Vielen Dank nochmal für den wunderschönen Tag. Liebe Grüße aus Emmerich von Werner&Doro und Freunde

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Anja Bosma10-10-2014

In één woord Geweldig!

De koffie en thee stond al klaar toen wij aan boord kwamen. We voelden ons direct 'thuis'. Na de eerste uitleg met z'n allen aan de slag. De echte bemanning werkte zo enthousiast, dat je als 'gast' niet stil kon blijven zitten. Ondertussen verzorgde Pilou ook nog een prima aangeklede borrel en vervolgens verschillende salades bij de BBQ. Alles smaakte opperbest!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Michel Witjes02-07-2013

Prachtige zeiltocht

Op de 1e echte zomerdag in Juni een zeiltocht op het markermeer met de "zuiderzee" gemaakt, met de zeer gastvrije Pilou en de bevlogen kaptein Arnold, met zijn 2 kinderen. Prachtige boot, heerlijk eten en mooie tocht. Zeker voor de prijs.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10samashraf17-08-2014

50 Geburtstag

Wer einen facettenreichen Geburtstag feiern möchte, dem empfehle ich das Segelschiff Zuiderzee. Das war ein perfekter Tag, meine Gäste waren durch das freundliche und zuvorkommende Team vom Schiff, mehr als zufrieden. Ich buchte das All-in Angebot, Segeln, Lunchen, Grillen das ein voller Erfolg war. Auch der Wettergott hatte ein einsehen und nach einem kurzen Schauer, tauschten meine Gäste Regensachen gegen Sonnencreme. Herzlichen Dank für diesen unvergesslichen 50 Geburtstag :-) Moni

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9bvw30-10-2012

Prachtig zeilweekend met vrienden!

Op 1&2 sept 2012 jhebben we een prachtig zeilweekend beleefd met onze vrienden (14 pers). Sinds ons vorig zeilweekend (in 2010) was het schip verbouwd. Van binnen ziet het er prachtig uit, het is erg mooi geworden. We hebben gezeild, gezwommen in het IJsselmeer, gewandeld op Marken en bovenal heerlijk gegeten! Bij uitzondering mochten we blijven logeren op het schip, binnen en op het dek. Nog dank daarvoor, dat was erg leuk! Arnold en Pilou zijn bijzonder gastvrije, meedenkende en leuke mensen. We kijken al uit naar een volgend zeilweekend!

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10Kiki Radicke11-04-2013

Toller erster Segeltag auf der Zuiderzee

Die Crew der Zuiderzee hat uns einen phantastischen Segeltag auf dem Ijsselmeer beschert. Der Schiffer Arnold und seine Frau Pilou sind wirklich tolle Gastgeber und wir haben auf diesem wunderschönen Schiff eine sehr entspannten Tag verlebt. Wir kommen bestimmt wieder!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9Peter Bosmans04-06-2012

Een aanrader

Afgelopen Pinksteren gezeild met de “ Zuiderzee”. Zeer vriendelijke mensen waarbij je je meteen thuis voelt. Arnold een gedreven zeiler kan zeer enthousiast vertellen over alles wat met het zeilen te maken heeft. Pilou staat in de kombuis en verzorgt met passie diverse zelfgemaakte lekkernijen. Er was goed gezorgd, we hebben geen honger of dorst geleden tijdens deze tocht. Het mooie is dat je actief bezig bent er wordt namelijk verwacht dat je hand en spandiensten verricht tijdens het zeilen. Dit is zeker een aanrader. Ik wens Arnold en Pilou veel succes en uiteraard de wind in de zeilen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9rob & josette04-06-2012

Voor herhaling vatbaar!!!

Tijdens jaarlijks dagje uit met vriendengroep hebben we een super leuke dag gehad op De Zuiderzee. Eten en drinken was goed verzorgd, en de bemanning was heel gastvrij. Leuk was ook dat we mochten meehelpen met het hijsen van de zijlen en aan het roer mochten staan. 's Avonds was er voor een uitgebreide bbq gezorgd op de boot. Als het aan mij ligt gaan we volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in mei 2012

10 van de 85 reviews gezien