Géén boekingskosten

Appartement Overleekerhoeve

NederlandNoord-HollandMonnickendam

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Overleekerhoeve voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 108 reviews

Meer appartement info

108 Reviews over Overleekerhoeve

• 9Marthe04-04-2022

Perfect

Geweldige locatie. We waren met een club van 16 meiden. 4 meiden per kamer, waardoor ieder privacy had en eigen ding kon doen. Elke kamer heeft eigen badkamer en kitchenette. Alles brandschoon! de gezamenlijke woonkamer kijkt uit op de stal met koeien. We hebben een mooie boottocht gemaakt in de omgeving en fietsten in een half uurtje naar Volendam. Kortom: perfect!

• 9Natuur
  • 9Carla29-12-2021

Een prachtige verblijf locatie op een bijzondere plek met uitstekende service. Erg vriendelijk ontvangen. Mooie schone appartementen, leuke woonkeuken die van alle gemakken is voorzien, met uitzicht op de koeienstal. We hebben een toptijd gehad. Dank, voor al je goede zorgen! En kippen voor de eieren.

• 8Natuur
  • 10Willemien Bloem29-11-2021

Onvergetelijle warme boerderij ervaring.

Idyllisch omringd door weilanden en water ligt de ruime boerderij die we een weekend huurden. We werden gastvrij ontvangen. Op de vragen van ons en de de kinderen werd uitgebreid verteld over het leven op de boerderij met koeien kippen en paarden . We kregen zelfs een rondleiding! Een verrassing dat er speelgoed en spelletjes aanwezig zijn Houd je van varen is dit een pareltje... Het is een superhost voor wie niets te veel is om het gasten naar het zin te maken. Een absolute aanrader bij het pittoreste Monnikendam. Fam Daniels Bloem

• 10Natuur
  • 9Pieter25-10-2021

ervaar het goede leven op de boerderij

Vooral de kinderen maar ook de volwassenen worden deelgenoot van het boerderijleven. De kippen, kuikens en ander pluimvee worden door boerin Jannie liefdevol verzorgd, en ze kan er eindeloos over praten. Als dieren een review konden geven zou de score hoog zijn....!

• 10Natuur
  • 10Familie Hovinga28-09-2021

Een heerlijke plek voor een jong en oud.

We hebben genoten van een familieweekend bij de Overleekerhoeve. De jonge kinderen vermaakten zich prima op en rond het erf met de skelters en dieren. Voor de oudere jeugd waren er de kano's en waterfietsen. De appartementen zijn schoon en lekker ruim. De boerenhuiskamer was ideaal voor de gezamenlijke spelletjes en maaltijden. Deze locatie is voor herhaling vatbaar, een aanrader!

• 9Femke16-09-2021

Heerlijke plek, schoon en verzorgd

Dit is super voor wie wil ontsnappen aan de dagelijkse (stads)sleur. Hier geen hoogdravende, chique toestanden. Alles is tegelijkertijd perfect schoon, zeer verzorgd, authentiek landelijk en heel vrij. De kinderen kunnen banjeren op het terrein, skelteren, kajakken, waterfietsen, de koeienstal in, de hooibalen op. Er is veel leuks in de omgeving en de verhuurder is nooit te beroerd tips te delen. Perfect voor voor een divers gezelschap (zoals een familie tussen 0 en 80), fijn dat er zoveel kamers zijn om als groep gezelligheid te ervaren en toch privacy te hebben.

• 9Lineke van Dongen01-09-2021

Het is een heel fijne groepsaccomodatie met mooie appartementen en een heel ruime gemeenschappelijke ruimte. Deze biedt uitzicht op de koeien in de stal. Buiten lopen de kippen en kuikens rond te scharrelen. Wij waren met een roeigroep en konden de boten in het weiland bij de schapen kwijt. Er is een heerlijk terras aan het water.

• 3Matthias10-08-2021

Echt nooit meer zelf liever in een tentje

Niet naartoe gaan! Heel veel oud en aparte verhuurders

• 5Anoniem10-08-2021

Goede hygiëne, veel te veel extra kosten!

Een leuke vakantie gehad maar helaas was de eigenaresse niet vriendelijk... We waren met een groep maar uiteindelijk kregen we een torenhoge rekening voor onze neus geschoven niet normaal! Ook weeden er dingen op de rekening gezet die er niet waren voorgevallen. Gelukkig was het er wel schoon, maar door de extra kosten zou ik dit zeker niet aanbevelen helaas...

• 8Vera Verstegen10-08-2021

Fijn plekje

Echoppers werden afgeleverd aan huis, ubers in de buurt, alles was schoon, zeer vriendelijke eigenaresse, fijn plekje om te kunnen vertoeven.

Appartement Overleekerhoeve info

• CafeNiet beschikbaar