Appartement Overleekerhoeve

Appartement Overleekerhoeve
9,3

81 reviews over Appartement Overleekerhoeve in het Nederlands

Met vrienden

Een pareltje verscholen in het Waterland!

Lionsclub Zeewolde
27-5-2018

De autorit naar de Overleekerhoeve door het mooie waterland op maar enkele kilometers van de hoofdstedelijke hectiek, belooft veel. En die belofte wordt meer dan waar gemaakt. Enthousiast welkom geheten door de hoofdbewoners, bestaande uit koeien, eendenfamilies, pluimvee en natuurlijk de gastvrije familie Sant, sta je voor een fraai onderhouden boerenhoeve. Binnen heb je de beschikking over volledig uitgeruste kamers met de bedden opgemaakt, ruime huiskamers en een keuken met alles erop en eraan.! Verscholen tussen het groen en waterpartijen nodigen leuke terrassen en aanlegsteigers uit voor relaxed zitten, bbq'en of gewoon genieten van rust en prachtige zonsondergangen. Noord-Holland op z'n mooist met het weer van afgelopen weekend!

Dank heer en mevrouw Sant, u heeft Lionsclub Zeewolde een heerlijk weekend bezorgd!

Geweldig

Inge
13-5-2018

Mooie en super schone kamers/appartementen

De eigenaresse is heel vriendelijk en gastvrij

Mooie omgeving om diverse uitstapjes te organiseren dichtbij toeristische trekpleisters

Je kunt ook een kijkje nemen bij de boer

Een heerlijk weekend!

Jantine
15-4-2018

Wij logeerden op de Overleekerhoeve met een grote groep vrienden inclusief 9 jonge kinderen (0 t/m 6 jaar). Na een hartelijk welkom van de sympathieke gastvrouw hebben wij heel erg genoten van de boerderij! Voor de kinderen was het één groot feest! Veel dieren geknuffeld en geaaid (lammetjes, kalfjes, paarden, kippen). Gekeken bij het melken, geraced met de vele aanwezige skelters en op avontuur geweest met de waterfietsen.

Alle appartementen waren zeer schoon en aangenaam. Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Dank!

We hebben een aantal aanbieders voor Overleekerhoeve voor je op een rij gezet:

Kunnen we volgende keer langer blijven?

reiziger
10-4-2018

Fijne en schone kamers en een super leuke gemeenschappelijke ruimte met een groot raam naar de stal. Jannie is een TOP gastvrouw; beschikbaar als je haar nodig hebt en verder op de achtergrond.

Voor de kinderen is er veel te beleven in de stal, op de skelter of waterfiets, de kalfjes en lammetjes aaien. In de woonkamer staat bovendien een kast vol spelletjes.

We kregen verse eitjes en elke dag echte melk! De keuken beneden was voor het eerst een keuken die compleet was ingericht.

Op loopafstand ligt een leuke theetuin en veel cashes in de buurt.

Een aanrader voor groot en klein.

Fantastisch verblijf met familie 26 personen!

Zeger de Vente
19-3-2018

Ons familieweekend in Overleekerhoeve was fantastisch. De kamers keurig en schoon hartelijk ontvangst en voor jong en oud was er voldoende te beleven. Echt een aanrader.

Aanrader

Nancy verbeek
27-1-2018

Schoon netjes sfeervol vriendelijke eigenaren

Dit is een keurig verzorgde B&B met kamers en appartementen op een melkveehouderij in het waterrijke Noord-Holland. Met 10 minuten sta je in centrum Monnickendam, met een half uur ben je in Amsterdam.

Onze 4p kamer was keurig afgewerkt, uitstekend onderhouden en zeer schoon.

Als je het raam open zet, hoor je de koeien een eindje verder in de stal rondstruinen. Rustgevend geluid!

Voor het ontbijt betaal je iets extra maar dit is dan behoorlijk uitgebreid en zeker voldoende.

De centrale ruimte van deze locatie biedt een mooi doorkijkje in de koeienstal!

Gastvrouw Jannie is zeer bedreven en weet veel over de wijde omgeving en het vlakbij liggende Amsterdam.

Bezoekers kunnen rustig rondkijken op de boerderij met koeien en kalveren. Eenden en kippen scharrelen gezellig over het erf.

Heerlijk familieweekend

Fam Woestenburg
13-12-2017

We zijn hier voor de tweede keer om ons familieweekend te vieren. Prachtige locatie voor een hele grote familie ( 28 personen). Alles weer keurig netjes voor elkaar. Ruime slaapkamers met een eigen badkamer. En een grote woonkeuken waar genoeg ruimte is, met een groot raam waar je zo de stal in kunt kijken. Wij hebben weer erg genoten met elkaar.

Gewoon top!

Yvonne
8-10-2017

Een prachtige accommodatie, mooie omgeving en een vriendelijke gastvrouw zijn het recept voor een paar heerlijke dagen weg. De Overleekerhoeve is een brandschone accommodatie met mooie appartementen en kamers met ieder hun eigen thema. Voor onze groep was tevens de huiskamer gereserveerd met uitzicht op de koeienstal, een uniek plekje. Gastvrouw Jannie zorgt dat alles tip top in orde is. Een echte aanrader!

Helemaal top, aan alle verwachtingen is voldaan

Ard Vermeulen
3-7-2017

Zeer complete keuken, prachtige kamers, zeer vriendelijke ontvangst en gedurende het hele verblijf zeer behulpzaam.

Prachtige omgeving, heel veel mogelijkheden, BBQ, fietsen huren, waterfietsen, kanovaren, vissen.

Het is erg leuk dat je het boerderijleven van dichtbij kunt meemaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Overleekerhoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Overleekerhoeve in Monnickendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Overleekerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.