Appartement Overleekerhoeve

83 reviews over Appartement Overleekerhoeve in het Nederlands

Superleuk

Eveline,
30-12-2018

Gastvrije mensen, lekkere bedden, gezellige kamers en de verse melk in de koelkast maakt het geheel helemaal af.

Gereisd met vrienden in december 2018

Rustgevend

Max Van Manen,
9-12-2018

Prachtige boerderij, waarbij je vanuit de gezamenlijke ruimte rechtstreeks de koeienstal in kunt kijken. Meerdere malen de koeien wezen aaien! Hele ruime slaapruimtes met hele goede bedden (boxsprings). Aanrader als je een rustige en rustieke omgeving zoekt.

Gereisd met vrienden in december 2018

Een pareltje verscholen in het Waterland!

Lionsclub Zeewolde,
27-5-2018

De autorit naar de Overleekerhoeve door het mooie waterland op maar enkele kilometers van de hoofdstedelijke hectiek, belooft veel. En die belofte wordt meer dan waar gemaakt. Enthousiast welkom geheten door de hoofdbewoners, bestaande uit koeien, eendenfamilies, pluimvee en natuurlijk de gastvrije familie Sant, sta je voor een fraai onderhouden boerenhoeve. Binnen heb je de beschikking over volledig uitgeruste kamers met de bedden opgemaakt, ruime huiskamers en een keuken met alles erop en eraan.! Verscholen tussen het groen en waterpartijen nodigen leuke terrassen en aanlegsteigers uit voor relaxed zitten, bbq'en of gewoon genieten van rust en prachtige zonsondergangen. Noord-Holland op z'n mooist met het weer van afgelopen weekend!

Dank heer en mevrouw Sant, u heeft Lionsclub Zeewolde een heerlijk weekend bezorgd!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldig

Inge,
13-5-2018

Mooie en super schone kamers/appartementen

De eigenaresse is heel vriendelijk en gastvrij

Mooie omgeving om diverse uitstapjes te organiseren dichtbij toeristische trekpleisters

Je kunt ook een kijkje nemen bij de boer

Gereisd met vrienden in maart 2018

Een heerlijk weekend!

Jantine,
15-4-2018

Wij logeerden op de Overleekerhoeve met een grote groep vrienden inclusief 9 jonge kinderen (0 t/m 6 jaar). Na een hartelijk welkom van de sympathieke gastvrouw hebben wij heel erg genoten van de boerderij! Voor de kinderen was het één groot feest! Veel dieren geknuffeld en geaaid (lammetjes, kalfjes, paarden, kippen). Gekeken bij het melken, geraced met de vele aanwezige skelters en op avontuur geweest met de waterfietsen.

Alle appartementen waren zeer schoon en aangenaam. Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Dank!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Kunnen we volgende keer langer blijven?

reiziger,
10-4-2018

Fijne en schone kamers en een super leuke gemeenschappelijke ruimte met een groot raam naar de stal. Jannie is een TOP gastvrouw; beschikbaar als je haar nodig hebt en verder op de achtergrond.

Voor de kinderen is er veel te beleven in de stal, op de skelter of waterfiets, de kalfjes en lammetjes aaien. In de woonkamer staat bovendien een kast vol spelletjes.

We kregen verse eitjes en elke dag echte melk! De keuken beneden was voor het eerst een keuken die compleet was ingericht.

Op loopafstand ligt een leuke theetuin en veel cashes in de buurt.

Een aanrader voor groot en klein.

Gereisd met vrienden in april 2018

Fantastisch verblijf met familie 26 personen!

Zeger de Vente,
19-3-2018

Ons familieweekend in Overleekerhoeve was fantastisch. De kamers keurig en schoon hartelijk ontvangst en voor jong en oud was er voldoende te beleven. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Aanrader

Nancy verbeek,
27-1-2018

Schoon netjes sfeervol vriendelijke eigenaren

Gereisd met vrienden in januari 2018

Dit is een keurig verzorgde B&B met kamers en appartementen op een melkveehouderij in het waterrijke Noord-Holland. Met 10 minuten sta je in centrum Monnickendam, met een half uur ben je in Amsterdam.

Onze 4p kamer was keurig afgewerkt, uitstekend onderhouden en zeer schoon.

Als je het raam open zet, hoor je de koeien een eindje verder in de stal rondstruinen. Rustgevend geluid!

Voor het ontbijt betaal je iets extra maar dit is dan behoorlijk uitgebreid en zeker voldoende.

De centrale ruimte van deze locatie biedt een mooi doorkijkje in de koeienstal!

Gastvrouw Jannie is zeer bedreven en weet veel over de wijde omgeving en het vlakbij liggende Amsterdam.

Bezoekers kunnen rustig rondkijken op de boerderij met koeien en kalveren. Eenden en kippen scharrelen gezellig over het erf.

Gereisd met partner in januari 2018

Heerlijk familieweekend

Fam Woestenburg,
13-12-2017

We zijn hier voor de tweede keer om ons familieweekend te vieren. Prachtige locatie voor een hele grote familie ( 28 personen). Alles weer keurig netjes voor elkaar. Ruime slaapkamers met een eigen badkamer. En een grote woonkeuken waar genoeg ruimte is, met een groot raam waar je zo de stal in kunt kijken. Wij hebben weer erg genoten met elkaar.

Gereisd met vrienden in december 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Overleekerhoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Overleekerhoeve in Monnickendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Overleekerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.