Zuiderzee

9.9Fenomenaal

• 10Paula Hoekstra01-08-2020

Wad een belèvenis!

Vakantie in 1 dag! Ga dan mee met de Zuiderzee naar de Waddenzee of het IJsselmeer! Beide tochten heb ik de afgelopen weken gedaan en ik vind het gewèldig! De barbecue op het IJsselmeer was heerlijk! Dus ook zeker een aanrader! De Waddenzee bekoort mij het meest. De wandeling op de eindeloze zandbank met uitzicht op het zeegat tussen Den Helder en Texel en de mooie zonsondergang met een drooggevallen schip op de achtergrond zal ik niet snel vergeten! Ik hoop snel weer mee te kunnen! Wad een belevenis!

Alleen gereisd in juli 2020

• 10Corinne Feenstra12-07-2020

TOPverjaardag op zeilschip de Zuiderzee!

We hadden een fantastische dag op het prachtig mooie zeilschip. Ik vierde mijn verjaardag met kinderen+kleinkinderen (0-9 jaar). Koffie en lunch perfect verzorgd, alles coronaproof, ook binnen erg gezellig, leuke sfeer, prachtig zeilen en tot slot vanaf de tjalk met z’n allen zwemmen in het IJsselmeer. Voor de kleinkinderen waren er zwemvesten en banden aan touwen. Helemaal TOP!

juni 2020

• 9Nina11-09-2018

Top bedrijfsuitje!

We hebben een leuk bedrijfsuitje gehad aan boord. Heerlijk gegeten en erg verwend met hapjes en drankjes. Het weer was niet optimaal en uiteindelijk enorme regen, maar het kon de pret niet drukken. Bij slecht weer kun je lekker in de kajuit zitten met zijn allen. Op het dek met een wijntje en een versnapering met de zon op je gezicht, wat wil je nog meer?

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Jacolien - Prominent20-06-2018

Absoluut een aanrader!

We hebben een fantastische dag gehad met z’n allen op het zeilschip! Alles was tot in de puntjes geregeld door Arnold en Pilou. Het eten was heerlijk en de boot was een fijne plek voor onze teambuilding. Een leuke mix van zeilen, ontspannen in de zon en een rondje Volendam maakte de dag voor ons perfect. Een absolute aanrader!

Zakelijk gereisd in mei 2018

• 10Consti14-05-2018

Abenteuer Segeltörn

Es war ein ganz toller Tag mit einer wahnsinnig netten SchifferFamilir. Wir haben uns absolut wohl gefühlt und werden es im Sommer nochmal wiederholen. Mehr hier: https://www.streu-glitzer-drauf.de/segeln/

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Jaap Pols23-10-2017

In een woord een grandioze dag met deze eigenaren

Na een hartelijk ontvangst aan boord werden we getracteert op een heerlijke kop koffie ,tijdens de koffie werd door Arnold het een en ander verteld over de dingen aan dek ,en waar de helpende hand kon worden toegestoken. Rond de middag kregen we een heerlijke lunch aangeboden en vers aan boord door zijn vrouw pilou was gemaakt .Ook zijn we aan het einde van de dag nog even op Marken aangemeerď Alles met elkaar kunnen mijn schoonzoon en ik terug kijken op een zéér geslaagde dag met de hele groep En zeker voor herhaling vatbaar en aanbevelings waard. Nogmaals namens mijn schoonzoon en ik hartelijk dank voor de goede zorgen aan boord

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Anja Punt22-10-2017

Voor herhaling vatbaar

We hebben een heerlijke/leuke dag gehad met leuke mensen. Wat een fantastische schipper Arnold en zijn vrouw Pilou, Een heerlijke lunch. Wij komen zeker volgend jaar weer

Gereisd met partner in juli 2017

• 9A. Stout21-08-2017

Geweldige zeiltocht op prachtig onderhouden schip!

Super schoon en goed onderhouden schip met ontzettend gastvrije mensen! Dankzij Arnold, Pilou, Lila en Feia voelden wij ons onmiddellijk thuis. Heerlijke lunch, aan boord klaargemaakt, vers en smakelijk. Je mag aan boord net zoveel meehelpen als je wilt, als je wilt luieren is dat ook prima! Een geweldige ervaring!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10S. Koopmans11-07-2017

Heerlijk dagje zeilen met enthousiaste mensen

Heerlijk dagje zeilen met enthousiaste mensen en crew. Wat ik ontzettend leuk vond is even de korte voorstelronde waarbij iedereen even weet wie wie is, waar mensen vandaan komen en waarom ze meezeilen. Heerlijke lunch en ontzettend leuk dat je mee mocht helpen. Zelfs aan de hele kleine kinderen wordt goed gedacht. Dikke aanrader voor jong en oud!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Angela Scholz - Volkswagen13-06-2017

Ronduit geweldig!

Een geslaagde bedrijfsuitje waarbij iedere deelnemer heeft genoten en actief bezig is geweest. Dit uitje is echt een aanrader. Duidelijke voorbereiding, goede begeleiding; de mensen van Zuiderzee zijn enthousiast, relaxed en uitermate gastvrij. Het begon met een ontvangst met koffie en zelfgebakken taart. Daarna vertrokken we vanuit Monnickendam. We hebben zelf mee geholpen bij het zeilen en genoten van de omgeving. De catering (koffie, taart, lunch, hapjes en BBQ) was werkelijk uitstekend. Als je van goed eten, goede voorbereiding en gastvrijheid houd, dan moet je zeker hier een dagje reserveren! Hartelijk bedankt Arnold, Pilou, Roman en Lila! Het was ronduit geweldig!

Gereisd met vrienden in juni 2017

10 van de 87 reviews gezien