Appartement Overleekerhoeve

Appartement Overleekerhoeve
9,3

12 tips over Appartement Overleekerhoeve

Trudy Klomp, 7-12-2014
Zaanse Schans bezoeken en pannenkoeken- poffertjeshuis in Zaandam (vlakbij de Schouwburg).
Vivianne Hahn, 9-2-2014
Lekker rennen, markt in Monnickendam, Volendam en marken, eindeloos genieten van de beesten!!
t.overbeek, 17-10-2013

Wij zijn met de fluisterboot naar Broek in Waterland gevaren, hebben de Badkuiproute gelopen en een fietstocht gemaakt die eindigde in Monnickendam. Daar nog een rondwandeling gemaakt.

Kortom voor elk wat wils!

We hebben een aantal aanbieders voor Overleekerhoeve voor je op een rij gezet:

mireille veldhuis, 8-9-2013
Bestel een bbq bij de keurslager in het dorp, wordt geheel verzorgd en inclusief bbq gebracht en gehaald (geen gedoe met schoonmaken). Fietsen kun je huren in de nabije omgeving. Vanuit de gemeenschappelijke boerenkamer kijk je zo de stal in. Kippen lopen los over het erf.
Peer v d Meijden, 5-6-2013
Ga naar het Ilperveld voor een unieke natuurervaring
Nicole Plantius, 12-5-2013
Goede uitvalsbasis naar Monnickendam centrum, Volendam, Amsterdam, Strand Bloemendaal en meer. Aan te bevelen!

Verasdonck, 2-5-2013
Vanaf deze B&B ben je in 10 min met de auto op de grote parkeerplaats ten noorden van Amsterdam. De dag ticket kost slechts 8 euros. EN .... je gaat dan bij aankomst met je parkeerkaart naar het parkeer wachthuisje waar je voor ieder van je groepje (max 5 personen) een GRATIS retour tramkaart krijgt, je komt dan binnen 10 min bij Het Centraal Station. Een ZEER goedkope (bijna gratis) onderneming) waar wij heel veel baat van hebben gehad, want ... Gelukkig niet met de auto Amsterdam in!
L. Touw, 28-4-2013
Monnickendam: (markt op zaterdag), Sprookjeswonderland. Theetuin leek ons ook leuk vlakbij maar niet aan toe gekomen.
stokkel, 23-10-2012
Als je hier met een groep verblijft zijn de fluisterboot (te huren bij de theetuin), en catering van delisnack uit Volendam en keurslager uit Monnickendam zeker aanraders!
fam. Baltus, 17-10-2012

een tocht met de koeboot door Broek in Waterland